jιĸooĸ

2.7K 95 36
                                    

S Jiminem jsme se dohodli, že po dlouhé době uděláme zase kratší video. Kvůli milovaným fanouškům.

Ale pozor.
Ne jen tak nějaké video.
Od někokik lidí přišla žádost, jestli bychom nemohli přečíst nějaké fanfikce od našich fanoušků na nás dva.
A jak to bylo psáno častěji, čím dál víc lidí se toho chytlo.
Tak jsme se s Jiminem dohodli, že uděláme na YT video, jak čteme fanfikci, abychom měli konečně pokoj od toho všeho
No prostě nádhera 😅

"Jimine, dělej." křikl jsem na tu princeznu, co se mi už půl hodiny upravovala před zrcadlem a lakovala si vlasy.
Nepochopím.
Stejně se všichni budou koukat na mě. On je...jen taková doplňující osoba. Pfff.

"Ježiš tak začni beze mě. Já se pak přidám." zamumlal a neodtrhl od sebe zrak.

"No ale ty tam seš taky celkem důležitej jako. Dělej." zavrčel jsem a najel na uloženou fanfikci.

Připravil jsem si kameru.

"Aby ses..." došel Jimin za mnou a sedl si vedle mě.

"Jak začnem?" koukl na mě Jimin.

"No...třeba tím, že zapneme kameru?"

"To je super nápad." rozzářil se Jimin a zapl ji.

"Zdravím všechny Army. Právě tu teď sedím s Jiminem u mě v pokoji..." Jimin pozdravil a zamával do kamery.

"Po vašich ohlasech jsme se dohodli, že přečteme fanfikci. Čím dál víc se to tu rozebíralo, tak jsme souhlasili, že to nakonec natočíme." chvilku jsem se odmlčel a vzal si do ruky tablet.

"Šli jsme teda na stránku, kde je fanfikcí možná až přehnaně moc. A to přesně na Wattpad. Je tam opravdu hoooodně fanfikcí o nás dvou v různých jazycích a z různých koutů světa.
Ale zaujala nás zejména jedna...od fanynky...nejmenované fanynky. Je to korejská fanfikce a je i celkem dobře napsaná. Teda nečetl jsem ji celou, ale asi jen polovinu první kapitoly a řekl bych, že je celkem v pohodě.
Upozorňuji, že cokoliv v této fanfikci je smyšlené. A oba jsme s Jiminem čistí hetero a jsme na to pyšní.
Tak už nebudeme zdržovat a radši se do toho pustíme..."

"Ať to máme co nejdřív z krku a jít se po tomhle zakopat hluboko do země." doplnil mě Jimin a uculil se.

Jen jsem se uculil a kývl.

Jelikož fanfikce byla z mého pohledu, tak jsem jí začal čísti první.

"Byli jsme v tanečním sálu. Právě jsme trénovali na další koncert, který nás zanedlouho čeká. Těšil jsem se. Asi jako každý z nás. Každý koncert, který jsme měli, byl pro mě výjimečný, nezapomenutelný a zkrátka dokonalý.
Mimochodem...tohle je pravda." zvedl jsem pohled od tabletu.

"Každý koncert je pro mě hodně důležitý." zazubil jsem se svým bunny úsměvem a koukl zpět na tablet.

"Avšak něco dnes bylo jinak, než mělo být. Nechtěl jsem si to přiznat, ale když jsem se už po několikáté nachytal, jak koukám na Jimina a jeho dokonalé pohyby, řekl jsem si, že něco není tak úplně v pořádku."

"Což je taky pravda. Ty na mě čumíš furt, když trénujeme." zamumlal Jimin a koukl na mě.

"Hubu drž." řekl jsem naprosto přátelsky a s láskou.

Milujeme se

"Sledoval jsem ho celou dobu. Hlavně, když byl zády ke mě. Pohledem jsem sjel na tu jeho dokonalou prdelku.
Jak já bych jí nejraději...ne JungKooku. Nesmíš!
Pokáral jsem se v duchu. I když někde hluboko v mé zkažené dušičce jsem pořád myslel na to, jak úzký má Jimin zadek."

ĸpop one ѕнoтѕ |yaoι|Kde žijí příběhy. Začni objevovat