SİSLİ GECE

112 21 16
                                    

Hayat bazen sizi hiç tahmin etmediğiniz yerlere çeker. İnsanoğlu varlığının başından bu yana kendini bildiği andan itibaren hayatını planlamaya başlar . Kendine hedefler belirler bu hedefler ışığında hayatını harcar . Ama o harcadığı vaktin bir daha kendisine geri dönmeyeceğini bile bile bir belirsizlik uğruna harcaması mantıklı mı ?
Hayatı hakkında bir sigortaya sahip olan bir  insan görmedim hiç . Hiçbir güvencemiz olmadan bize güzellikler getirip getirmeyeceğini bilmeden uğruna yıllarımızı harcıyoruz . Mesela kazanmak istediği üniversite için yıllarını harcayanlar , belki düzelir umudu ile evliliklerini bozmayıp aile ortamında ki kişileri yıpratanlar , çalıştığı yerde rütbe atlamak için gecesini gündüzüne katanlar . 

Siz kendiniz için  planlar yaparken hayatın sizin için olan planı bambaşkadır oysaki . Birden bire tüm düzeniniz bozulabilir , olduğunuz yerden kopabilir veya kobarılabilirsiniz . Ben şuan bunun pişmanlığı içerisindeyim . Hedeflerim uğruna zamanımı harcarken kaybettiğim şeyleri kim bana geri getirecek diye soruyorum .. ve evet cevap yok .

Eşimi kaybettiğim günden beri bir batağa batmış gibiyim tutunabildiğim 2 dalım kalmış ama onları da hergün daha çok  kendimle beraber bataklığa doğru çekiyorum . Ailem ve kızım ..

O gece yine dosyalar içinde boğulurken bir telefon sesiyle irkildim. John arıyor gecenin bu saatinde araması hiç de hayra alametmiş gibi durmuyordu . Açık olan pencereyi görünce aklıma kızımın camının da açık olduğu geldi . Pencereyi kapatıp telefonu açtım .

-Alo

- Alo Karmen ! ben.. ben ne yapacağımı bilmiyorum ben ne yapacağım nasıl o olmadan nefes alacağım ? Yardım et bana , lütfen bana yardım ett.

- John ne oldu biraz sakinleş kim olmadan, ne oldu ?

- Ahh Karmen ben nasıl yaşarım nasıl o nefes almazken ben nefes alırım annemi benden aldıhh ahh çok kötüyüm içim acıyor , içimde birşeyler kopmuş gibi hissediyorum . Ben buna nasıl dayanacağımı bilmiyorum . O Donald denilen herif işini çok iyi biliyor . Annemi benden aldı. Lütfen şu adamı bulalım ona yapacağım şeyleri aklı almayacak .

John ' un ağlaya ağlaya anlattıklarını dinlerken çok kötü olmuştum . Bu çok ağır olmuştu . Zaten bu gecenin öyle bir enerjisi vardı ki , buram buram kasvet kokuyordu .

John ' un annesinin de öldürmüş olduğunu öğrenince aklıma Arel ( Karmen ' in kocası ) geldi . Hala mezarının nerede olduğunu bile bilmiyordum . Acaba bir mezarı var mı ? Bunu bile bilmiyordum . Neyse zaten bu konu düşünerek bir yere varabileceğim birşey değil. 

John ' a

- Ne yani Linda ablayı da mı ?
Bu adam gerçekten bir felaket önüne engel koyamadığımız bir felaket .Dedim .

- Evet haklısın hemde sonuna kadar annemi benden alıp beni devirebileceğini zannetti ama bu sefer işler onun planladığı gibi gitmeyecek ben devrilmeyeceğim aksine ona karşı daha da kinlenip nefret dolup güçleneceğim . Hissettiğim acıyı sana tarif edemem ama acımdan dolayı depresyona girmem annemin kanını geride bırakmak olur . Gözüm dönmüş gibi hissediyorum .

Yıllardır peşinde olduğumuz bir seri katil .. Ö- önce Arel şimdi Linda abla . İçimize kadar girdi ama biz hala onun yüzünü bile bilmiyoruz . Bu durum tüm ekibimizin moralini bozuyordu ve bazen yanlış kararlar almamıza bile sebep olabiliyordu .

SERİ KATİL' İN PEŞİNE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin