revenge or not?

106 0 0
                                    



"Waar blijven ze toch ?!" Zegt Ron. "Ik zou het niet weten?. Meschien doen ze wel meisjes dingen je weet wel. Haren krullen enzo" zegt Harry lachend. Ik en de meiden staan achter de jongens en hebben gehoord wat ze zeiden. *kuch kuch* ze draaien zich langzaam om.  " ik weet niet hoor maar willen jullie met knappen meiden na de club? Of met lelijke.? "

"Uhhhh doe maar knappe.!" Zeg Archie. "Maar moeten jullie je dan nu niet gaan klaarmaken?" Zegt die plagend. " ha- ha -ha heel grappig Archie " zeg ik "moeten we op Noah wachten of kwam die ons na?" Vraagt Archie. "Die kwam na hij moest nog een paar dingen doen" Archie knikt.  "Zullen we gaan lady's?" Zegt Harry. Ik en Hermione en Betty kijken elkaar aan met de blik. Lady's ????? We kijken elkaar aan en schieten in de lach. "Maar natuurlijk gentleman's" zeg ik

*aangekomen in de discotheek*
We zijn in de discotheek waar we normaal heen gingen genaamd : de shots on fire 

En 10 min ervan af is mijn huis.

"Kom we gaan op onze vaste plek zitten" zegt Betty
"Wacht jullie hebben hier een vaste plek ?" Vraagt Ron. "Ofcourse wat dacht jij dan" zeg ik lachend we gaan zitten. " MARTHA " roep ik. De trio kijkt me vragend aan.

Opeens komt er een vrouw aangelopen. Ze lijkt in haar 30ste ze heeft zwart kort stijl haar. En zwarte ogen.
" hoi Alice wat leuk je weer te zien, ik dacht dat jullie een andere club hadden gevonden?" Zegt ze beledigd " En zo te zien heb je nieuw vlees meegenomen" zegt ze terwijl ze naar de trio kijkt. " hihi ja uhm- jongens dit is Martha de eigenaar van de club" Hermione staat op en geeft de vrouw een hand. "Aangenaamd kennis te maken uhhh?? M..Martha" 

*na een paar uurtjes vertellen met Martha en iedereen hadden we ons drinken gekregen en Cheryl was er ondertussen ook al gekomen.

"OMGGGG Allie ons liedje" schreeuwt Betty naar me.  Ze springt op en pak me bij mijn arm. En sleurt me de dans vloer op. "Dankjewel voor dat je bijna me nek brak" zeg ik sarcastisch. " girls shut up and dance "
——————————————————————————-
Als je echt in het moment wil komen raad ik je aan het liedje aan te zetten. ;)

———————————————————————————

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

———————————————————————————

We beginnen samen de tekst te zingen.
( meer schreeuwen but anyways )
en we laten onze beste dans moves zien.

It goes one by one, even two by two Everybody on the floor, Let me show you how we do
Let's go dip it low, then you bring it up slow
Wind it up one time, wind it back once more

Opeens staat Hermione en de jongens en zelf Cheryl te dansen. " you go Mione " zeg ik.
Betty komt naast me staan en zeg tegen me oor. "De meid heeft moves.
En kijk Ron eens naar haar kijken. *fluiten*"
Ik begin volop te lachen. Zo hard dat zelfs mijn buik op een gegeven moment pijn doet.

( Yeah yeah ) Well I'm ready for ya come let me show ya, You want to groove i'mme. Show you how to move

Het liedje is bijna afgelopen en opeens zie ik een bekend gezicht door de deur lopen. .......
"Noah" zeg ik half ademloos. "Hé zei je wat ? " vraagt Betty "uh hmm nee-ja ik bedoel kijk wie er is"
Ik kijk naar de richting van de deur. En Betty valt op wie ik bedoel. "Zo te zien is je boy binnen gekomen" *knipoog* "hé-wacht-wat ? Nee nee Betty ik heb net een serieus of ja dat denk ik...." terwijl ik de woorden uitspreek valt het me helemaal op. Dat Betty niet weet van mij en Severus.

"Ik bedoel uhhh—.... " OMG ALICE waar heb je je zelf in gebracht.!! Denk ik bij me zelf. "Allie ik ken je al van kleins af aan. Denk je dat ik het niet in de gaten hebt als mijn bestie of beter gezegd ZUSJE verliefd is ?. Ik weet dat er iets gaande was tussen jou en Snape. Je kijkt hem altijd dromerig aan en je besteed meer tijd in het poisons lokaal dan ergens anders." *grinnik* "vind je het erg ?" Zeg ik terwijl ik naar de grond kijk

"WAT? natuurlijk niet lieverd ik bedoel in liefde zit geen leeftijd en enige wat telt is dat je van elkaar houdt." De tranen staan in me ogen en ze kunnen ieder moment eruit vallen. "Nou.. de l-i-e-f-d-e
Is bij ons voorbij. Opeens maakte die het uit" zeg ik treurig. " dan weet je wat je moet doen. You are gonna make him jealous"

"Jaloers maken ha! Lieverd hoe oud zijn we 14 ?"
Ze geef me een tikje. "Awwww waar sloeg dat nou weer op" "Alice Elizabeth Hamilton!! Jij gaat hem jaloers maken of wat dan ook. En de jonge daarvoor staat recht voor je dus hup hup" net als ik mijn mond open wil doen om wat te zeggen. Houd Betty haar handen voor me mond en zegt " en geen tegenspraak you know I'm right SO GO NOW" en ze wijst na Noah.

Ik loop naar Noah.
OMGosh wat moet ik doen ik bedoel zou ik met hem wat doen om Severus Jaloers te maken? En wat als mijn oude gevoelens voor hem terug komen. Maar dat zou toch niet gebeurden. Of wel ?

—————————————————————————-
Haiii sorry voor de korte hoofdstuk maar ik kreeg zoveel berichten voor meer 😻 dat ik denk ik jullie niet langer kan laten wachten. So here it is fresh and new !!!

Spannend zeg zou Alice het echt durven om Noah te gebruiken voor Severus ? En wat zou hij ervan vinden🤷🏽‍♀️

Snape x student ( love story ) Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu