Flashback

119 2 3
                                    


⚠️*er komen een paar scheldwoorden voor in dit hoofdstuk *

Heb je ooit op zo'n punt op je leven gestaan Dat je een beslissing moet nemen van iets wat meschien in een klap je hele leven kan veranderen? Nee... nou zo was het wel voor Alice.

Daar staat ze dan midden op de dansvloer naar haar hot-ex te kijken. Geen flauw idee wat ze moet doen.
En of ze hem moet gebruiken om Severus jaloers te maken. Of zoals ze zeggen: De liefde kan niet van één kant komen. Opeens krijgt ze een flashback van wat Noah eerst had gedaan. Toen ze nog  hadden

*flashback ( 20 juni 2017 )
POV : Alice

Ik sta met Betty en Archie in mijn kamer.
"Yayyyy vandaag is het 6 jaar geleden dat ik iets met Noah kreeg. Kan je het geloven 6 JAAR?? "
ik doe mijn vreugde dansje en Archie ligt letterlijk op de grond van het lachen. " maar Allie wat doe je hier dan nog ga naar je boyfriend. Ik bedoel ik denk dat je liever met hem wilt zijn dan met ons 2 single mislukkingen." Zegt Betty "Pfff meid spreek voor je zelf " zegt Archie.

"Eerlijk Archie als jij op een dag zegt dat je homo bent zou het me niks verbazen!" " eyy girl don't talk like that to me" *knipoog*
"Okayy maar ik ga maar eens naar me B-O-Y"
Betty knikt en als ik uit de slaapkamer deur loop hoor ik Archie er achter aan roepen. "EN DOE HET WEL BEETJE VOORZICHTIG IK WIL NOG GEEN PEETOOM WORDEN" ik hoor dat Betty hem een stomp geef en hij zegt auw.

*aangekomen bij Noah's huis

"Noah ?" Ik loop door de onderverdieping maar hij is nergens te bekennen. Opeens hoor ik geluid boven dus loop ik naar boven. En daar zag ik het
Het ergste wat me ooit is overkomen......

Cheryl DOET HET MET Noah!!!!
"NOAH!!!!!" Hij schrikt en duwt haar van zich af.
" Alice dit is niet wat het lijkt" "OW DUS HET IS DOOD NORMAAL DAT DIE S-L-E-T OP JOU LIGT EN DAT JULLIE SEX HEBBEN!!!!" "Swee..Sweetheart

"DONT SWEETHEART ME ! dus na alles wat we hebben mee gemaakt flik jij dit bij me?" Zeg ik terwijl de tranen over me wangen lopen. Hij wilt me bij mijn arm pakken. "Raak..... Raak me niet aan."
Ik kijk om me heen en raak in paniek. "Ik..ik moet hier weg"
ik kijk waar ik heen moet maar ik ben de kluts kwijt. Als ik de deur zie loop ik na buiten en schreeuw ik door het huis. "HET IS UIT NOAH FLYNN EN KOM NIET MEER BIJ ME AAN GA MAAR NAAR JE SLETJE"

Ik storm het huis uit en rijd huilend naar me huis. Het enige wat ik zei is Cheryl op Noah. En het maakt me kapot van binnen.

*einde flashback

Een traan loop over me wang en ik veeg hem snel weg. Oké fuck it ik doe het denk ik. Meschien is het pijn maar snel net zoals een pleister. JA dat is het gewoon snel. Ik loop op hem af . Hij staat aan de bar dus ik tik hem op de schouder en hij draait zich om.

"Hoi....Noah"

—————————————————————————

Hehehe cliffhanger 😏

Dus wat vonden jullie ervan ? Let me know

Snape x student ( love story ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu