"Ještě chvilku a bude to hotové." svraští k sobě obočí mladý černovlasý muž, který se snaží zaplést vlasy svému princi do copu.
"Ale to bolí." zaprotestuje jen o něco málo starší muž, který sedí na židli před zrcadlem a omylem sebou ucukne, když mu druhý do vlasů zapíchne sponu, aby jeho vlasy držely pohromadě, což je skoro nemožné, protože blonďaté vlasy odstávají do všech stran, a když do všech, tak opravdu do všech stran.
"Tak...už je to hotové. Nakonec to nebylo tak hrozné, ne?" nakloní se černovlasý, aby si prohlédl obličej staršího, jestli je vše v pořádku.
Blondýn se na muže ohlédne a zkřiví svůj obličej do jakési grimasy, která vyjadřuje všechnu jeho bolest.
"Nebylo? Vždyť jsem málem přišel o půlku svých vlasů!" vyjekne blondýn zhrozeně a nakloní se blíž k zrcadlu, aby si mohl lépe prohlédnout mistrovské dílo na své hlavě.
Následně vstane ze židle a otočí se na svého opatrovníka."Jak vypadám Joshuo?" blondýn si upraví své sako, než se ukáže v celé své kráse černovlasému muži.
Jmenovaný muž je jen schopen na něj přihlouple civět a nevydá ze sebe ani hlásku. Je přímo okouzlen krásou mladého prince, který stojí před ním.
"Eh...vypadáte úchvatně." vypadne z něj jen těžko, než přijde blíž k vysokému blondýnovi a začne mu upravovat límec jeho bílého saka.
"To říkáš pokaždé, když je nějaká slavnost." protočí stejně vysoký muž své tmavé oči a povzdychne si.
Nemá rád jakékoliv slavnosti, které jeho rodina pořádá. Je tam tolik neznámých lidí, které nikdy v životě neviděl a bude s nimi muset navázat jakoukoliv konverzaci, jen aby si hosté nemysleli, že je nevychovaný. Ale tahle slavnost se mu hnusí snad nejvíc a to jen proto, že se dnes večer se budou řešit jeho zásnuby s někým, koho nikdy v životě neviděl. Jediné, co ho na tom všem bude opravdu zajímat je jídlo a pití, které bude na každém stolu.
"Ale dnes to říkám proto, že tak opravdu vypadáte. Jste krásný mladý muž a všichni z vás dnes padnou na kolena." řekne s jistotou Joshua, který si opatrně vezme do dlaní tváře svého milovaného prince, na kterého po tomto večeru nebude moct už ani pohlédnout.
Jen při zmínce o té události se mu tlačí slzy do očí, i přes to, kolik nocí probrečel ve svém pokoji co nejtišeji, aby se o něj princ nemusel strachovat. Je do svého prince tajně zamilovaný už nejaký ten čas, ale dává si pozor, aby své city před ním nedával najevo. Joshua se dostal do zámku ještě když byl malý chlapec, díky své matce, která zde pracuje v kuchyni. Černovlasý byl jediný v přibližném věku jako sám princ, proto se z nich brzo stali přátelé a později se jejich přátelství prohlubovalo, až byli nakonec nerozluční. Proto král navrhl samotného Joshuu, aby se stal princovým opatrovníkem, který byl na toto místo vhodnější než kdokoliv jiný a sám ho naučil všemu, čeho je pro takový důležitý úkol potřeba.
Princ nad slovy mladšího muže pouze protočí znovu svá očka v sloup a naposledy na sebe pohlédne do zrcadla.
"Už bychom měli jít. Všichni čekají jen na vás." upozorní ho Joshua a pomalu si to namíří ke dveřím, které otevře, aby jimi princ mohl projít.
Joshua je staršímu v patách a dlouhou chodbou se společně vydají do společenského sálu, kde se slavnost koná a všichni čekají pouze na princovu přítomnost.
Blondýn se před vstupem dovnitř musí zhluboka nadechnout, aby se psychicky připravil na to, co všechno ho čeká. O žádném zasnoubení by správně vědět neměl, mělo to být velké překvapení, ale Joshua si nemohl pomoct, když tu velkou zprávu slyšel a jako princův věrný přítel mu musel vše sdělit do jediného detailu.
Blondýn otevře dveře a jakmile vejde dovnitř, nevěnuje jediný pohled žádnému z hostů a namíří si to rovnou ke svým rodičům, před kterými se hluboce ukloní a omluví se za své zpoždění.
ČTEŠ
ĸpop one ѕнoтѕ |yaoι|
FanfictionOne shoty na různé skupiny a idoly - pouze Kpop Pouze gay Žádné hetero !UPOZORNĚNÍ! Může se vyskytovat: -Sexuální obsah -Vulgarismy - Alkohol/Drogy !15+ Děti mladší patnácti let - jděte se radši koukat na pohádky ^^ nebo si to klidně přečtěte. Je t...