7.bölüm

2.1K 140 797
                                    

Dream yağmurun altından kalkmaya çalıştığında hapşırmaya başlamıştı. Ama umurunda değildi. Sadece kalktı ve bowling salonundan lobiye doğru gitti. Sapnap tubbo Tommy ve technoblade lobide oturuyorlardı. Diğerleri odalarına çıkmıştı anlaşılan.

Sapnap:Dream! Neler oldu? George neden ağlıyordu?

Dream:Odaya mı gitti?

Sapnap:Evet. Ama bence şuan gitme. Karl ne nikki yanında. Ve siz neden ıslaksınız?

Dream ın gözleri dolmuştu ama kendini tuttu.

Dream:Ona... Tokat attım.

Tubbo:NE

Sapnap:NAPTIN NAPTIN.

Dream:Kavga ettik ve büyük bi aptallık yaptım. Napıcağımı bilmiyorum.

Tommy:Yağmur yağarken dışarı çıktık deme-

Tommy nin sözünü dream ın hapşurması böldü.

Sapnap:Neyse gel odaya gidelim.

Dream ve sapnap odaya gittiklerinde George valizini almış çıkıyordu bile.

Dream:George! Nereye?

George:Senden uzağa...

Karl ve nikki George un peşinden gidiyordu. Nikki dream a baktı.

Nikki:Onun tokattan nefret ettiğini biliyorsun...

Sapnap:George. Bi dur sakin olur musun.

George:Onca şeyden sonra onla aynı odada hatta aynı yatakta mı kalayım?

Dream:Evet sapnap. O haklı. Bırak da gitsin.

George un gözleri doldu ve hızla oradan uzaklaştılar. Dream odaya girdiği gibi duşa girdi. Ama çıkmak istemiyordu. Saatlerce sıcak suyun altında kalabilirdi. Sapnap onlar için çok endişelenmişti.

Dream sonunda çıkma kararı aldı. Sapnap i endişelendirmek istemiyordu. Kurulanıp üstünü giyindi. Ve yatağa oturdu.

Sapnap:dream bana olan her şeyi anlatırmısın?

Dream:Ben de mi sıkıntı var anlamıyorum. Onu başkasıyla görmek istemiyorum. En sonunda George a patladım. Kavga ettik. Ve sonra bana çok fazla bağırmaya başladı. Bende bağırıyordum. Bi anda tokat attım. Ama ben böyle olsun istemezdim gerçekten.

Konuşurken gözleri dolmaya başlamıştı.

Dream:Gerçekten böyle olsun istemezdim... Sonra dışarı çıktı. Bildiğin benden uzaklaşmaya çalışıyordu. Yağmurun altında konuştuk. Ama peşimden gelme dedi ve lobi ye doğru gitti. Ben çok uzun süre yağmurun altında kaldığım için sanırım üşüttüm. Umarım George hasta olmamıştır.

Sapnap:Sen bu haldeyken bile onu mu düşünüyorsun? Onu gerçekten çok seviyorsun.

Dream:sanırım... Ama O beni sevmiyor ve affetmiycek.

Sapnap:Hayır. Öyle deme. Sen sadece bir hata yaptın ve düzelteceksin de.

Dream:Ama işte. Nasıl?

Sapnap:Bilmiyorum. Belki o sana gelir?

Dream:Saçmalama. Hiç bişey yapmadan oturucam ve o gelip beni affedicek?

Sapnap:Eğer seni seviyorsa bir şekilde affeder.

Dream:Neyse... Şuan sadece uyumak istiyorum. Beni kahvaltıya uyandırma. Öğlen yemeğine gelirim.

Sapnap:Tamam, sen bilirsin.

Dream kızardığı için gözlerini açamıyordu ama uyuyamıyordu da. Bu yüzden kulaklıkla rastgele şarkı dinliyordu. Sonra dışarı çıkıp hava almaya karar verdi. Çok büyük olmayan balkondan kumsalı izliyordu. Cebinden bir kaç ay önce bıraktığı ama her ihtimale karşı yanında bulundurduğu sigarayı çıkardı. Çakmak ile yaktı ve sigara bulutunun havaya karışmasını izledi.

ღ𝑫𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆ღ(dreamnotfound) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin