12. Bölüm

1.2K 92 266
                                    

Medya bana ait ✨

George biraz kendine gelmişti. Ve dream a telefonda konuştuğu şeyleri anlattı.

Dream:George ailenle zaten aranız yeterince açık bide ben-

George:Sus. Gerekirse onları karşıma bile alırım. Tamam mı?

Dream:Buna gerek yok.

George:Eğer gerekirse yaparım. Sana söylemiştim. Seni birdaha asla bırakmıycağım.

Dream gülümsedi. Ama George un başının derde girmesini de istemiyordu. Kendi ailesi açısından sıkıntı olmadığı için fundy nin onları açık etmesini çok fazla takmamıştı. Ama George u düşünmeden durumu abartmadığı için kendini suçluyordu. Homofobikleri saymamıştı bile. Yani kendi açısından hiç bir sorunu yoktu ama George iyi gözükmüyordu. O yüzden artık fundy e iyi davranacağını sanmıyordu.

George:Ben uyuyacağım. Çok yoruldum.

Dream bişey demeden George u ayağa kaldırıp tekrar sarıldı. Ve onu yatağa attıktan sonra hafif sırıtarak üstüne geçti. Dudaklarını birleştirdi ve sertçe öpmeye başladı. Sonra ise George un beyaz boynuna yöneldi. George dream ın dilini boynunda hissedince hafif titredi ve dream küçük sısırıklar bırakmaya başladığında ağzından küçük inlemeler çıkmaya başlamıştı. Dream George un boynuna gömülmüşken George  alttan dream ın pantolonunun düğmelerini açmaya başladı.


Eret:Fundy napıyorsun?

Fundy telefona odaklandığı için duymamıştı bile. Eret de merak edip telefonun ekranına gözlerini kaydırdığında fundy nin tekrar dream a yazdığını farketti ve göz devirdi.

Fundy:Bir sorun mu var eret?

Eret:Hayır hayır sen dream ın cevap vermesini bekle. Sorun değil.

Eret içinden '' Yazmasını bekle sen çok beklersin... Ve üzülürsün.'' diye düşündü.

Fundy:Eret sen iyi değilsin.

Eret:Ne düşünüyorsun? Sence dream sana bakıcakmı fundy? Hayır yani sana bakmayanın kendi sorunu gerçi. Sen mükemmelsin. Tamam mı? Ama dream ı artık boşvermenin zamanı gelmedimi sence?

Fundy:Eret bunu hep söylüyorsun ama elimde değil parmaklarım yazma tuşuna gidiyor dudaklarım kendiliğinden açılıyor ve konuşuyorlar.

Eret:Dream a o kadar takıntılısınki umudunun boşa gideceğini ve üzüleceğini görmüyorsun.
*kısık sesle*
Ve tabi beni de görmüyorsun.

Fundy:En son ne dedin?

Eret:Dream a takıntılı olduğunu söyledim.

Fundy:Lanet olası "ve tabi beni de" dediğin cümlenin devamı neydi?

Eret:Beni de görmüyorsun. O kadar takıntılısınki ben burda duruyorum ama beni göremiyorsun. Hep buradaydım sana hep destek olup moral verdim ama sen o lanet gülen yüzü seviyorsun.

Eret aslında dream ı seviyordu ona kötü laf etmek istemiyordu ama elinde değildi hakkı yenilmiş gibi hissetmiştim. Fundy nin yanında olan kişi oydu ama fundy dream ı seviyordu.

Fundy:Eret ne diyorsun sen?

Eret:... Dream ı sevdiğini biliyorum ama artık daha fazla dayanamadım. Özür dilerim.

Eret başını öne eğmişti. Fundy nin onu sevmediğini biliyordu.
Başını kaldırdığında dudağındaki ağırlığı hissetti ve fundy nin onu öptüğünü gördü. Eret şaşkınlıkla baka kalmıştı. Hiç beklemiyordu. Karşılık bile veremeden fundy dudaklarından ayrıldı.

Fundy:Belki benim değer verdiğim değil de, bana değer verene dikkat etmeliyim.

Bu sefer dudağına yapışan eret idi. Fundy karşılık vermeye çalışsada eret çok hızlıydı. Bedenleri yatağa doğru ilerledi ve kendilerini yatağa bıraktılar. Eret fundy nin alt dudağını emmeye başladı. Fundy eret in saçlarına ellerini daldırdı. Soğuk dudakları boynunda hissettiğinde titredi ve eret in saçlarına daldırdığı ellerini biraz sıktı. Fundy nin tişörtünü çıkardı ve köprücük kemiğine küçük ısırıklar bıraktı ve kendi tişörtünü çıkardı. Fundy de eret in pantolonunun düğmelerini açmaya başladı. Eret de fundy nin pantolonunu çıkardığında sadece boxerlarıyla kalmışlardı. Eret hemen onlarıda çıkarıp fundy nin bacaklarını kaldırdı. Fundy bir anda hissettiği acı ve zevkle karışık hisle inledi eret bunu işittiğinde biraz daha hızlandı.

Fundy:E-evet... Hız-lı.

Eret biraz daha hızlandığında fundy yastık kılıfını pençeledi resmen. Eret ikiside boşalınca kendini fundy nin yanına attı.

Eret:Seni seviyorum.

Fundy:Bende seni çok seviyorum.

Dudaklarına küçük bir öpücük kondurdular ve örtüyü üstlerine çekip sarılarak uyudular.








Meraba efenim bişe dicem şu yılbaşı olayı şey ben normalde düşündüm ki bunların tatillerinin bittiği günden bi önceki gün yapmak istediğim için yılbaşı özel bölümü baya kaydı jsdkndldjdşdjs yani diğer bölümde yılbaşını kutlucaklar ve o gün cuma akşamı değil cumartesi akşamı olcak umarım anlatabilmişimdir.

Ve hatam varsa yazın

Nese görüşürüz.

ღ𝑫𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆ღ(dreamnotfound) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin