Rap Monster:
Probudil jsem se ve vyhřáté postýlce vedle mé lásky, jako každé ráno. Moje princezna krásně spinkala. Pohladil jsem ji lehce po tvářičce a vtiskl jí polibek na čelo.
"Spinkej Jinie." zašeptal jsem a opatrně vstal, abych Seokjina nevzbudil.
Vzal jsem si papír, na který jsem propiskou napsal, že jdu za Jacksonem.
Chodil jsem za ním už nějaký ten den. Bylo to asi něco málo přes týden.
Šel jsem se obléct do bílé košile, kterou jsem dostal od Jinieho a do světlých potrhaných džínů.
Udělal jsem si v koupelně hygienu a upravil se, aby se mě nikdo nelekl. To bych byl nerad.
Kluci ještě spali, tak jsem se potichu vypařil z dormu pryč.
Autem jsem jel k dormu Got7, kde jsem měl schůzku s Jacksonem. JB mě pustil dovnitř, kde jsem se dozvěděl, že Jackson ještě spí.Vkradl jsem se potichu do jeho pokoje.
"Jacksone. Vstávej." zavrněl jsem mu do ouška.
"Umm...ještě pět minut."
"Wangu, okamžitě vstávej." zavrčel jsem naštvaně.
"Jo...hned to bude Markie." zamumlal s úsměvem.
"Já ti dám takovýho facana! To jsem já! Rap Monster." dal jsem si ruce na hruď.
"Neeee, prosím. Nežer mě ty strašidlo! Už budu hodný! Slibuju! Nic mi nedělej!" vyjekl.
Pevně jsem semkl čelist k sobě a jednu mu natáhl, aby se probral.
Mezitím, co on se tam plácal na zemi, jak vyvrženej vorvaň, začal jsem mu stlát postel a roztáhl mu závěsy.Jackson se mezitím vyhrabal na nohy a koukal na mě asi stejně jako V, když mu přepne a zjistí, že je úplně na jiný zemi.
"Tak co? Jdeme?" koukl jsem na něj a hodil po něm oblečení.
"Umm...ne." s tím padl do postele a válel se na ní.
"Vážně? Zrovna jsem jí ustlal. Jdeme!" přehodil jsem si ho přes rameno jak pytel brambor a plácl ho silně přes zadek.
Ne, že by nějakej měl, ale chtěl jsem si to otedtovat. Abych věděl, co za člověka píchá chudáka Marka.
Musím mu říct, ať si sežene lepší...Došel jsem s Jacksonem do koupelny, kde jsem mu opláchl obličej vodou.
Dohlédl jsem na to, aby si vyčistil zuby a převlékl se. Ještě na půl spal. Idiot...
Jen si prohrábl své rozcuchané vlasy, kterým ještě víc dodal na rozcuchu."Tak jdeme." zamumlal a hodlal se k odchodu.
"Tak to ne mladý muži." založil jsem si ruce na hrudi.
"Jak mladý? Jsem starší jak ty." zahučel na mě.
"Fajn ty starče. Koukej se pořádně upravit." zamračil jsem se.
"Tsss. Prvně, že jsem mladej, teď mi nadává, že jsem starej! Jdi za dveře!" ukázal prstem na ně.
"To mě posíláš za dveře jen kvůli tomu?" nechápavě jsem na něj koukl.
"Ne ty pablbe. Chci se pořádně zkulturnit a hodit omítku na ksicht. Padej!" vytlačil mě z koupelny a zavřel za mnou.
Opíral jsem se o zábradlí a čekal na něj. Když se ozvalo cvaknutí zámku, otočil jsem se, abych si ho mohl prohlédnout. Byl celkem slušně oblečení, až...
"Co ty boty? To jsi zdědil po babičce nebo co?"
"Vážně tě z toho celýho zaujaly zrovna boty?"
ČTEŠ
ĸpop one ѕнoтѕ |yaoι|
FanficOne shoty na různé skupiny a idoly - pouze Kpop Pouze gay Žádné hetero !UPOZORNĚNÍ! Může se vyskytovat: -Sexuální obsah -Vulgarismy - Alkohol/Drogy !15+ Děti mladší patnácti let - jděte se radši koukat na pohádky ^^ nebo si to klidně přečtěte. Je t...