George yüzüne vuran güneş ile uyandı. Gözlerini açtığında dream ı gördü. Çok güzel uyuyordu. Bir süre onu izledi ama dünden hiç bişey hatırlayamıyordu. Ve neden aynı yataktaydılar?
George:AAAĞĞH
Dream korkmuş bir şekilde uyandı.
Dream:GEORGE. NE BAĞIRIYON BE.
George: Dün gece noldu?
Dream gülmeye başladı.
Dream:cidden hatırlamıyormusun?
George:En son çok fazla içmiştim sonrasını hatırlamı-
BİZ NİYE ÇIPLAĞIZ.Dream George un tepkilerine gülmeye başladı.
George:Dream... Biz yatmadık. Değil mi?
Dream:Evet yattık. Hemde sen istedin hatırlamıyor musun? Ahhh dream. Daha hızlı d-dream.
Dream gülme krizine girmişti. George bu sefer domatesden bile daha kırmızıydı.
Dream:George? Orda mısın? S-sanki fazla kırmızısın.
Dream içinden onu öldürdüğünü düşündü. Ama George hareket edince endişesi geçti.
George: ow
Dream:Acıyormu?
George:Hayır
Bir kez daha yataktan kalkmaya çalıştı.
George:Dream
Dream:Evet?
George:Kalkamıyorum...
Dream boğulacak gibi gülüyordu. George ona sinir olmuştu.
Dream:Tamam sen burda bekle ben gidip odandan kiyafet alırım.
George başını sallayıp geri yattı. Dream üstünü giyinip George un odasına doğru gidiyordu. Kapıyı çaldı. Normalde içeride Karl ile quakity olması gerekiyordu ama kapıyı sapnap açınca şaşırdı. Arkada da Karl yatıyordu. Ikiside yarı çıplaktı. Dream kiyafet almaktan vazgeçti ve sapnap a günaydın deyip kapıyı kapadı. Oradan hemen uzaklaştı. Odaya geri dönünce de George a kendi kiyafetlerinden bir şort ile hoodie verdi.
George:Dream bunlar çok büyük.
Dream:İdare et bi zahmet.
George:Niye benim kiyafetlerim getirmedin ki? Karl ve quakity içeride değilmiydi?
Dream:Almadım çünkü kapıyı yarı çıplak bi çekilse sapnap açtı arkada ise aynı şekilde Karl yatıyordu. Ben de günaydın deyip oradan uzaklaştım.
George:Biliyordum. Karl bana sapnap ı sevdiğini söylemişti.
Dream:Sapnap da çok belli ediyordu zaten.
Bir süre sessizce sadece telefonlarında takıldılar. Sessizliği George bozdu.
George:Dream.
Dream:hmh?
George:Şimdi nolucak.
Dream:Ne nolucak? Bişey olmayacak.
George:Sen ve beni açıklayacakmıyız? Yani sosyal medyada.
Dream:Bilmiyorum. Daha herşey çok yeni. Ve hazır hissettiğimizde açıklarız.
George:tamam.
Bir süre sonra kahvaltıya inmeye karar verdiler.
Dream:George gelebilirsin değilmi?
George:Evet dream belim falan kırılmadı alt tarafı-
Dream gülerek konuştu.
Dream:Alt tarafı?George:Yok bişey. Gidelim çok acıktım.
Aşağıya indiklerinde quakity george un yanına geldi.
Quakity:George! Dün odaya giremedim kilitliydi.
George:Ben odada değildim bilmiyorum.
Quakity:Hangi cehennemdeydin! Sizin yüzünüzden technoblade in odasında kaldım.
George gülmeye başladı. Karl ile sapnap gelincede quakity Karl a bulaştı. Ve George ile dream aradan sıyrıldı.
Kahvaltıda Fundy ortalıkta yoktu. Diğer herkes kahvaltı ediyordu. Her zamanki gibi herkes kahvaltı ettikten sonra odalarına çıkmıştı.
Quakity:Bi daha yok öyle beni bırakıp kocaya falan kaçmalar.
George:Karl sahi senin sapnap la nasıl dün gece iyi miydi?
Karl:Sus be sen sanki dün dream la değildin. O sesleri duymasaydık içeri girebil-
George Karl ın ağzını kapattı.
George:Tamam kapa konuyu.
Quakity onları izlerken gülme krizine girdi. Bugün Mr.Beast ın elinde nasıl bir oyun olduğunu bilmiyorlardı. Her zamanki gibi.
George sosyal medyada dolaşıyordu. Ama keşfeti öyle şeylerle doluydu ki gördüklerine inanamadı.
Karl:George gördün mü?
Karl George a telefonunu gösterdi.
George:Evet keşfetim bunlarla dolu!?
Geogre hemen odadan çıkıp dream ın odasına koştu Karl ve Quakity de arkasından baka kaldılar.
Quakity:Bunu kim yapar ki?
Karl:Bilmiyorum...
George odanın kapısını öyle çalıyordu ki Sapnap ile Dream kapıya koşarken birbirlerine çarpmışlardı. Dream kapıyı açtığında endişelendiği çok belliydi.
Dream:George noldu? Kapıyı kıracak gibi çalıyorsun!
George:Biri bizim ilişkimizi ifşa etmiş!?
Dream:ne?!
Fikir yok aq sapkarl yaptım skephaloda yapmak istiyorum ama nası. İlham perim olacak şerefsiz beni aldatıp başkalarına gitti. Neyse sizi seviyorum iyi bir gün geçirin. 💞💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ღ𝑫𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆ღ(dreamnotfound)
Teen FictionGeorge ile dream beraber yayın yapan 2 arkadaş. Ama onların bilmedikleri içlerinde yaşayan aşkı saymazsak.