Şuan biraz sad bir bölüm yazdım. Biraz da ağzına sıçıyım dedim şunların :) Ve bu arada medyayı nerde açacağınızı söylicem.
~Where did i go wrong?~
~I lost a friend~~George~
Uyandığımda sapnap ile dream kahvaltı için hazırlanıyordu. Bende yataktan kalktım ve ikisinede günaydın dedim. Kiyafetlerimi alıp lavaboda dişlerimi fırçaladıktan sonra üstümü değiştirdim.
Dream:George senin yüzünden gece yataktan düştüm.
George:Ben naptım?
Dream:Koca kıçınla beni aşağı ittin sırtım kırıldı.
Sapnap:CİDDEN Mİ SLSBDÖDKDŞDBDÖDB
(boğulmuyo gülüo bu arada cşhşhcşhc)Sapnap ile gülme krizine girmişken dream oda kartını alıp çıkmıştı bile. Bizde hemen arkasından çıktık. Kahvaltı için tabaklarımıza yemek alırken ağzımız sulanmıştı. Otel yemekleri mükemmel ama anne yemeği gibiside yok diye düşündüm.
Yemeklerimiz bitince denize gideceğimiz için hazırlanmaya gittik. Sapnap banyoda giyiniyordu. Dream çoktan hazırdı.
Dream:arkamı döndüm.
Ensesine bi şaplak attım.
Dream:AHĞ-BU NE İÇİNDİ.
George:sana güvenmiyorum. Çık dışarıda bekle.
Tanrısal bakış açısı
Dream dışarıya çıktığında Karl ı gördü. Hemen yüzünü buruşturdu. Karl onun yanına koştuğunda ise oradan hemen gitmesi için dua ediyordu.
Karl:Dream! tünaydın.
Dream:Tünaydın.
Karl:George içeride mi?
Dream:Evet giyiniyor.
Karl: *kapıyı çalar*
Dream:Hadi ama George hızlı ol
George:tamam be gel.
Karl hemen odaya daldı.
Karl:Sana verdiğim şortu giydin değilmi? Kontrol etmek için geldim.
George:Evet. teşekkür ederim Karl.
Karl:Önemli değil, küçük bir hediye sadece.
Dream ın sinirleri çok bozulmuştu. O sırada sapnap banyodan çıktı. Dream sapnap ı aldı ve dışarı doğru sürükledi. Her ne kadar şu ikisini yanlız bırakmak istemesede sapnap ile konuşması lazımdı.
Dream:Biz aşağıda seni bekliycez George çabuk ol.
George:tamam
George dream ın arkasından baka kalmıştı.
George:Bu sıralar çok garip...
Karl:Dream mı? Evet banada öyle geldi. Bence onunla bi ara konuşmalısın. Ama şimdi eğlenmeliyiz, hadi gidelim.
George:Tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ღ𝑫𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆ღ(dreamnotfound)
Teen FictionGeorge ile dream beraber yayın yapan 2 arkadaş. Ama onların bilmedikleri içlerinde yaşayan aşkı saymazsak.