Herşey normaldi. Ta ki bir kullanıcı bağış yapana kadar.
George gelen bağış ile beraber heyecanlandı ve altında bırakılan notu okumaya başladı.
"hey George sadece merak ediyorum acaba dream ile çıkıyor musunuz? Ve onu sevdiğini söyler misin."
George okuduğuna anında pişman oldu. Bir an sessizlik oldu (cırcır böceği sesi) ama ardından dream anırmaya başladı. Ve George azıcık kızarmış bir şekilde
"Hayır biz sadece arkadaşız"dan başka bir şey diyemedi dream ise hala gülüyordu.
O hep böyledir zaten işin dalgasında. Dream George a
"hadi George söyle/hadi amaa"
Gibisinden şeyler söylüyordu. Chat ise kawai, çok tatlılar ve feels geçiriyorum gibi yorumlarla dolmuştu.
"dream dur!"
"George beni sevdiğini söyle"
"söylemiycem"
(sessizlik)
(cırcır böceği sesi)"tamam dream seni seviyorum"
"CHAT DUYDUNUZMU SÖYLEDİ O SÖYLEDİ!"
Dream zafer çığlıkları atarken George ne dediğinin şokunu geçirmeye çalışıyordu ve onun çocuksu haline kırmızı yanaklarıyla gülüyordu . Alt tarafı onu sevdiğini söylemişti(tabi canım alt tarafı bende burda feels geçirdim)
"pekala dream görüşürüz kapatıyorum"
Discord dan çıktığında kendi kendine dream ın şuanda hala "EVEEEEET" diye bağırdığına bahse girdi.
Bir kaç dakika sonra da yayını kapattı.
Sonra da yatağına uzanıp biraz internette dolaştı. Sonra ise dream dan mesaj geldi.
George un telefonu:
Dream:Hey dostum napıyorsun
Sen:uzanıyorum sen?
Dream:bende
Dream:sapnap sen ve ben bir tatile davet edildik twich e özel. Herkes orda olucak ne dersin.
Sen:bir dakika ne, nasıl. Yani biz daha önce hiç gerçekten buluşmadık. Ayrıca herkes dediğin kimler?
Dream:ağğğ boşver işte eğlenceli olucak. Güven bana. Sen geliyor musun? gelmiyor musun?
Sen:tamam ama nerde? Ne zaman?
Dream:ben sana konum atıcam ve biletlerimiz hazır sapnap da zaten kabul etti bu hafta sonu uçaktayız.
Sen:bana sormadan bilet mi aldın? Bazen kaç yaşında olduğunu sorguluyorum.
Dream:hayır sadece sen olgun davranıyorsun bende azıcık herşeyi şakaya vuruyor olabilirim.
Sen:azıcık mı? Herneyse zaten artık alışkınım bu hallerine.
Dream:kesinlikle. Tamam o zaman görüşürüz dostum.
Sen:görüşürüz.
George dan devamke:
Bir kere oturduğu yerde dursa şaşıcam kurt var götünde sanki herşeye dünden razı.
Eveeeet gene kısa bir bölümle karşınızdayım oy atın he.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ღ𝑫𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆ღ(dreamnotfound)
Teen FictionGeorge ile dream beraber yayın yapan 2 arkadaş. Ama onların bilmedikleri içlerinde yaşayan aşkı saymazsak.