SORGU

26 11 10
                                    

Sabah olmuştu . Bugün , 2 gün önce yakaladığımız kişileri sorguya çekeceğimiz gün gelmişti .

Onlarla konuşacağım şeyleri , soracağım soruları kafamda belirlerken bir yandan da hazırlanıyordum .

Lamia ' da benimle gelicekti . Zaten bu saatten sonra bir daha asla başkasına teslim edemezdim .

Kızımıda hazırladım ve evden çıkıp arabama bindik .

Lamia:

- Anne ben artık okula gitmeyeceğim .

- O da nerden çıktı ?

- Çünkü okula sen gelemiyorsun ve bende senin yanından ayrılmak istemiyorum .

- Okuldan kaçmak için bahaneler bulmaya da başlamışız .

- Hıh banane gitmek istemiyorum .

Kızımı şu haldeyken yanımdan ayırmak istemiyordum ama okulunu ne yapacağıma da karar veremiyordum .

Şuan ki olduğumuz durumda onu tek başına göndermek okulda tek kalması akıl kârı olmazdı . Tenefüslerde tek olduğu bir anda yine kaçırılabilirdi .

Ne kaçırılması Donald okulu bile patlatırdı .

Ofise varmıştık . Acaba diğerleri geldimi . Sadece Sophia ile konuştum o gelicekti . John 'un gelmiş olmasını umarak kızımla beraber içeri girdik .

..............

Sophia :

- Emery ' nin gelmemesi iyi olmuş . Keşke sende gelmeseydin . Tek kalmasını istemeyiz .

Kenneth :

- Emery kendisi ısrar etti . Zaten tek değil annesi ve kardeşi yanında.

Karmen :

- Eeee ne zaman gelecekler ?

Michael :

- 20 dakikaya burda olurlar . Umarım kendimi tutabilirim de kafalarını ortadan ikiye çatlatmam .

Ofise gelmiştik ve kendi aramızda konuşuyorduk . Donald 'ın adamları birazdan burada olurlardı . Emery ve John gelmemişti .

Bu olay artık dedektiflik sıfatımı aşmıştı . Ben bu davanın peşini bıraksam da bu dava beni bırakmayacaktı .

...........

Sonunda gelmişlerdi .

Hemen ilk kişiyi sorguya çekmek istiyordum .

Sorgu odasına geçtim ve sorgu başladı .

1. Kişi David

Karmen :

- Hoşgeldiniz bay David ..

- ........

- Size baştan söyemek istediğim birşey var. Sorduğum her soruya cevap vericeksiniz ! Susmanız sizin yararınıza olmaz  .

SERİ KATİL' İN PEŞİNE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin