George uyandığında yanaklarının yandığını farketti. Gece ağlamıştı sanırım. Dream ın yanında tatlı uyuyuşunu görünce gülümsedi ve onu dudağından öptü. Ama dream ın uyanık olduğundan haberi yoktu. Dream onu kendine daha da çekip öpmeye başladı. George çıplak olduklarını farkettiğinde aklına dün gece geldi ve hafif kızararak dream ın öpüşünce karşılık vermeye çalıştı. Sonra ise nefes almak için ayrıldılar.
Dream:Günaydın hermosaa~
Y/N:hermosa güzellik demek :) LusyOwO_'nun bana taktığı ve seslendiği lakap :D
George:G-günaydın. Banyo yapmamız gerek.
Dream:Yapalım o zaman.
George:Yapalım? Beraber mi?
Dream:Evet George sanki hiç yapmadık.
Gidip küveti doldurup karşı karşıya oturdular. George uyuya kalıcaktı ki dream yüzüne su sıçrattı.
George:Hey!
Dream ın yüzünde bir sırıtış oluştuğunda George bu savaşı kabul ederek su atmaya başlamıştı ama dream gözlerini sonuna kadar açmış yere bakıyordu.
Dream:Yerleri sanırım biraz göl yaptık-
George:Ow- sanırım bu hizmetliler bizden çok çekicek.
George dream ın karşısından kalkıp kucağına oturdu. Yavru kedi gibi sırnaşmıştı.
Dream:Yerini sevdin heralde?
George:hıhı.
Dream George un kalçasını sıktığında George bir anda başını kaldırıp dream a kızararak baktı.
George:Hemen de şımardın.
Dream George un dediği şeyi takmadan onu öpmeye başlamıştı ama ayrılmaları uzun sürmedi. İçeriden gelen telefon sesiyle ayrıldılar dream bağırmaya başladı.
Dream:HAY BAŞLIYCAM. GEORGE BU BANYO LANETLİ.
George gülerken herşeyin havası kaçtığı için küvetten çıkıp telefona doğru giden dream ı süzüyordu. İlk gün yanlışlıkla içeri girip gördüğü gibiydi
Hala ateşli ve kaslı. George un düşünceleri sapnap ın bir anda bağırmasıyla dağıldı. Sesi telefondan bile duyuluyordu. Hatta dream telefonu kulağından uzaklaştırıp dişlerini sıkmak zorunda kalmıştı.Sapnap:2 SAATTİR SİZİ BEKKİYORUZ.
Dream:GELİYORUZ BE DUR 2 DK.
George:Bugün fazla mı sinirlisin?
Dream telefonu kapatıp George a döndü.
Dream:Hadi hızlı ol sapnap ağzıma sıçtı bizi bekliyorlarmış kahvaltıya inicez.
George başıyla onaylayıp küvetten çıktı ve kurundu en sonunda aceleyle giyindiklerinde dışarı çıktılar.
Kahvaltıda fundy ile eret gene yoktu.
Dream:Öldü mü bunlar?
Sapnap:Kim?
George:Fundy ile eret i diyor. Ne halleri varsa görsünler zaten.
Karl:Belki sadece odada yemek istemişlerdir.
Çok umursamadan 5 kişilik bir yere oturdular. Tommy bir anda sandalye çekip elindeki tabakla yanlarına oturunca şaşırdılar.
Quakity:Tommy? neden onlarla oturmuyorsun bir sorun mu var?
Quakity konuşurken işaret parmağıyla wilbur nikki ve tubbo yu gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ღ𝑫𝒊𝒔𝒕𝒂𝒏𝒕 𝒍𝒐𝒗𝒆ღ(dreamnotfound)
Teen FictionGeorge ile dream beraber yayın yapan 2 arkadaş. Ama onların bilmedikleri içlerinde yaşayan aşkı saymazsak.