İHANET

40 17 7
                                    

Gördüğüm şeye çok şaşırmıştım. Ne diyeceğimi bilemiyordum. Zaten istesem de birşey diyemezdim çünkü adeta dilim tutulmuştu . Arkamızda silahlı bir grup adam vardı . Ve bunlardan biri yere serilmiş kanlar içerisinde kıvranıyordu. Michael adama vurmuştu ve diğerleri de silahlarıyla adamlara nişan almışlardı. Hepsinin eli tetikteydi . Ben önden gittiğim için duymamış ve farketmemiştim demek ki .

Bende hemen silahımı çıkardım ve onlara doğrulttum . 5 kişiydiler yanii daha doğrusu  4 kişiydiler . Çünkü yerdeki adam galiba öldü . Artık hareket etmiyordu .

Onlara doğru yaklaşmaya başladık . Ellerini tam silahlarına atacaklardı ki Michael :

- Hooopp yavaş ol .dedi . Ardından

- Silahlarınızı bırakın . Diye devam etti . İçlerinden biri :

- Bu kadar çabuk pes edeceğimizi düşünmedin galibaa . Biz Donald ' ın adamlarıyız 6 zavallı dedektiften korkacak kadar küçülmedik . Dedi .

Ben , John , Michael , Sophia , Emery ve Kenneth gitmiştik . Adam bunu söylerken yüzünde çok pis bi sırıtma vardı . Ve yine bir silah sesi geldi . Michael bu sefer de bunları söyleyeni vurmuştu . Ama bu sefer tehlike yaratacak bir yerine vurmamıştı . Ayağıba ateş etmişti .

Adam yere serildi . Ve sızlanmaya başladı .

Michael :

- Yerinizde olsam akıllılık eder ve 6 zavallı dedektiften korkacak kadar küçülürdüm . Dedi ve bunu demesiyle bir tanesi silahını yere attı . Ve ellerini havaya kaldırdı .

- Teslim oluyorum lütfen bana karışmayın 3 tane küçük çocuğum var . Onların babasız kalmasını istemiyorum . Lütfen ... dedi . Ağlıyordu.

O bunları söylediği gibi Emery yanına koştu ve ellerini kelepçeledi .
Arabaya doğru götürmeye başladı .

Bu sırada destek kuvvet de gelmişti . Onlar hemen olduğumuz yere geldi . Ve biz ileride görünen yere doğru yürümeye başladık . Etrafı çevrili bir malikâneydi içeride ne dolaplar döndüğünü çok merakak ediyordum .

İçeriye girmemize 3 - 4 adım kalmıştı ki iri yarı kamuflaj desenli bir tulum giymiş belinde elektro şok ve silah olan bir adam karşımızda dikildi .

- Merhabalar .. siz misafirlerimiz olmalısınız . Ben Muscle sizinle tanıştığıma çok memnun oldum . Buyrun Boss sizi bekliyor .

Adama çok aşırı sinir olmuştum . Konuşurken ki sırıtması ve Donald 'ı sanki tanımıyormuşuz gibi takma adını söylemesi ondan nefret etmem için yeterli bir sebepti .

- Sağolun Muscle bey . Bende memnun oldum . Ama neye memnun oldum biliyor musunuz ?  Sonunda peşinde olduğumuz kişiler yüzlerini gösterecek cesareti buldular . Bu beni çok sevindirdi .

Michael' ın bunu söylemesiyle adamın  suratındaki gülümseme bir anda sönmüş ve kaşları çatılmıştı . Onun gülümsemesinin solmasıyla ben gülmeye başlamıştım . John ' a baktığımda çok sessiz ve dalgın olduğunu gördüm . Sanki birşey
yapacak da emin değilmiş gibi . Yada yaptı ve pişman .

İçeri doğru yürüdük adamda arkamızdan geliyordu . Bu durum beni çok tedirgin ediyordu . Sanki yakalanmışızda adam bizi koğuşa kapatmaya götürüyordu bu havayı bozmak için

- Yolu göstermenize ihtiyaç duyduğumuzu düşünmüyorum beyefendi biz kendimiz gideriz gideceğimiz yere . Dedim

- Yok! ben size eşlik edeyim bu koca yerde kaybolmanızı istemem . Diye karşılıl verdi . Sonra John ' un ona bakış attığını fark ettim . Neee! Nasıl yani John ' u neden dinlesin ki . John hangi kafayla böyle birşey yapıyordu diye düşünürken şaşkınlığım ikiye katlandı . Adam John' la göz göze gelince " yada ben en iyisi sizi yanlız bırakayım siz yolu bulabilirsiniz . Gideceğiniz yer 3 . Katta soldan 4. Kapı " dedi .

SERİ KATİL' İN PEŞİNE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin