Extra lang hoofdstuk met veel drama :)
Enjoy itWe zijn een week verder. En Severus heeft al die tijd niks meer van zich laten horen. Net of die Alice negeerde. Betty en Alice zijn weer heel close geworden. En Noah flirt af en toe nog met Alice. Maar dat negeert ze maar. Cheryl en pansy zijn vriendinnen geworden wat me niets verbaast ze zijn alle twee bitches,
Harry , Hermione en Ron zijn close geworden met de anderen. We hebben nu een grote vrienden groep van 6 : Alice , Betty , Archie , Ron , Harry en Hermione.
"Alice Alice .... sta opppp." Ik wrijft met me handen door mijn ogen die nog half liggen te slapen.
"Betty? psycho kind hoe laat is het ?" "Je hebt je verslapen over 15 min is ontbijt. En je weet hoe Proffeser Mcgonagall is met op tijd zijn!" Ja ja" ik sta vermoeiend me bed uit en doe mijn morning routine. Ik doe mijn uniform aan en loop of ja eerder ren ik met Betty naar de eetzaal.
"Kom oppp..." zegt Betty. We lopen de eetzaal binnen en gaan aan de tafel zitten bij de rest. Aan de Gryfindorr tafel. "Hey daar zijn jullie" zegt Hermione. " iemand had zich verslapen" zegt Betty en ze kijkt me aan. "Ow kom op net of jij je nooit heb verslapen!" Ik ga zitten naast Archie en begin mijn ontbijt te eten. "Ow ja heeft iemand het nieuwe lesrooster gezien. Ze hebben het namelijk veranderd" zegt Hermione. "Ja wacht ik heb hem bij me." Ik pak mijn tas en haal het lesrooster erbij.
——————————————-
1- Dada
2- Dada
Break
3- Charms
4- Free period
Lunch
5- Transfiguration
6- poisons
7- poisons
Dinner
——————————————-
" Zo te zien hebben we 2 uur poisons van die donder hoofd" zegt Ron. Ik bijt op me lip om niet iets terug te zeggen. Maar het floept er gewoon uit. " Ronald die niet zo gemeen zo slecht is hij ook niet" Harry verslikt zich in zijn ei. "Kuch kuch""Allie het spijt me maar het klinkt of je hem mag?" Iedereen kijkt me met grote ogen aan. "Volgens mij heeft ze een Crush op hem" zegt Ron lachend. Ik geen hem een stomp onder de tafel. "Auwww" zegt die "Zo te zien is iemand in haar Slytherin mood" zegt Harry. " kom op jongens doe niet zo raar" zeg ik terwijl ik met mijn ogen roll.
We zitten rustig te babbelen. Op een gegeven moment kijk ik naar de grote tafel waar alle Proffesers zitten. Mijn ogen belanden meteen op Severus.Waarom negeert hij me en belangrijker hij doet net of ik niet besta. Heb ik soms iets verkeerd gedaan? Gezegd meschien. Nee nee ik bedoel de laatste keer dat ik hem zag was na het feestje. Ik kom er wel achter waarom hij me negeerd .
"Allie - Alice hallo" Betty zwaait met haar hand voor me gezicht. " ow sorry zei je wat ?" "Ik sta je al een minuut te roepen!" "Waar was je met je gedachten ?" "Umm..mm i-ik was aan denken aa-aan wat we straks gaan doen. Ze kijkt me doorzoekend aan. "Jij houd wat voor me achter" WA-WAT! Roep ik een beetje te luidt.
"Nou telkens als jij liegt of iets achter houd voor me ga je stotteren" "d-dat doe ik helemaal n-niet."
"Lieverd ik ken je al sinds de kleuter klas ik ken jou net zo goed als elke discotheek die in de buurt ligt"
ik begin te giechelen. "Het spijt me om jullie te onderbreken" zegt Ron. "Maar wat is een discotheek?"
Betty en Archie kijken hem met grote mond aan.
" je weet niet wat een discotheek is" Harry en Hermione beginnen te lachen. " umm Betty een discotheek is een muggle ding"
JE LEEST
Snape x student ( love story )
FantasyAlice Hamilton is een half-bloed en heeft al de tijd in de muggleworld op school gezeten. Totdat ze een brief krijgt van Hogwarts. Ze start in het 5de jaar alles gaat prima totdat ze ontdek dat ze een crush heeft op Proffeser Snape. Zal dit goed afl...