İLAÇ

13 9 32
                                    

Annemlere geleli yaklaşık 3 - 4 saat olmuştu . Ben uçakta uyumadığım için geldiğimiz gibi yatmıştım .

Uyandığımda havanın karanlık olduğunu gördüm . Zaman kavramını yavaş yavaş yitirmeye başlamıştım sanki .

Amerika ' da gece uçağa binmiştim . Yolculuktan bu yana 16 saat geçtiğinden sabah olmalıydı .

Uyku sersemliğinin verdiği saçma düşünceden kurtulup yataktan çıktım ve lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım .

Hazırlanıp aşağıya indim . Aşağı indiğimde annemlerin kahvaltı yaptıklarını gördüm .

Annem :

- Ooo uyandın mı kızım ? Hadi hemen gel otur sofraya

Aç değil gibi hissediyordum ama küçük çocuk gibi naz yapamayacağım için sofraya oturdum .

Karmen :

- Günayydın . Lamia nerde ?

Asuman :

- Ooo o senin gibi uykucu mu ? Kalktı kahvaltısını yaptı şimdi de Ulya ( Karmen ' in yeğeni ) ile beraber oyun oynuyorlar .

Karmen :

- Keşke beni de uyandırsaydınız . Yardım falan ederdim .

Asuman :

- Kızım kurduğun cümlenin ne kadar mantık yoksunu bir cümle olduğunun farkındasındır umarım .

Selen ( Karmen ' in kız kardeşi ) :

- Karmen yaa iyi ki geldin . Az kalsın hasretinden kendimi dağlara vuracaktım . Mecnun'lar gibi Ferhat'lar gibi adımı tarihe yazdıracaktım .

Selen ' in espirisi ile gülerek sohbetimize devam ettik .

Kahvaltıyı güzelce uzun uzun yaptıktan sonra gülmekten ve yemekten karnım ağrıyarak masadan kalktım . Annemin planında bugün bütün İstanbul 'u alt üst edip çıldırmış gibi alışveriş yapmak vardı . Tabii ki ben böyle adlandırıyordum . Ona göre tatilim boyunca lazım olacak birkaç parça şey alacaktık . Ama ben bu planı kabul etmemiştim . Bu alışverişe birkaç gün sonra çıkabilirdik . Benim şuan ihtiyacım olan annemin hayalınde ki tatil değildi . Benim kafamı dağıtabileceğim , ruhumu dinlendirip , iyileştirebileceğim yerlere ihtiyac vardı . Bu benim mi zayıflığımdı yoksa o günkü herkes mi bu kadar etkilenmişti bilemiyorum . Ama ben hala o günün , baskın niyetiyle gidip yaşayabileceğim bütün negatif duyguların nirvanasına çıktığım günün etksindeydim . Üzerimde bir durgunluk vardı .

Hissizleşmiş miydim ?
Alışmış mıydım ?
Yoksa ruhum mu zedelenmişti ?

Yine her zaman ki gibi kafamda ki tüm soruları cevapsız bırakıp onları bilinçaltımın en kuytu köşelerine süpürdüm .

Annemin

- Karmen hadi hazırlanmaya başla artık . Bu planıma da mırın kırın edersen bozuşucaz gibime geliyor . Hadi kalk kız .

Diye seslenmesiyle dalgın halimden anlık bir ürpertiyle sıyrılıp ayağa kalktım . Anneme gülümseyip " Tamam Asuman sultan kalktım seni mi kıracağım ?" Dedim .

Annemin " Bak kızım geldiğinden beri dalıp gidiyorsun . Daldığında bir gözlerin yaşarıyor , bir kaşların çatılıyor bu tatilin boyunca böyle olmanı istemiyorum. Seni bu ruh haliden de kurtarmak için bence şu verdiğin birkaç haftalık molaya kısa bir tatille başlamalısın . Hemen itiraz etmeye kalkışma uzak bir yere değil . Hem uzun bir süre de kalmayız 3 gün kalır döneriz . Bizim şu tatil köyündeki villaya gideriz . Deniz , kum , güneş bunlarla hem ruhunu hem bedenini iyileştirirsin . Sonra da asıl tatilime başlarız . " diyerek kurduğu bu yeni plana uyacaktık .

SERİ KATİL' İN PEŞİNE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin