POV Snape
Hoe durft ze zo maar weg te lopen. Zonder mijn toestemming wacht maar bij Nablijven. En nog wat hoezo is ze weer terug bij die Malfoy. Hij geeft alleen maar om macht en meisjes enzo. Ik moet dadelijk ook effe na Hogsmeade ik moet paar ingrediënten halen.TIME SPEED UP
ik loop naar Hogsmeade het is al beetje donker aan worden.
Gedachten: waarom krijg ik Hamilton maar niet uit me hoofd ja ze is knap.Maar ten eerste ik ben haar Proffeser en ten tweede ze haat me toch en ze heeft met Draco. Als ik met haar een discussie of meningsverschil heb vind ik het zo fijn/grappig om dat met haar te toen. Ik bedoel de meeste leerlingen durfen dat niet eens.
Haar interesseert het helemaal niks als ze iets denkt of wat te zeggen heeft zegt ze dat ook gewoon.
POV Alice
Ik ren naar Hogsmeade en kom een paar leuke winkeltjes tegen. Zouden ze hier creditcard aannemen? Ik denk het niet ik pak wat geld wat papa me had gegeven.En loop de winkel in en pas een paar dingen. Ze staan me geweldig
Ik was zelf nooit zo van de broeken dus draag ik altijd rokken of jurken. En vooral hakken ik bedoel wat is een leven zonder hakken.Ik loop naar de kassa en betaal de spullen. Opeens zie ik Draco
Hij ziet me niet ik sta achter hem en hou mijn handen voor zijn ogen. 3 x raden wie het is zeg ik hij draait zich om.Aah daar ben je is dacht als dat je niet zou komen na dat conflict met pansy. By the way dat was geweldig. Niemand moet aan mijn jongen zitten anders krijgen ze te maken met mij. Hij begint te lachen maar wij gaan terug na school het is al beetje donker aan worden.
Ik blijf nog hier ik ga naar Hermione en de jongens. Oke moet ik meelopen? Nee gekkie ga maar ik geef hem een kus op de wang en loop weg met veel tassen in me hand.
Als ik loop let ik totaal niet op en loop ik tegen iemand aan.Ik val op de grond en al me tassen ook
Hallo kan je niet uitkijken als ik omhoog kijk zie ik wie het is perfect het wordt steeds beter. Proffeser bespioneerd u mij ofzo ? Nee mevrouw Hamilton ik moet wat spullen halen voor de les.Hij helpt me om op te komen en pakt de tassen. Zo te zien heeft u goed gewinkeld en hij toen zijn wenkbrauw dinges. Ja proffeser maar ik moet gaan Hermione en de jongens wachten op me. Mevrouw Hamilton
Ik draai me om ja ? Ben niet telaat bij nablijven. Ik rol met me ogen en loop wegIk loop the three broomsticks binnen en zie ze zitten. Alice eindelijk je bent er we dachten dat je niet zou komen zegt Harry . Natuurlijk dit wil ik niet missen ik ga naast Hermione zitten en bestel me een butterbeer.
We hoorden pansy zeggen over iets wat in de greathall is gebeurd wat was er ? Ik vertel ze het verhaal en ze staan versteld. Nou dat is pas een rotstreek zegt Ron ik knik maar die doet dat verlopig niet meer. Tenminste niet bij mij ze beginnen te lachen. Daar is haar Slytherin mood zegt Harry lachend. Ha...ha erg grappig.
*2 uurtjes later
Zullen we maar terug gaan het is al erg donker. Ja is goed we betalen en lopen met zijn viertjes richting school.TIME SPEED UP
Het weekend is voorbij het is maandag het dat betekend een de lessen zijn begonnen en nablijven.Ik pak me boekentas en alles en loop naar de eetzaal. Ik zie Hermione en de jongens al zitten maar Draco en eigenlijk heel Slytherin niet. Die sliepen natuurlijk het was pas 6:00. Ik loop naar Hermione en de jongen hey watsup guys.
Alice kom bij ons zitten. Ik had niet echt een keus want Hermione trekte me om te zitten. Dankje Hermione dat je bijna me arm brak. Ron begint te lachen Niet grappig Ronald zeg Hermione .
JE LEEST
Snape x student ( love story )
FantasyAlice Hamilton is een half-bloed en heeft al de tijd in de muggleworld op school gezeten. Totdat ze een brief krijgt van Hogwarts. Ze start in het 5de jaar alles gaat prima totdat ze ontdek dat ze een crush heeft op Proffeser Snape. Zal dit goed afl...