Uyanalı yaklaşık 3 saat olmuştu . Tüm ev halkı kahvaltı yapmıştık . Biraz denizde kendimizi rahatlatmıştık ve şimdide Ayvalık' ın güzel sokaklarında geziyorduk .
Hep beraber uzun uzun gezmiştik sokakları . Caddeler ,sokaklar , evler , kaldırımlar bile insanın içini açan bir güzellik içindeydi .
Babamın işi çıktığı için akşama doğru gelecekmiş . O yüzden bizde bu saatleri böyle değerlendirmek istedik .
Bir kafeye oturup tatlı yedikten sonra annem bizden ayrılmıştı , Selen ' gilde başka bir plan yaptığı için ben ve Lamia şuan tektik .
Karmen :
- Hadi bebeğim pastanı bitirde gidip başka güzel yerleri gezelim .
Lamia :
- Tamam anneciğim . Anne ben burayı çok sevdim hep güneş açıyor Amerika ' da bu ara hava hiç güzel değildi . Hep yağmur yağıyordu .
Karmen :
- Bende çok sevdim kızım .
Lamia son lokmasını da ağzına koydu ve hesabı ödedikten sonra ayağa kalkıp kafeden çıktık .
Bir pamuk şekerciden Lamia'ma pamuk şeker aldık ve gezmeye devam ettik .
Şuan etrafı keşfetmeye çalışıyorduk . Yarın daha derin derin gezecektik hep beraber .
Biraz daha ilerledikten sonra bir dondurmacıdan iki külah dondurma aldık .
Lamia:
- Anne burada kaç gün kalacağız ?
Karmen :
- 3 - 4 gün kalıp dönücez kızım .
Lamia şok olmuş bir biçimde gözlerini açtı ve -
- Amerika ' ya mı dönücez ?? Anne lütfen gitmeyelimm .
Lamia ' nın korku dolu yüz ifadesi ve söylediklerine küçük bir kahkaha atıp .
Karmen :
- Yok kızım İstanbul' a dönücez senin ve Ulya' nın okulu bitince de başka bir yere tatile gidicez .
Dedim
Lamia rahatlamış bir şekilde gülerek :
- Huhhh !! Bir an ödüm koptu anne dönücez sandım .
Sokaklarda güle güle ilerlerken birden karşımda gördüğüm kişiyle şoktan şoka girdim . Hayır buna şok denmez bu daha öte birşey .
Tüm vücudum bir alev alıyor , bir buz gibi oluyor . Heryerim karıncalanmaya başlıyor , avuçlarımın içi terliyor , kalbim teklemeye başlıyor . Kulaklarımda bir uğultu , gözlerimde yaş , kalbimde heyecan , beynimde.... beynimde birşey yok o durdu... çalışmıyor bana ne yapmam gerektiğini söylemiyor.
Elimde ki dondurma eriyor ve parmaklarımın arasından akmaya başlıyor .Sonra o sesi duyuyorum :
" KARMEN "
Hissettiğim tüm hisler iki katına çıkmaya başlıyor . Ne yapacağıma karar veremiyorum . Ellerim ayaklarım birbirine dolandı . Nefes almayı unuttum bir anlığına ....
Ölmemiş yaşıyor, karşımda.... konuşuyor .
Kafamı aşağıya indirip Lamia ' ya baktım . O da şok içinde bana baktı . Gözlerinden hiçbirşeye anlam veremediği anlaşılıyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERİ KATİL' İN PEŞİNE
Mystery / ThrillerTÜRKIYE' DEN AMERİKA' YA TAŞINAN DEDEKTİF KARMEN BİR SERİ KATİLİN PEŞİNE TAKILIYOR . BU YOLDA KOCASINI KAYBEDİYOR VE KIZI LAMİA İLE AMERIKA ' DA TEK BAŞINA BİR MÜCADELE VERİYOR . VERDİĞİ KAYIPLAR ONU YILDIRMIYOR . Ama yanlış bildiği birşey var . Bu...