Biliyorum meyda müq JDKDHSSKSHSKDNSLDNDMSSapnap, dream ve George yayında dream smp de takılıyorlardı. Sapnap yayındaydı bu sefer. Gene bir bağış geldi. Sapnap altındaki notu okudu. "Vlog çekeceğiniz doğru mu? Ne zaman olacak?" sapnap da "bu hafta sonu çok güzel bir yayın var kaçırmayın ayrıntılı bir şekilde İnstagram hesaplarımız da paylaştık" dedi
George:dream ın yüzünü göreceğimize hala inanamıyorum.
Sapnap:Bende dostum, umarım çirkin değildir.
Dream:HEY. Ben George dan bile daha yakışıklıyım.
George:Eminim. (kıkırdar)
Dream: -_-
~hafta sonu~
George valizini, herşeyini hazırlamıştı bi yandan da vlog çekiyordu çünkü bütün takipçileri bir Vlog çekmesini istemişti. Ama George Vlog çekmeye alışık değildi ne yapacağını fazla bilmiyordu. Evcil hayvanları için evin etrafına mama ve su koymuştu ve onları görebilmek içinde 2 tane kamera koydu. (bunların çok masraf olduğunu biliyordu ama aklı onlarda kalıcaktı)
Yedek anahtarı komşusuna verip arada kontrol etmesini rica etmişti. Neyse ki komşusu çok iyi bir kadındı, bahçesinde bir sürü kedisi vardı.
Havaalanına geldiğinde biletini aldı ve uçağını beklemeye başladı o sırada sapnap ile görüntülü konuşuyorlardı. Sapnap biraz geç çıkıcaktı çünkü o George kadar uzakta oturmuyordu. George en sonunda uçağının anonsunu duyup sapnap a hoşçakal deyip telefonu kapattı.Uçaktayken biraz gergindi, heyecanlıydı. Garip bir histi bu. Boyun yastığını ve Bluetooth kulaklığını takıp saatler sürecek uçak seyahatine başladı.
Bayadır yazmadım evet çünkü neden çünkü aptal sınavlar vardı onlara çalıştım sonra izmir'deki depremden dolayı iptal oldu sonra da unuttum -_- amaaa artık yazmaya karar verdim (inş) neyse oy vermeyi unutmayın ehe byesss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ღ𝑫𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆ღ(dreamnotfound)
Teen FictionGeorge ile dream beraber yayın yapan 2 arkadaş. Ama onların bilmedikleri içlerinde yaşayan aşkı saymazsak.