almost discovered

185 2 1
                                    


POV Alice
Wat heb ik nu gedaan ik ben de Sjaak. Het is effe een tijdje stil. Uw nablijven is voorbij u kunt gaan maar proffeser. U kunt gaan zegt die hij verhoogt zijn stem een beetje.

Is die nu serieus gaat hij nu doen of er niks is gebeurd? Ik probeer mijn tranen in te houden en ik storm uit het lokaal.
Als ik door de gangen loop hoor ik een bekende stem achter me. Ooh niet nu hé hier voor ben ik echt niet ik de mood het is Pansy.

Daar ben je vies modderbloedje ik draai me om en en pak haar bij haar kraag. En nu moet ik nu bang zijn ? Ja nou dan heb je de verkeerde voor je. Ik pak je nog wel let maar op. Bitch pleas als ik jou was zou ik me maar met rust laten vraag maar aan Draco wat er net met hem is gebeurd.

Ik draai me om en loop naar me kamer. Er gaat van alles door me heen verdriet,woede Ik loop naar mevrouw plijster en zeg dat ik me niet goed voel dus dat ik niet aanwezig ben bij de lessen. Ik kan Snape echt niet onder ogen komen voor de komende week. Ik ga me kamer in en gooi me op het bed.

TIME SPEED UP

ik zit in een week in me kamer en kom er alleen maar uit voor avond eten en ontbijt. De laatste lessen van deze week zijn nu begonnen. Opeens klopt er iemand op me deur. Wie is het ?
Ik ben het Severus laat me binnen.
Ik ren naar de deur en laat Severus Binnen.
Wat is er ? Nou je mist al een week alle lessen en als hoofd van je huis kom ik kijken of alles goed met je is.

Ik durf hem niet aan te kijken dus ik kijk naar de grond. Ja gaat wel oké ik uh wou vragen of je meschien straks iets te doen hebt ? Nee niet dat ik weet. Oke dan ben je om 19:00 na het eten bij mij? Heb ik een keus
Nee niet echt ! Geweldig ik kijk hem aan en voel het verdriet weer naar boven komen. Snape kijk opeens na mijn kleding.

Uh.. ja meschien kunt u zich beter aankleden eten begint toch zo. En ik maak de deur dicht onee heeft Severus Snape mij nu net in mijn pyjama's gezien kan het nog erger worden. ? Owja dat wordt het ik moet straks na hem toe joepie zin in.

Outfit for to day

Ik loop door de gangen naar de eetzaal

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop door de gangen naar de eetzaal. Als ik opeens Hermione hoor roepen ALICE ALICE ze rent op me af en geeft me een knuffel eindelijk je bent er weer. Weet je al dat we een nieuwe proffeser hebben in defence against the dark arts.

"Serieus wie ?" kom mee ik laat je hem zien hij zit aan de proffesers tafel." "Zijn naam is Proffeser Lockhart" zegt Hermione "wacht wacht je bedoelt Glideroy Lockhart ? "
Ja in de les vroeg die waar je was en hoe je eruit zag ik vind hem maar een creep. Ja inderdaad maar mag ik bij jullie zitten? Natuurlijk dat hoef je toch niet te vragen kom mee.

We lopen naar de tafel en beginnen te eten totdat we worden verstoord. Aaah dus u bent mevrouw Hamilton? Dat klopt proffeser en u bent zeker Lockhart. Natuurlijk dat zie je toch meteen ik bedoel ik hem al zo vaak in de krant gestaan. Ik rol met mijn ogen natuurlijk proffeser.

Wilt u na het eten effe langs mijn kantoor komen? Het spijt me ik moest al na proffeser Snape. Ow oke een andere keer dan en met die woorden loopt die naar de tafel.

Snape x student ( love story ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu