POV Alice
Ik wordt wakker als er uil tegen de raam aan tikt.
"Ughhh mensen het is 05:00 doe effe normaal." Met moeite stap ik me bed uit en loop naar de raam. Ik pak de brief en Leest het.Mevrouw Black
Omdat u gisteren naar Snape moest vroeg ik me af of u na het ontbijt naar mijn lokaal wilt komen.
Proffeser. Lockhart'Is die serieus? Dat ga ik dus echt niet doen die man is een creep'. Als ik op mijn telefoon kijk zie ik dat het ondertussen 05:30 is ik ga me maar omkleden en wat lezen in de bibliotheek ofzo.
Ik doe mijn uniform aan pak mijn boeken en doe alles in de tas en loop naar de bibliotheek.
*Piep piep*
Ow mijn telefoon gaat het is Betty.
'Hey girl wat doe je?' Allie ik heb een verassing voor je
wat ? Dat zie je dadelijk Wel. Toch niks ernstig? nee nee je gaat het FANTASTISCH vinden. 'Ow oké '
Maar Allie ik moet gaan doeii. Byee lieffie.Ik doe mijn telefoon in mijn tas en loop naar de bibliotheek en ga op mijn vaste plaats zitten.
Totdat ik iemand anders in een donkere hoek tegenover mij zit. Ach wat maakt het uit denk ik .
ik pak mijn boek en begin te lezen.Mevrouw Hamilton wat doet u hier op de vroege morgen? ' ik wist het ' wat? Dat u daar zat. Snape staat op en loopt naar me toe. En geeft me een kus op de wang. ' goedemorgen lekker geslapen '
Ja gaat wel alleen Lockhart stuurde me een brief. Een brief ? Hoezo wat stond erin. 'Nou hij vroeg of ik na het ontbijt naar zijn lokaal kan komen'
Dat ga je toch niet doen ? Ik moet wel hij is een proffeser.nee als jij die gedachte van die man hoorde ging je kotsen van walging. 'Vertel dan' ? Als ik het je vertel ga jij dan niet...? 'Dat kan ik niet beloven maar vertel gewoon' Snape zucht en legt zijn boek op de tafel naast hem. Hij vindt je knap en wilt dingen met je doen. Serieus? En waarom liet Dumbeldore hem hier les geven?
'Dat vraag ik me al af als de dag van gisteren. Zegt Snape. Als ik op de klok kijk zie ik dat het al tijd is voor ontbijt. 'Umm Sna.....ik bedoel Severus ik denk dat ik maar eens ga na ontbijt. Ik pak mijn spullen en loop naar de eetzaal.
Wanneer ik door de gangen loop hoor ik iemand mijn naam roepen. ALICE ALICE ik draai me om en zie dat het Harry is. 'Goedemorgen Harry' goedemorgen Alice. Wat is er ? Nou uhh...er is vanavond een feestje in de Gryfindorr common room. En ik vroeg me af of je ook wilt komen ?
OMG een feestje daar ben ik wel aan toe. Shhh shhh
'Wat' het is geheim niemand mag het weten ! Anders komen de proffesers zich er mee te bemoeien. 'Ow I get it hoelaat is het ?' 10 uur
Ik kom je wel ophalen met mijn onzichtbare mantel.'Ooo spannend' zeg ik lachend. ga je mee Harry ? Ik krijg een beetje honger te krijgen. Hij knikt en loopt met me naar de eetzaal.
( het lijkt meer op rennen want Harry trekt me mee )
Potter kan je wat zachter het is vroeg en ik ben niet bepaalt een ochtend mens. Ooo de Slytherin is ontwaakt zegt die plagend. Ik geef hem een duwtje tegen zijn schouder. En we lopen lachend de eetzaal binnen.TIME SPEED UP
De lessen waren voorbij en ik heb last minut besloten om niet naar Lockhart te gaan. Ik ben op mijn kamer me klaar en maken voor het feestje als ik opeens verstoort wordt.Klop klop
Binnen roep ik Dumbeldore komt binnen gelopen. Ow Hoi Proffeser Dumbeldore. Hallo Hamilton trouwens u mag mij wel Albus noemen. Oke uhh...albus waarom bent u hier ? 'Loopt u maar even mee ik heb een verassing voor u die u denk ik leuk gaat vinden'
Ik loop met Albus mee en we komen aan in de grote eetzaal. Ik zie Proffesor Mcgonagall en Severus zie staan. Albus wat is er aan de hand?
Opeens hoor ik een bekende stem iets zeggen. 'Hey lieverd wat heb ik jou gemist' ik draai me op het is BETTY Omggggggg Betty ik ren naar haar toe en knuffel haar zo hardt als ik kan. Al...alice je stikt me ' ow sorry zeg ik lachen'
Wat doe je hier ik bedoel hoe? hé? Wat?
Easy girl ik kom hier na school we misten je gewoon te erg. Uhh... we? Opeens zie ik Archie aan lopen. O.M.G archiekins ik ren naar hem toe en spring in zijn armen. Allie ik heb je zo gemist ik jou ook archiekins. Dus jullie komen hier allebei na school ? JA zeggen ze tegenlijk. I love it omg de gekke trio is weer terug bij elkaar.Kuch kuch... ik draai me om en zie Minerva en Albus lachen. Maar Severus ziet er niet zo bij uit. En Alice zegt Betty. ' er zijn nog twee meegekomen maar we denken dat je deze niet zo tof gaat vinden. Wie ?
' heb je me gemist ' ik draai me om en zie dat het Cheryl is. Wat doet die plastic Barbie hier ? Uhh nou ja ze hoorde mij en Arch erover praten en stond erop dat ze mee ging samen met... Noah. Is is - Noah hier ?Ja en volgens mij is die weer over de dolle over jou hij heeft tijdens de reist alleen maar over jou gehad. Serieus? Yip yip
' oké sorry om deze mooie bijeenkomst te verstoren' zegt Cheryl maar waar zijn de jongens en wat is de WiFi? het spijt me mevrouw Blossom maar wij hebben geen WiFi zegt Dumbeldore.
Alice serieus? Wat Cheryl. Hoe kan je leven zonder WiFi stel je niet zo aan man. Maar nu je er toch bent why ben je hier. Ik bedoel ja - we zijn niet de beste vriendinnen van elkaar ? Nou luister Allie ik wil weer vriendinnen zijn. Whahah je maakt een grapje zeker? Alice zie ik eruit als iemand die grapjes maakt.
Hmmm... i am going to think about it zeg ik. Mevrouw Cooper + Blossom en Mr Andrews loopt u met me mee dan gaan we eens kijken in wat voorn huis jullie zitten. We lopen met z'n alle achter Dumbeldore aan en gaan zijn kantoor binnen.
TIME SPEED UP
Archie en Cheryl zijn in Gryfindorr gekomen en Betty in Slytherin wat me niet verbaast.
Betty slaapt bij mij op de kamer. En archie blijkbaar bij Harry en Ron. Ik heb ondertussen ze rondgeleid en aan iedereen leren kennen. Harry Hermione & Ron zijn al goede vrienden met ze geworden. Ik en Betty maken ons klaar voor het geheime feestje.
Ik hoop alleen dat ik de enige echte Noah Flynn niet ga tegen komen.Maar btw dit is mijn outfit voor het feestje.
JE LEEST
Snape x student ( love story )
FantasyAlice Hamilton is een half-bloed en heeft al de tijd in de muggleworld op school gezeten. Totdat ze een brief krijgt van Hogwarts. Ze start in het 5de jaar alles gaat prima totdat ze ontdek dat ze een crush heeft op Proffeser Snape. Zal dit goed afl...