1.Bölüm

2.3K 166 132
                                    

George kalktığı gibi kahvesini alıp bilgisayarında ki bildirimleri kontrol etmeye başlamıştı bile. Aslında şu karantina günleri ona yaramıştı. Nasıl olsa o bir yayıncıydı dışarıya çıkmasına gerek yoktu. Ama buna rağmen şu Allahın belası korona dan sıkılmamış da değildi.

E postalarına baktıktan sonra karnı acıktığı için kendine bir şeyler hazırlamaya gitti. Bugün kahvaltıda;
Kızarmış ekmek, yumurta ve eskiden gittiği otellerden çaldığı daha ne olduğunu bile bilmediği çaylardan birini yaptı.

Kahvaltısı bitince bir sohbet yayını açacağı aklına geldi. Hemen mutfağı toplayıp odasında üstüne düzgün bir şeyler geçirdi ve tekrar bilgisayara oturdu. Yayını açmak için hazır olunca içinden "1...2...3" diye saydı ve yayını başlattı. Her zamanki gibi adminler yayına ilk girenlerdendi.

Bir süre sonra yayına dream da gelmişti o gelince George hemen "Dream! Günaydın." diyerek ona bir selam çaktı. Dream da chat dan "Merhaba George günaydın" yazdı.

George chat da insanların yazdığı şeyleri cevaplarken birisi George a neden dream ile konuşarak yayın yapmadıklarını sordu ve dream da hemen chat de "İyi fikir, George seni arıyorum" dedi. Discort dan konuşmaya başlamışlardı. Her şey normaldi ta ki biri bağış yapana kadar.

Aaaağğğhhh çok heyecanlıyım ilk hikayemdi bu umarım beğenirsiniz oylamayı unutmayın ve kb ilk bölüm olduğu için kısa oldu ve baya basit oldu TwT

203 kelime

ღ𝑫𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆ღ(dreamnotfound) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin