10.bölüm

1.3K 97 303
                                    

Dream George un arkasından koşarken bağırdı.

Dream:George bekle!

George:Ne var.

Dream:Hey sakin ol ben sana bişey yapmadım fundy nin hıncını benden çıkarma.

George:Onun seni sevdiğini biliyordum bide gitmiş bizi-

Dream:Beni mi seviyormuş?

George:Birde 3000 iq moment lerin var seni sevdiği belliydi.

Dream:E iyi sevsin.

George:Dalga mı geçiyorsun benle?

Dream:Hayır. Neyse sen odaya git ben bişey halledip gelicem

George:Nereye-

Dream çoktan arkasından gitmişti bile. George da Karl ve quakity ile odaya gitti.

Dream yalan makinesi nin olduğu odaya geldi ve masanın altına baktı. Eğilip yerdeki raptileyeri aldı. (hani bi kağıdı duvara tutturmak için olan küçük iğneler) Nikki ona soru sorduğu sırada ayağıyla aşağıdaki iğnelere basmıştı ve yalan makinesini kalp atışlarını değiştirerek kandırmıştı. Odadan çıkarken dahi olduğunu kendine bir daha söyledi. Birde gogy onla dalga geçmişti. BiRDe 3oo0 iQ MoMeNtLerİn VaR. Kendi kendine gülüyordu.

Camdan dışarıda oturan fundy i görüyordu. Ve yanında biri vardı. Kim olduğunu ilk anlayamadı. Ama sonra biraz yaklaşınca onun eret olduğunu görmüştü. Gülümsedi.'' Eret sayesinde umarım beni unutur. Yoksa gogy şimdiden kıskanıyor.'' Diye düşündü içinden ve odasına doğru yürümeye başladı.

Eret:Fundy seni arıyordum. Burada üşüteceksin.

Fundy:Bişey olmaz. Olan oldu zaten.

Eret:Bak ben senin kötü niyetin olmadığını biliyorum. Bence bunu düzeltebilirsin. Ikisinide çok incittin.

Fundy:Dream dan özür dilerim. Hatta onun için daha fazlasını bile yaparım ama...
George umrumda bile değil.

Eret:Hadi ama Fundy. Dream ı hala mı seviyorsun? Onun George ile beraber olduğunu sen ifşa ettin.

Fundy:Evet işte sorun da orda. Onlar artık ikisi beraber...

Eret sevdiği adamın ağladığını görünce ağır konuştunu anladı.

Eret:Fundy özür dilerim-

Daha fazla dayanamadı ve onu kendine çekip sarıldı. Çok garip bir durumdu bu. Sevdiği adamı, onun sevdiği kişi yüzünden teselli ediyordu. Bu durum yüzünden her ne kadar içi parçalansada fundy için değer diye düşündü.

Fundy:Sorun değil. Sen düoğruları söylüyorsun.

Eret:Neyse. Hadi gel odaya gidelim hava soğuk.

Fundy:Tamam zaten uykum gelmişti.

Onlar otele geri girerken dream odaya geri dönmüştü bile.

Dream:Sapnap George odaya hala geri dönmüyormu?

Sapnap:Karl ve quakity nin odasına gitti.

Dream:Gidip onu alıcam.

Dream kapıyı çekip çıktı. Aynı katta olduklar için bir kaç adım attıktan sonra kapının önünde duruyordu zaten. Kapıyı çalınca George açtı.

Dream:George hadi odaya geri g-

Karl:HAYIR. George hiç bir yere gidemez.

George:Neden-

Quakity:Evet gidemezsin.

Dream:Kendi sevgilimi benden alı mı koyuyorsunuz?

Karl:Evet. Aslında bir değiş tokuş yaparsak George u sana verebiliriz.

ღ𝑫𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆ღ(dreamnotfound) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin