İPUCU

54 17 13
                                    

- Geldin mi kızım .

- Evet anne geldim çok heycanlıyım seninle birsürü şey yapacağımız için . Seni çok özlüyordum sen işteyken hep senden ayrı oluyordum hep birşey yapacağımız zaman senin işin çıkıyordu .

İşim yüzünden kızımla çok vakit geçiremediğimi fark etmiştim . Bu yaşlarında onunla bu kadar uzun saatler ayrı kalmam onu da beni de çok üzüyordu . Yaşı küçük olduğu için işim esnasında pek de yanımda bulunmasını istemiyordum . Ne de olsa konuştuğumuz yaptığımız şeylerin onu bu yaşta olumlu etkilemeyeceği barizdi .

- Bende çok heyecanlıyım . Küçük prensesimle tam bir gün boyunca hep beraber olucam nasıl heyecanlanmayayım .

- Anneciğim sana bir şey sorucam .

- Sor canım ne istersen sor .

- O adam senin arkadaşın mı ? Akşam gelen adam .

- Hayır kızım . Niye böyle birşey sordun ?

- E ama anne seni tanıyordu . Küstünüz diye mi kızmıştı ?

- Evet beni tanıyor ama benim arkadaşım değil kızım o o ..

Nasıl söyleyebilirdim ki o senin babanın katili diye . Nasıl söylerdim senin babanı senden benden aldı diye.

- o çok kötü birisi bende onun düşmanıyım o da benim düşmanım o insanlara kötü davranıyor diye ben onun hapse atılması için uğraşıyorum . O da biz onun peşini bırakalım diye böyle kötü hareketler yapıyor .

Umarım anlatabilmişdim . Lamia ' nın Donald ' ı artık biraz biraz bilmesi gerekiyor gibi hissetmiştim .

- Hmm anladım anne . Öğretmenimiz anlatmıştı suç nedir ? Suç işleyenler nasıl cezalandırılmalıdır ? Bunları bilmelisiniz demişti .

- Hadi kızım sohbete daldık işlerimizi unuttuk .

- İlk hedefimiz hastane ilerii !!
İhihihih

...................

- Anne canım acıyacak mı ?

- Yok kızım doktor sadece yaralarına bakıcak seni muayene edicek vee dee anneyle birkaç gün geçirme izni vericek .

- Yaşasııınn !!

Doktor Lamia ' yı muayene etmişti. Yaraların sebebini sormuştu ve bende bilmesi gerektiği kadarını doktora anlatmıştım .

5 günlük rapor almıştık ve hastaneden çıkmış ofise doğru gidiyorduk .

Lamia :

- Anne John abi de iş yerinde mi ?

- Bilmem kızım . Demiştim sonra o akşam Donald ' ın Johnn ' un annesini öldürdüğünü söyesem mi diye düşündüm söylemem de bir sakınca yoktu zaten John ' a Linda ablayı sormaması için de bilmesi gerektiğini düşündüm ve sözüme devam ettim .

- Dün seni kaçıran adam . O akşam John abinin da annesini öldürdü o yüzden gelir mi bilmiyorum canım .

- AaA GERÇEKTEN Mİ ?

- Evet kızım o yüzden çok üzgün gelip gelmeyeceğini bilmiyorum.

- Anne bence o adam dün bir şeye çok kızmıştı çok sinirlenmişti . Hani sen dedin ya evdeyken peşini bırakalım diye kötü şeyler yapıyor diye yine öyle yapmış ki o sinirlendiği şeyi tekrar yapmayın .

SERİ KATİL' İN PEŞİNE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin