Eret:Teşekkür ederim dream.
Dream:Sorun değil dostum. Görüşürüz.
Eret de el salladı ve lobi ye oturdu. Dream da odaya çıktı. Odada kafasında soru işaretleri olan bir George gördü ve normal olduğunu düşündü. George ona merak dolu gözlerle bakıyordu ama dream susmayı tercih etti.
George:Dedim ki belki kendi söyler. Ama ne zaman kendi ağzıyla söyler ki şimdi söylesin dream bey.
Dream:Kendi kendine mi konuşuyorsun?
George dream ın salağa yatmasına gıcık olmuştu ama ciddi konuşmaya devam etti.
George:Seninle konuşuyorum dream. Eret ile ne konuştunuz? Cidden artık her şeyi benden saklaman hoş değil.
Dream:Senden hiç bişey saklamıyorum ki? Ve eret in benle ne konuştuğu belli değilmi işte fundy hakkında konuştu.
George:Ne dedi?
Dream:Fundy i sevdiğini söyledi.
George:Cidden mi?
Dream:Evet. Bu kadar.
George:Her neyse.
George kurcalamamayı tercih etti. Nasılsa dream ona yalan söylemezdi. Söyler se de artık daha fazla sabredemezdi.
Skeppy:Bad dünden beri hiç konuşmadın... İyi misin?
Bad:Ben iyiyim skeppy. Sadece yorgunum. Yani son olan şeylerden dolayı dream ve George için endişeleniyorum.
Skeppy:Bende endişeneliyorum.
Bad:Hadi havuza gidelim bizimkiler de gidecekmiş. Bugün zaten başka bir şey yapmıycaz.
Skeppy:Tamam.
Hazırlanıp quakity sapnap ve Karl ın odasına gittiler. Kapıyı çaldıklarında çoktan hazırladı bile. Dream ve George u da alıp havuza indiler. Fundy ile eret çoktan havuzdaydılar zaten.
Skeppy:Bad su kaydıraklarına gidelim mi?
Bad:Israr ediceğini biliyorum. O yüzden tamam gidelim.
Şezlonga havlularını koydular. Ve ikili su kaydırağına doğru gittiler.
Sapnap:Dream şuradaki uzun beyaz kaydırağı görüyor musun?
Dream:Evet. Hadi oraya gidelim.
George:Ben oturucam.
Karl:Bende. Sonra gireriz.
Quakity:Neden çok sıkıcı-
Tommy elindeki su tabancasıyla gelip herkese suyla sıkmaya başlayınca quakity sözünü bile bitirememişti.
Tommy:WATHER GUUUN.
Tubbo da arkadan gelip Tommy i suya attı. Ve gülümsedi.
Tubbo:Sanırım hepinizi kurtardım.
George:Sağol tubbo. Tommy biraz daha fazla su sıksaydı sinir krizi fln geçirirdim.
Quakity:O su sıkmasaydı ben yapacaktım zaten.
Tommy:NEDEN HEP BEN SUYA İTİLİYORUM.
Tommy bi anda sudan çıkıp bağırınca hepsi gülmüştü.
Tommy Tubbo yu da tutup suya tekrar atladı. Ama tubbo su tabancasını çıkarıp Tommy e sıkmaya başlayınca Tommy de su tabancasını aldı. Wilbur onları böyle görünce istemsizce gülümsedi. Ama Nikki nin ona baktığınıı görünce gülümsemesini sakladı. Nikki gülerek konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ღ𝑫𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆ღ(dreamnotfound)
Teen FictionGeorge ile dream beraber yayın yapan 2 arkadaş. Ama onların bilmedikleri içlerinde yaşayan aşkı saymazsak.