Zico
Bobby
MinoZICO
Právě sedím ve velkém sálu s ostatními kpop idoly, kde zrovna probíhá performance různých skupin atd atd. Vždyť to znáte.
Udělují se různé ceny za nejlepší skupiny, sólisty, choreografie, alba.
Vůbec nechápu, proč tu musím být. Okey, jsem sice nominovaný, ale všechno vždy vyžerou BTS, tak co.
Teda nic proti nim, mám je rád a přeju jim to. Jen mi přijde zbytečné tu být, když vím, jak to dopadne.
Sedím u stolu s Bobbym a Minem. Asi všichni známe.
No pokud ne...Bobby je členem Ikon a Mino zase člen Winner. Jsou to boží týpci. Vážně. Mám je moc rád.
Navíc bych za chvíli s Minem měl zpívat Okey Dokey. Což je taky jeden z důvodů, proč tu jsem.
Právě vyhlašují nejlepší sólo album, kde je nominován i Mino. Hrozně bych mu to přál.MINO
Sedím u stolu s Bobbym a Zicem. Právě vyjmenovávají idoly, kteří vydali sólové album. Dostal jsem se tam také, což nechápu jak je možný, ale jsem za to rád. I když je mi jasný, že to vyhraje někdo jiný, ale tak co. Třeba příště :')
"Hej Mino!" drkne do mě Zico, který sedí po mé pravici.
"Co?" zmateně na něj kouknu.
"Co tady ještě sedíš?! Jdi tam!" postrčí mě.
"Co?" nechápavě na něj koukám.
"Vyhrál jsi ty pako." zasměje se Bobby.
Jen na něj koukám s pusou dokořán. Slyším potlesk ze všech stran. Rozhlížím se kolem. Nemůžu tomu uvěřit.
Zico s Bobbym mě pevně obejmou a poblahopřejou mi.
Hned si jdu, pořád celý překvapený, pro svou cenu.
Tam pronesu krátký proslov a vrátím se zpět."Tak tohle se musí pořádně oslavit. Zvu vás po tomhle do baru." usměje se Bobby.
"Tak to beru." řekne nadšeně Zico.
Zasměju se.
Ke konci vystoupíme se Zicem s naším songem a moc si to užíváme.
Je to všechno moc super.BOBBY
Ti dva jsou vážně cute. Po skončení toho všeho jedeme hned taxíkem do baru.
Samozřejmě...když jsem už kluky pozval...taky všechno zacvakám.
Vejdeme do baru a hned jdeme k volnému stolu. Sedneme si vedle sebe a objednáme si flašku tvrdého alkoholu. Přinesou nám skleničky a celou flašku.
Zico nám všem naleje."Tak...na co si připijeme?" kouknu na kluky.
"Na úžasný výkon našeho Mina." uculí se Zico a zvedne skleničku.
Odsouhlasíme to a přiťukneme si. Hned to do sebe kopneme a lehce se zašklebíme.
Začneme se bavit o naší kariéře a tvorbě. Pomluvíme pár rapperů a jejich tvorbu. Několik až moc gay idolů a zase se vrátíme k normálnímu tématu, jako je náš osobní život. Mezitím pijeme a do půl hodinky máme skoro celou flašku v sobě."Kluci...skočím si na záchod." zamumlám přiopile a zvednu se.
Kluci jen kývnu a já se s obtížemi vydám hledat záchody. No na moje neštěstí jsem odbočil na špatnou stranu a všiml si panáčka v šatičkách, takže docela průser, ale na podruhé jsem se trefil dobře ^^
Vůbec...kdo nařídil, že šaty musí nosit jen ženy? Není to snad jedno?
Jo...přesně nad tímhle přemýšlí Bobby, když čůrá...
ČTEŠ
ĸpop one ѕнoтѕ |yaoι|
FanfictionOne shoty na různé skupiny a idoly - pouze Kpop Pouze gay Žádné hetero !UPOZORNĚNÍ! Může se vyskytovat: -Sexuální obsah -Vulgarismy - Alkohol/Drogy !15+ Děti mladší patnácti let - jděte se radši koukat na pohádky ^^ nebo si to klidně přečtěte. Je t...