Party

149 1 0
                                    

Ik loop door de gangen samen met Betty naar het feest. Wat ben ik zo blij dat ze hier is ik bedoel de hele groep weer samen. Alleen denkt Cheryl nog steeds dat ik zo was hoe ik vroeger ben geweest een bitch. Maar zo iemand wil ik nooit meer zijn. Of wel ?

"Betty shhhh als die stomme kat en die rare man ons vinden zijn we er geweest." 'Ach kom op allie hoe erg kan het nu zijn' heel erg ik weet niet hoor ik zit hier al een maand op school en geloof me het is niet het leukste ding om gepakt te worden. En zeker niet nu we naar een geheim feestje gaan.

"Oké oké jij je zin ik doe wel rustig" we komen aan bij de ingang waar Harry op ons staat te wachten. Hey Harry zegt Betty een beetje te enthousiast. Ik kijk haar aan en trek een wenkbrauw op. Met de blik van "serieus dat was een beetje te enthousiast"

'Kom maar snel naar binnen voordat iemand ons hoort' we lopen naar binnen en komen een rode kamer binnen met gouden decoraties. Nou dit is wat veel anders dan de Slytherin common room.

De muziek staat aan en het verbaast me als ik hoor dat het muggle muziek is. 'Willen jullie een butterbeer'? Vraagt Harry 'uh ja is goed zeggen we tegenlijk' wij lopen wel Harry je hoeft niet te lopen voor ons' zeg ik

We pakken ons een butterbeer en gaan op een bank zitten. Dusss allie zegt Betty. Ja? Wat vind je ervan dat we hier zijn? I love it ik kon niet beter wensen. Opeens horen we ons lieveling's liedje we kijken elkaar aan springen op van de bank en beginnen te dansen.

TIME SPEED UP

Ik ben al een tijdje aan dansen en hebt al veel maar veel butterbeer en een paar glazen wijn gehad. Ik voel me ook steeds meer dronken worden.

Tijdens het dansen verlies ik me evenwicht. Volgens mij van mijn hakken of omdat ik dronken ben. Ik val en 2 sterke armen vangen me op. 'Ow uh bedankt'
Als ik op sta en zie wie het is krijg ik een kleine schok in mijn maag. Noah?

'Alice stop maar met drinken ik wil je niet dadelijk naar je kamer dragen' Noah wat doe je hier ?
Nou uhh Harry heeft me uitgenodigd. Dat is niet wat ik bedoel ik bedoel hier hier in Hogwarts.

'Nou uhhh ja kijk toen ik hoorde van Archie dat jij hier was wou ik hier ook naartoe.' 'Om jou weer te zien en de laatste jaar na mijn fout heb ik na gedacht hoe dom ik ben geweest. En dat jij eigenlijk alles bent wat ik wil'

Omg wat moet ik doen ik bedoel ik kan niet eens na denken door de drank laat staan zo'n vraag beantwoorden. STRESS 

En ik bedoel Severus....we hebben het er nog niet echt over gehad wat hij of ik wil. Maar ik hou wel heel veel van hem.

Oké Noah ik ga nu genieten van mijn feest. En nog een paar glazen wijn door deze situatie pakken capisch. "Oké is goed maar ik wil dan wel morgen bij jou zitten bij ontbijt." Oké is goed

TIME SPEED UP

Ondertussen is het feest al afgelopen Betty die slaapt bij Cheryl want ja die zit toch in Gryfindorr. Maar ik moet wel terug naar me kamer maar ik kan nauwelijks lopen. Dat wordt wel een probleempje.

"Kom Alice ik draag je wel naar je kamer" zegt Noah. Nee nee dat hoef niet kijk ik kan wel zelf lopen. Ik sta op en loop tegen de deur aan. Auwww

Noah komt naar me toe gelopen en pakt me op in bride-style. Oke naar welke common room moet ik heen? Uh je moet naar Slytherin zeg ik half slapend. Dat meen je niet ik zit ook in Slytherin.

Noah draagt me door de gangen totdat die bij mijn kamer komt maar iemand zit binnen. "Alice met wie zit je op de kamer zegt Noah fluisterend. Met Betty maar die is bij Cheryl why? "Nou hoor iemand zit op je kamer.

Ik spring uit Noah zijn armen en loop voorzichtig naar binnen.

Seve....Snape ? Wat doet u hier ik hoorde van iemand dat ze jou en mevr cooper hebben zien wegglippen. Dus ging ik jullie zoeken.

Het is effe stil wat een beetje awkward is.
En wie ben jij zegt Severus. Ik ben Noah Noah Flynn. En wat doe jij hier in de meisjes afdeling ? Ik kan het zelfde aan u vragen meneer.

Ga na je kamer of wil je liever een week nablijven!
Nee proffeser ik ga al Alice ik zie je morgen. Doei Noah en hij verlaat de kamer.

'Dus dat is Noah ? Yip de one and only zeg ik
Oké nu de waarheid waar ben je geweest toch niet bij die Flynn? Nee nee nou uhh... ik was met Betty daar de uh... bibliotheek. Lieg niet tegen me daar ben ik geweest je kan het me nu vertellen anders gebruik ik dit.

Hij haalt een flesje uit zijn zak. ' en dat is '
Veritaserum een druppel en je vertelt je grootse geheimen. Oké oké rustig aan, ' ik was op-op een geheim feestje' heb je gedronken ? Nee........oké meschien een beetje. Hij trekt zijn wenkbrauw op. Oké ja ik heb gedronken.

Mag ik slapen ik ben dood en misselijk. Ja ga maar slapen maar eerst een kus. Mmm effe denken nee. Ik wil weg lopen naar me bed maar Severus pakt me bij mijn pols en trekt me naar zich toe.

Zei je nou nee ? Ik kijk hem aan in zijn zwarte ogen, aah wat ben ik dol op die ogen denk ik. Mmmhhh.... ik zei nee en ik ben de baas en als het nee is is het nee. Severus pakt me op en gooit me op het bed en gaat boven op me liggen.

'Kun je van me afkomen ik heb niet echt zo zin.' En ik ben dronken. Je wilt toch geen misbruikt van me maken of wel? "Onee hoor mevrouw Hamilton ik laat alleen maar zien wie de baas is" zegt die sarcastisch. "En wie is de baas dan?" Zeg ik

Hij begint in me nek te kussen en te zuigen. Sev! Ja princess? Niet zuigen anders heb ik zuigzoenen en dan gaan mensen vragen stellen. Sorry princess daar is het telaat voor.

Hij knipt in zijn vingers en opeens zijn al mijn kleren weg en die van van ook. Mijn jurk! Rustig je krijgt hem terug tenminste dat denk ik. Dat hoop ik maar voor jou Severus Tobias Snape dat is mijn lieveling's jurk. Ja je krijgt hem terug maar waar waren we owja.

Severus zat al ondertussen in me terwijl die langzaam beweegte verliet een zachte kreun mijn lippen. Hij ging steeds sneller en hoe harder hij ging hoe harder ik kreunde. Waarvan hij natuurlijk geniet,

Hij begon weer langzaam kusjes in mijn nek te zetten. Dus wie is de baas? langzaam zeg ik . "Jij Sev !" Goedzo dat is mijn princess ."

——————————————————————————
Heyy wat ben ik blij dat mensen mijn boek lezen en een paar reacties hadden achter gelaten. En en ? Wat vonden jullie van dit hoofdstuk let me know !

Xoxo

Snape x student ( love story ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu