MOLA

20 11 15
                                    

----- 2 GÜN SONRA ----

Yarın Türkiye ' ye gideceğim için içimde çok hoş bir ferahlık duygusu vardı . İnsanın bulunduğu yer her ne kadar güzel olursa olsun vatanının yerini tutamıyordu . Oradaki samimiyeti , mütevazılığı , içtenliği çok özlemiştim . İnsanlarla Türkçe konuşmayı özlemiştim .

Valizime son parçaları da yerleştirip fermuarını çektim .

Hazırlıklarımı tamamlamak için bugün ofise gitmemiştim . Dün Lamia ' nın okuluna gidip birkaç form doldurmuştum . Okulların kapanmasına 2 hafta vardı ve dersleri hâlâ devam ediyordu . Bu yüzden gittiğimiz zaman kuzeni Ulya ile beraber okula gitmeye devam edecekti .

Lamia ' da kendi minik valizinin fermuarını çekti ve :

- Anne anneannemleri göreceğim için çok mutluyum .

Dedi

Karmen:

- Bende çok mutluyum kızım . Biliyor musun ? Orada seni çok eğleneceğin yerlere götürücem .

Lamia :

- Havuzada gidecek miyiz ? Aaa anne orda çok güzel bir park vardı . Oraya da gidelim . Ulya 'yı da çok özlemiştim .

Karmen :

- Gidicez birtanem nereye istersen oraya gidicez .

Lamia çok heyecanlanmıştı ve bu yüzden konuşurken çok tatlı hareketlerler yapıyordu .

Kapı zilini duymamla ayağa kalktım . Sophia bugün bize gelicekti .

Aşağı kata indim ve kapıyı açtım . Selamlaştık ve Sophia ' yı içeri alıp kapıyı kapattım . Lamia , Sophia ' nın sesini duyup koşarak yanımıza geldi ve Sophia ' ya sarıldı .

Lamia :

- Sophia abla hoşgeldinn .

Sophia :

- Hoşbuldum prenses . Heyecanlı mısın bakalım ?

Lamia :

- Evet hemde ÇooOook !

Sophia ağlamaklı bir ses tonuyla :

- Beni bırakıp gidiyor musun şimdi ?

Lamia :

- Hayır hayır ! Hemen gelicem . Üzülme sen .

Biraz konuşup gülüştükten sonra Lamia odasına çıktı .

Sophia :

- Karmen az önce buraya gelirken yolda Arel ' i görür gibi oldum . Lamia burda olduğu için konusunu açmak istemedim .

Karmen :

- Geçen gün ofisden çıkarken de Lamia aynısını söyledi . Herhalde baskın olayından hepimiz çok etkilendik .

Sophia :

- Haklısın canım .

- Eeee ne kadar süre kalacağına karar verdin mi ?

Karmen :

- En az 1 hafta en fazla 1 ay . Bir haftalık bir belirsizlik var .

Sophia :

- Yerinde olsam 2 ay gelmezdim .

Sophia ile biraz daha sohbet ettik ve akşam yemeği yedik . Sophia yemekten sonra gitti . O gittikten sonra annemi arayıp biraz konuştum ve sonra da son işlerimi de halledip uyudum .

SERİ KATİL' İN PEŞİNE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin