( Bu bölüm Karmen ve Lamia üzerine olacaktır . Roman hakkında ki çoğu bilgiyi de bu bölümde bulacaksınız . )
İyi okumalarr.. ❤
..............
Sabah olmuştu gözlerimi açtığımda Lamia' nın hâlâ uyuduğunu gördüm . Telefonu elime aldım ve saate baktım. Saat 6.34 tü yavaşça Lamia' nın altındaki kolumu çektim ve yüzümü ovuşturdum. Dün ki olaylardan sonra bu saatte uyanmam anormal gelmişti.
Kızımın yüzüne baktığımda olanları nasıl kaldıracağını düşündüm . Hiç olmamış gibi davranıp unutturmalı mıydım ? Yoksa herşeyi anlayabilceği bir dille söylemeli miydim ?
Aslında bunlar küçük şeylerdi . Onun etkileneceği psikolojisinin bozulacağı nokta orada yaşananlardı . O anlar gözünün önüne gelecekti ve bu da onun türlü şeylere vereceği tepkilerin farklılaşmasına sebep olacaktı.
Korktuğum da buydu .
Orada ki çığlıklar yüzünden bir kornadan korkacak duruma gelebilir , oradaki türlü silahlar yüzünden oyuncak bir bıçaktan korkabilir , orada ki tipi kayık adamlar yüzünden yabancıların ona yaklaşmasında ürküp kaçabilir .
Bu sorular kafamı kurcalarken cevaplarını öğrenebilmek için bugün bunları test edicektim .
Yataktan kalktım ve lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım . Yüzüme baktığımda pekte güzel göründüğüm söylenemezdi . Daha doğrusu korkunç görünüyordum .
Yüzüme nemlendirici jel sürüp yıkadıktan sonra bir de maske yaptım . Daha iyi görünüyordum ama hala savaştan çıkmış gibi suratımın çeşitli yerleri yaralıydı . Biraz kapatıcıyla yaralarımı sakladıktan sonra üstümü değiştirdim .
Beyaz bir kazak kot bir pantolon ve pembe bir spor giydim.Sessizce telefonumu aldım ve yavaşça odadan çıktım.Aşağı indim ve kendime ayılmak için bir kahve yaptım. Telefonuma baktığımda 15 dk önce Emery ' den mesaj geldiğini gördüm ve mesaja girdim .
" Karmen uyanınca beni arar mısın?Konuşmaya ihtiyacım varda . "
Neyden bahsettiğini anlamıştım . Hemen aradım ve telefonu kulağıma götürdüm . 2. Çalışta açtı .
- Alo
- Alo
- Günaydın
- Sana da
- Ben uyandırmadım değil mi ?
- Yok hayır . Nasılsın bir sıkıntı mı var ?
- Karmen ben .... ben yine bebeğimi kaybettim . Şüphelerimde yanılmamışım . Hepsi benim yüzümden .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİ KATİL' İN PEŞİNE
Tajemnica / ThrillerTÜRKIYE' DEN AMERİKA' YA TAŞINAN DEDEKTİF KARMEN BİR SERİ KATİLİN PEŞİNE TAKILIYOR . BU YOLDA KOCASINI KAYBEDİYOR VE KIZI LAMİA İLE AMERIKA ' DA TEK BAŞINA BİR MÜCADELE VERİYOR . VERDİĞİ KAYIPLAR ONU YILDIRMIYOR . Ama yanlış bildiği birşey var . Bu...