Seonghwa | Hongjoong

1K 65 34
                                    

"Promiň, máš tu volno? Jinde je plno." mladý chlapec mezi dveřma čekal na blonďáčkovo svolení, které se mu skoro okamžitě dostavilo.

Černovlásek se radostně usmál a sedl si naproti chlapci, který ho zkoumavě sjížděl pohledem od hlavy až patě.

"Jsem Kim Hongjoong." představil se černovlásek jako první a neubránil se nervoznímu pohledu.

Na jednu stranu se v přítomnosti blonďáčka cítil dobře, ale na druhou stranu mu cosi říkalo, aby si dával pozor na to, co říká.

"Ahoj. Já jsem Park Seonghwa." představil se blonďatý chlapec bez žádné známky emoce.

Jen černovláska pozoroval mrtvým výrazem a snažil se na sobě nedát nic znát, zatímco černovlásek se snažil z druhého chlapce něco dostat a taky se mu to později povedlo.
Blonďáček se během těch pár hodin rozpovídal a už to vypadalo, že z dvojice budou nerozluční kamarádi, jak si nakonec taky slíbili.

Když vlak zastavil, společně z něj vystoupili ven, kde je hned přivítal vysoký pán, který měl za úkol bezpečně dovést prvňáčky do hradu.
Před vstupem do Velké síně už na ně čekala přísná paní profesorka, která jim řekla, co bude následovat.
Černovlásek už takové věci měl dopředu nastudované a věděl, že teď každého z nich Moudrý klobouk přiřadí do jedné ze čtyř kolejí. Na tu část se také těšil snad nejvíc ze všeho, což se nedalo říct o Seonghwovi, který jen tiše stál vedle černovlasého chlapce a nebyl spokojený s tím, že všechno tak dlouho trvá.

Nakonec profesorka domluvila a vedla prvňáky do Velké síně dlouhou uličkou směrem ke stoličce, na které už byl připravený Moudrý klobouk, aby mohl rozhodnout, kdo půjde do jaké koleje.
Profesorka si vzala pergamen, na kterém byla zapsána všechna jména nových studentů, seřazená pěkně podle abecedy.
Pomalu začala vyvolávat všechny studenty. Oba chlapci byli klidní a tiše se spolu bavili, dokud nepřišla řada na Hongjoonga.
Černovlásek se zasekl a koukl na blonďáčka, kterému věnoval svůj poslední úsměv, ale ani jeden netušil, že opravdu bude na dlouhou dobu poslední.
Černovlásek nejistě vyšel po schodech a usedl na stoličku, kde byl všem učitelům na očích, což se mu zrovna moc nezamlouvalo.
Profesorka mu následně položila klobouk na hlavu, který hned začal mluvit.
Prozradil něco málo o zálibách a vlastnostech černovlasého chlapce a nakonec ho klobouk přiřadil do Havraspáru, s čímž byl Hongjoong naprosto spokojený.
Celý Havraspár začal tleskat a hlasitě jásat, že mají nového člena do jejich koleje.
Chlapec nadšeně seskočil ze stoličky a odcupital si to ke své koleji, kde usedl na volné místo. Starší studenti ho hned mile přivítali a někteří se mu stihli představit, než profesorka zavolala dalšího studenta.
Takhle to šlo chvilku dál, dokud se nedostala řada na blonďáčka, který sebejistě vykročil po schodech ke stoličce. Letmo si projel pohledem všechny učitele, kteří seděli u jednoho stolu čelem ke studentům a poté se posadil na stoličku. Profesorka mu pokládala klobouk na hlavu, ale než ho blonďáčkovi stihla nasadit, poslal chlapce bez rozmýšlení do Zmijozelu, což blonďáčkovi udělalo nehoráznou radost. Blonďáček se s nepatrným úsměvem vydal ke studentům ze Zmijozelu, kteří mu klidně tleskali a pozorovali nový přírustek.

***

Blonďáček se procházel po nádvoří spolu se svým nejlepším kamarádem Mingim, který byl ze stejné koleje a řešili společně jednu látku, která Seonghwovi stále dělala trochu problém.
Nenápadně se k nim přikradl jeden mladší chlapec ze Zmijozelu a snažil se s nimi bavit. Mingi ho samozřejmě ochotně přijal, zatímco Seonghwa z toho nebyl moc nadšený. Přišlo mu to jako ztráta času. Moc se s ostatními nebavil a často myslel na toho černovláska, kterého poprvé potkal už před šesti lety.
Častokrát se sám sebe ptal, jak se asi Hongjoong má, jak se mu daří, jestli si na něj vůbec vzpomíná.
Jak se tak všichni tři procházeli, blonďáček najednou uviděl pod stromem sedět chlapce s modrou hlavou a zabořeného v knize.
Blonďáček se zastavil a chvíli zíral na onoho chlapce. Skenoval ho pohledem, dokud modrovlásek nezvedl pohled od knihy, díky čemu se jejich pohledy konečně setkaly.
Jen na sebe koukali, dokud se Mingi neotočil k blonďáčkovi.

ĸpop one ѕнoтѕ |yaoι|Kde žijí příběhy. Začni objevovat