4.bölüm

1.7K 139 386
                                    

Dream uyanmıştı her zamanki gibi saatine baktı ve yataktan fırladı. Geç kaldığını anladığında panik oldu ama hızlı hazırlanan birisiydi o yüzden sorun değildi. Valizini aldı ve çıktı. Sapnap ı aradı o da Havaalanına varmıştı bile. İkisi aynı uçağa bineceklerdi bu yüzden dream Havaalanına varmak üzereyim demişti. Aslında evden yeni çıkıyordu.(kendimi buldum bu cümlede khdlhfhfkhf)

Dream:sapnap seni görüyorum

Sapnap:gel de söyle o zaman patlıycam şimdi

Dream:arkana bak o zmn aptal

Sapnap:dream dostum-
BU SEN MİSİN

Dream:Evet?

Sapnap'ın ağzı açık kalmıştı(cidden George dan daha yakışıklıydı) ve dream ı ilk defa görmenin şokunu atlatınca sarılıp tokalaştılar. sapnap hemen George a mesaj attı

         Gogy

Hey George dream ı ilk ben gördüm :)

Sapnap ile dream gülmeye başladılar ve uçakları gelince yerlerine geçtiler.

George msjlara bakamazdı çünkü telefonu uçak modundaydı.

Uçuşu bittiğinde Havaalanında sapnap ı gördü ve yanında duran kişiyi. heyecanlandı. O dream mıydı? Uzaktan görmek bile çok güzeldi. Yem yeşil olduğunu bildiği ama göremediği gözleri, uzun boyu, kıvırcık sarıyı andıran saçları(sarıyı görebiliyor yeşili göremiyor diye burayı böle yazdım) ve giyinmiş tarzı
George dalıp gitmişken dream ile sapnap yanına geldi.

George:DREAM, SAPNAP

Dream ona sarıldı George da karşılık verdi ve sapnap da onlara  katıldı. Şuan çok mutlulardı sonunda buluşmuşlardı.

George Vlog çekmeye devam ediyordu. Kalacakları otele gelmişlerdi. Girişte Karl fundy ve quakity içeri girmeye hazırlanıyorlardı. Tommy tubbo wilbur ve nikki de arkalarındaydı. Otel gerçekten çok büyüktü.

*gülerek sorar*
Dream:George burda kaç kere kaybolursun sence?

George:Kaybolmıycam biri kaybolursa o da sizsiniz.

Sapnap:Hey bana niye laf ettin şimdi?

George:çünküü... Neden olmasın. Hadi girelim artık.

İçeride bad ve skeppy kayıt yaptırıyordu. Eret de çoktan kayıt yaptırmış sırada bekleyenlerle konuşuyordu. Bizimkilerde kayıt yaptırmıştı. Tabi kayıt yaptırırken sapnap ve George dream ile ben kalıcam diye kavga edince fazladan bir yatak getirmişlerdi ve 3 kişi kayıt yaptırmışlardı.

Kayıtlar şöyle:
Tommy ile tubbo,
Wilbur ile nikki,
Eret ile fundy,
Karl ile quakity
Darryl ile skeppy

Technoblade de sonradan gelip tek kişilik bir oda kaydı yapmıştı. Herkesle tokalaştı techno çok garip gözüküyordu. Gözlüklü uzun boylu kahverengi saçlıydı. Bugün çok fazla yüz ortaya çıkmıştı. Mr. Beast yani bu oteli, herşeyi planlıyan kişi, düzenleyicisi.

"bugün fazla bir şey yapmayacağız sadece odalarınızdaki yemek saatleri ve akşamki eğlenceye uymanız yeretli"

Herkes onaylayıp odalarına gitti. Otel şuanda onlar için kapatıldığından dolayı herşey çok sessizdi. Tabi Tommyden gelen gülme sesi sessizliği bozdu. Hepsi aynı katta oldukları için diğerleride duymuştu. Ve odalarına vardılar, oda no su 260 olan odayı kartla açtılar ve içeri girdiler. Bizimkiler yerleşirken sıkıntı çektiler. Çünkü oda normalde 2 kişilikti.

Sapnap:BUNLAR BURAYA SIĞMIYO.

George:TUTTURMASAYDIN İLLA DREAM İLE BEN KALCAM DİYE

Sapnap:SEN BAŞL-

Dream:TANRI AŞKINA SAKİN OLUR MUSUNUZ ÇOCUK GİBİ KAVGA ETMEYİN.

Tartışmalarını çalan kapı durdurmuştu. Kapıdaki Karl onların bu haline gülüyordu. Gülerek sordu

Karl:neyi paylaşamıyorsunuz?

Dream:beni.

Karl:...

George:...

Sapnap:...

George:BENCE SAPNAP KARL İLE KALABİLİR. HADİ SAPNAP GİT ODAYA SIĞAMIYORUZ.

Sapnap:NİYE BEN GİDİYORUM SEN GİT.

George:Kocanla kalıcaksın işte ne güzel. Değilmi Karl?

Sapnap:...

Karl:... Biliyomusun. Ben gidiyorum ne haliniz varsa görün.

Dream ile George kahkahaya tutuldu. Sapnap ise yüzünü ekşitip onlara baktı ve eline bir yastık alıp George un kafasına geçirdi. Dream da bir yastıkla George a vurdu.

10 dakika sonra heryer tüy olmuştu.

Sonra uzun süre birbirlerine baktılar. Ve yerdeki tüylere.
Kapıya temizlenmeli yazan kolu taktılar. (hani olur ya otellerde kapıya asarsınız hizmetli gelip ona bakarak temizler fln)
Oraya giren hizmelinin yüzünü düşündükçe gülüyorlardı. Sapnap Karl ın odasına gitmişti. George ile dream ın bakışlarına maruz kalmak istemiyordu. George ile dream aşağıya indiklerinde kokteyl içiyorlardı. Tommy i merdivenlerden inerken gördüler.

Tommy, dream ve George un yanına koştu.

Tommy:tubbo yu gördünüz mü?

Dream:hayır görmedik? Neden, noldu?

Tommy:dolaşacağını söyledi ama geri gelmedi kesin kayboldu.

George:telefon diye bir icat var. Yani, Haberin olsun diye söyledim.

Tommy sinirli bi şekilde
"Biliyorum. Mantıklı" dedi.

Sinirli bir şekilde havuza doğru giden Tommy e bakıp güldüler. Yemek saati gelmişti beraber otelin restorantında gittiler.

Sapnap da arkalarından koşarak geldi. Tabaklarına istedikleri şeyi aldılar ve bir masa seçtiler. Herkes ayrı gruplar olarak takılıyordu. Tommy tubbo wilbur ve nikki beraber oturuyorlardı demekki Tommy tubbo yu bulmuştu. Yemekler gerçekten mükemmeldi. Hepsi o kadar çok yemişti ki patlıycaklardı.

Odalarına gidip akşamki yapacakları challange için hazırlanıyorlardı. Mr. Beast onlara bunun bir challenge olması dışında hiçbirşey söylememişti. Herkes havuzun kenarında toplandı. Mr. Beast yayının geri sayımını başlatmıştı. İki tane sandalye ve ikisinin ortasındaki minik kürenin önünde duruyordu. Yayının gerim sayım süresi bitince yayın başladı ve konuşmaya başladı,

Mr. Beast:Herkese geldiğiniz için teşekkür ederim. Fazla ciddi oldu sanki. Her neyse eminim ne için topladığımızı merak ediyorsunuzdur. ÖV BENI GÖM BENİ OYNAYACAĞIZ! (kesinlikle bigbosslayf dan çalmadım şşşş)

Mr. Beast:oyunumuz çok basit takımlara ayrılıcaz ve her ikili takım sırayla karşı karşıya oturucak. Gördüğünüz bu kürenin içinde kağıtlar var her eş sırayla 3 tane çekip geleni yapıcak. Mesela "karşındaki kişinin tipini göm" ya da "karşındaki kişinin kazandığı parayı öv" ... Gibi görevler çıkıcak. Tek kuralımız eşlerden biri gelen kağıttaki görevi yerine getirirken diğer eşin susması kesinlikle karışamaz "hayır ben öyle değilim böyle değilim" gibisinden şeyler söyleyemez. Oyunu anladığınızı umuyorum.

Tubbo:eşleri kendimiz mi seçeceğiz?

Mr. Beast:maalesef hayır. Biz önceden bir liste yaptık bile

Takımlar şunlar:







Biliyorum burda bitirdiğim için biraz şerefsizim ama takımlara sizin de bir el atmanız gerek bende gerçi var herkesin eşleri ama sizin fikirlerinizi de katıcam (katmaya çalılıcam) o yüzden yorumlarda kimlerin takım olmasını istediğinizi belirtin litfen beni ortada bırakmayın. Oy atmayı unutmayın pls bu sefer uzun yazdım 700 kelime 💞💫💞💫💞💫

ღ𝑫𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆ღ(dreamnotfound) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin