5.bölüm

1.5K 140 476
                                    

Medya ya bakın ama burnunuzdan ben sorumlu değilim




Takımlar şunlar:

tubbo-technoblade

skeppy-badboyhalo

dream-george

tommy-sapnap

quakity-fundy

karl-nikki

wilbur-eret

Mr.Beast: artı olarak bir kural daha ekliyorum. Kağıtta çıkan öv ya da göm görevini yapmayanı havuza atıcaz.

Herkes şaşırmıştı ama bu oyun bu kadar da zor olamazdı değilmi?

Mr.Beast:hazırsanız ilk eşimizle başlayalım

skeppy-badboyhalo

İlk kağıt çekeçek kişi bad olacaktı. Ama bad skeppy e kötü bir şey demek istemiyordu. Zor da olsa bir kağıt çekti. Kağıtta karşındakinin arkadaşlığını göm yazıyordu.

Bad: Karşındakinin arkadaşlığını göm. Skeppy ilk önce özür dilerim ama bazen fazla cıvıyabiliyorsun. Ya da bokunu çıkarabiliyorsun. 

Skeppy bad in söylediklerine alınmamıştı bile.

Mr.Beast:Bu kadarmı?

Tommy: Evet bu gömmek bile değildi.

Bad: Kurallarda ne kadar fazla konuşmam gerektiği yazmıyor?

Skeppy: Her neyse sıra bende!

Skeppy bir kağıt çekti.

Skeppy: Karşındakinin en sevdiğin özelliğini öv. Öncelikle Bad çok naziksin, kibarsın hayatımda gördüğüm en iyi kalpli insansın. Senden daha iyi bir arkadaş bulabileceğimi sanmıyorum.

Nikki:Awww gözlerim doldu.

Mr.Beast: Bad ve Skeppy gerçekten çok tatlıydı. Yerlerinize geçebilirsiniz. Bir sonraki eşler Sapnap ile Tommy. Buralar kızışıcak sanırım.

Tommy ilk kartı çekti.

Tommy:Karşındakinin tipini göm.

Herkes bir anda heycanlanmıştı olacakları merak ediyorlardı. Tubbo hemen bir gözlük taktı ve olacakları patlamış mısırla izlemeye başladı. En yakın arkadaşına tezahüratlar yardırdı.

Tommy:Burda tipini gömmem gerektiği yazıyor ama yapamam.

Herkes çok şaşırmıştı. Bu Tommy nin hep beklediği andı çünkü. Tommy konuşmaya devam etti.

Tommy:Çünkü sende tip yok? Olmayan bişeyi gömemem. Bu yüzden sıra sende. Sapnap şuan aşırı sinirliydi ama gülüyordu. Değişik bir durumdu. Tubbo arkada kendini yerlere atıyor wilbur ile dans ediyordu. Çet coşmuştu.

(Yayındaki FBI ajanı
"damn" BDSKDBSMDHDKDHDKDH)

Sapnap da bir kart çekti.

Sapnap:Karşındakinin giyinmiş tarzını öv-nE BU KAĞITLARI KİM YAZIYOR PLANLANDIMI BU? HAVUZA ATLARIM DAHA İYİ

Sapnap sinirle havuzun kenarına geldi. arkasından Tommy onu iktirmek için geliyordu ama sapnap bi anda çekilince havuza Tommy düştü.

Mr. Beast:bu kurallarda yok. Ama olsun olan oldu artık. Tommy i havuza gönderdik-

Tommy:NE SAPNAP BİLEREK ÇEKİLDİ BENİ ATMAYA ÇALIŞTI SENİ SİK KAFALI

Sapnap ile kavga etmeye başladılar tubbo Tommy e havlu verdi ve sakinleştirmeye çalıştı. Dream sapnap ı yanına oturttu. Bi an sessizlik oldu ve Tommy ile sapnap gülmeye başladı. Hepsi Uzun bir süre gülme krizini geçirmeye çalıştı.

ღ𝑫𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆ღ(dreamnotfound) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin