Kiss and cry

105 1 0
                                    



"Hoi...Noah"

"Hey Alice" hij bekijkt me van top tot teen. "WOW Uhh ik-bedoel.... je ziet er mooi uit" hij wordt een beetje rood en wrijft met zijn hand over zijn nek.
"Thanks Maar zullen we dansen ?"
"Uhh...wacht wat ? ...Ja is goed ofcourse. Maar zullen we effe een rustig plekje opzoeken?"

"Ja is goed " zeg ik.
We lopen naar een rustig plekje. achter in de hoek bij de bar. We bestellen ons wat te drinken Noah een whiskey en ik bestel me een Wijntje.
Ik neem een slokje van me drinken. Maar word een beetje zenuwachtig omdat Noah me maar aanblijft kijken.

Na een lange AWKWARD stilte kijk ik hem aan en zeg. 'Dusss Noah...hoe gaat het?' Hij zet zijn glas neer en kijkt me stralend aan. "Nou prima! Alleen......" "wat is er Noah omg toch niet iets met je ouders?" "Nee nee alleen.." hij zucht en pakt mijn handen vast.
"Alice ik mis je zo erg...ik blijf maar aan je denken en ik weet wat ik had gedaan was verkeerd. Dat had nooit moeten gebeuren. Maar Allie...Snoesje ik-hou nog steeds van je" mijn ogen staan wijd open ik doe mijn mond open om iets te zeggen maar er komt niks uit.

"Noah...kij..." voor dat ik iets kan zeggen trekt Noah zich naar me toe en kust me. Het gebeurt allemaal zo snel dat ik het gewoon laat gaan. Totdat Noah opeens met zijn hand door me haar gaat. Springen er allemaal beelden in me op...Severus. Ik schrik en laat langzaam los van Noah lippen. "Het spijt me Alice dat had niet mogen gebeuren" "nee nee dat was het niet alleen. Ik heb net een serieuze ja relatie zou ik het niet noemen. Maar iets belangrijks achter me."

"Ow ken ik hem ?" "Ja..uh... ik bedoel nee eigenlijk....laat maar" hij staat op en pakt mijn hand en vraagt " zullen we dansen?" "Ja Isg" we lopen de dansvloer op en opeens komt er een slow liedje
—————————————————————————

laat maar"  hij staat op en pakt mijn hand en vraagt " zullen we dansen?" "Ja Isg" we lopen de dansvloer op en opeens komt er een slow liedje —————————————————————————

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Jullie weten wat jullie kunnen doen :)
———————————————————————

Terwijl ik sta te dansen voel ik me maag draaien en een druk op me hoofd. "Gezellig dit hè net als vroeger" zegt Noah ik knik "mmhh"

En opeens gebeurt het allemaal beelden en gesprekken van mij en Severus.

HAMILTON WACHT . Wat ? ik draai me om en Severus staat recht voor me neus.

Hij trekt me naar zich toe en begint me te kussen. Hij tilt me op een beetje dat ik op zijn hoogde ben. Ik duw met me voet de deur dicht. En ik doe mijn benen rond zijn middel.

Severus ? Wat doe je
Ik wil je nu zegt die. Ik duw hem van me weg en wijst met mijn vinger naar zijn gezicht. Jij bent dronken en ik ga dit niet doen met iemand die dronken is en zeker niet met jou. Terwijl ik de woorden zei werd die meteen in een klap nuchter.

Opeens zie ik Severus die lacht en toen Severus die zijn wenkbrauw ding doet en de een komt na een ander. En met een knip ben ik terug in het echte leven.

En daar sta ik dan met Noah mijn ex te dansen. OMG wat dacht ik wel niet ik kijk hem aan en ik duw hem van me af.
"Stop Noah.. Stop" hij kijkt me vragend aan hij doet zijn mond open om wat te zeggen maar ik stop hem.

"Noah luister ik - ik kan dit niet. Je bent echt een hele aardige jongen maar....ons gaat het niet meer worden. Het spijt me" "is dit door die jongen?"
Het is effe stil. "Umm ja sorry....ik denk dat ik maar ga ik moet nog iets gaan doen."

Ik pak mijn tas en alles en loop uit de discotheek op weg naar Hogwarts.

——————> het liedje kan nu af maar je kan het erbij luisteren als je dat fijn vindt :)

TIME SPEED UP

Ik loop naar mijn kamer om me wat meer comfortabel aan te kleden.

Terwijl ik door de gangen loop was ik eigenlijk van plan om naar de bibliotheek te gaan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Terwijl ik door de gangen loop was ik eigenlijk van plan om naar de bibliotheek te gaan. Maar mijn voeten brengen me ergens anders.

Opeens heb ik het in de gaten waar ik ben. In de kerkers waar 1 Severus lokaal is en 2 zijn kantoor + slaapkamer. "Serieus naar alles waar we konden gaan brengen jullie me hier heen?"
Volgens mij zei ik dat iets te hard want opeens komt er een duister figuur om de hoek.
Als ik het duistere figuur zie hou ik mijn adem in van de schrik. Ow nee wat moet ik doen !

——————————————————————————-

Hello mensen ik wil jullie bedanken voor zoveel lieve berichtjes. Dat gaf me meer motivatie om verder te schrijven.
But anyways hier is het nog een hoofdstuk!!

En wie of wat zal het duistere figuur zijn ?

Snape x student ( love story ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu