Dream:Kim yapar ki? Bi tek Sapnap ile Karl biliyor.
George:Quakity de biliyor aslında...
herkes arkalarından gelen quakity e bakmıştı. Karl geldiğinde ne olduğunu anlamıştı bile. Quakity de onlara boş boş bakıyordu.
Karl:Cidden Quakity den mi şüpheleniyorsunuz?
Quakity:Ne? Cidden mi? Ben böyle bir şey yapar mıyım sizce.
Dream:Niye gerginlik yaratıyorsunuz ki? Elinde sonunda ortaya çıkacaktı.
George:Ne yani senin için hava hoş mu?
Dream:Hayır! öyle demek istemedim.
George:...
Dream:Hadi ama bunun için tartışıyormuyuz? Bi video çeker ve gerçek olmadığını söyleriz.
Karl:Herkes de inanıcak zaten.
Quakity:Bencede kimse inanmaz aptal olmayın.
Sapnap:Olan oldu artık.
George:Evet artık dönüş yok.
Hepsi bir odada oturuyorlardı. Ağızlarını bıçak bile açamazdı şuan. Çünkü hepsi bunu aralarından birinin yaptığını biliyordu. Ve dream ile George hazır değildi. Herşey daha çok yeniydi.
Dream:Gruba baktınızmı?
Sapnap:Evet Mr. Beast herkesin toplanmasını istemiş.
George:Bugün hangi işkenceye katlanıcağız acaba.
Quakity:Gitmemek gibi bir seçenek varmı?
Karl:Sen gelme ben senin yerine havuza atlayıp 500 dolar alırım.
Quakity:Ben havuza 500 dolar vermeseniz de atlarım.
Aşağıya indiklerinde ilk onların geldiğini fark ettiler. Diğerlerini çok fazla beklemediler zaten herkes hemen toplanmıştı. En son Mr. Beast gelip onları otelin simsiyah bir odasına götürdü. Masada kablolu bir makina duruyordu. Ama hastanedeki cihazlar gibi değişik kabloları vardı. Önündede karşılıklı iki koltuk bulunuyordu. Mr. Beast herkes bir yere oturduktan sonra yayının başlama geri sayımı bitince konuşmaya başladı.
Mr. Beast:Gördüğünüz gibi bir yalan makinesi kiraladık. Herkesi tekrar eşlere ayırıcaz. Soru soran ve cevaplayan kişileri kağıt çekerek belirliycez.
Bir süre sonra herkes kağıt çekti. Ama fundy fazla stresli görünüyordu. George bunu farkettiğinde fazla takmadı.
İlk eş Tommy ve technoblade idi. Kabloları technoblade e bağladılar. Artık her söylediği her şeyin doğrusu ve yanlışı bilgisayar da gözükecekti.
Tommy:Başlayabilir miyim soru sormaya?
Mr. Beast:Evet. 2 tane.
Tommy:Disklerimi hiç istedin mi? Yani keşke benim olsa gibi şeyler düşündün mü?
Technoblade:O diskleri kim istemez? Evet düşündüm.
Bilgisayar da yeşil yanınca Tommy biraz kötü hissetti. Ama en azından techno dürüst konuşmuştu.
Tommy:O diskleri end chest e koyarken bile korkuyorum artık.
Tommy:İkinci sorum ise... Buldum. Tubbo yu öldürdüğün için cidden üzgün müsün?
Technoblade:Hayır.
Tommy yüzünü buruşturdu. Içinden düşünüyordu. '' Tabiki de üzgün olmayacaktı. Duygusuz herif.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ღ𝑫𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆ღ(dreamnotfound)
Teen FictionGeorge ile dream beraber yayın yapan 2 arkadaş. Ama onların bilmedikleri içlerinde yaşayan aşkı saymazsak.