YOLDAŞ

21 11 23
                                    

Sabah olunca alarmımın insanı delirten o güzel melodisi ile uyandım .  Yataktan doğruldum ve oturur pozisyonda bir süre karşıdaki aynadan kendime baktım . Aslında ayılmaya çalışıyordum . Yataktan kalkıp lavaboya gittim . Elimi yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladıktan sonra giyinme odasına girip hemen bir kombin yapıp giyindim .

Saate baktığımda saatin 7

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saate baktığımda saatin 7.12 olduğunu gördüm aşağıya inip kahvaltıyı hazırlamaya başladım.

Kahvaltıyı hazırladım ve üst kata çıkıp Lami ' nın odasına gittim.

Karmen:

- Ooo uyanmış minik prensesim .

Lamia :

- Evet anneciğim uyandım . Bak üstümü de giyindim .

Karmen :

- Afferin benim kızıma .

Lamia :

- Anne ben yine mi seninle iş yerine gelicem ?

Söyleyiş tarzından gelmeyi istmedeği çok açık bir şekilde anlaşılıyordu .

Karmen: 

- Gelmek istemiyor musun ?

Lamia :

- Evet orası çok sıkıcı . Oynamam için birşey yok . Hiç arkadaşım da yok .

Lamia kreşe bırakabileceğim kadar küçük değildi . Okula gönderecek cesareti de hala kendim de bulamıyordum . Bugün de benimle gelmesi gerekiyordu .

Karmen:

- Ama anneciğim senin şuan gidebileceğin biryer yok ki .

Lamia :

- Hmmm tamam o zaman ....

Aaaa ! Anne aklıma bir fikir geldi .

Karmen :

- Neymiş bakalım fikrin ?

Lamia :

- Anne hani sen dedektifsin ya . İşte senin iş yerinde dedektiflerin iş yeri , bende o yüzden dedektif olucam ve orda dedektifçilik oynayacağım .

Dedi ve iki elini havaya kaldırıp bağırdı .

Karmen: 

- Vayyy süper bir fikirmiş . Hadi o zaman hemen yemeğimizi yiyelim ve gidip senin için birkaç oyun malzemesi alalım.

Bende onun yaptığı gibi ellerimi havaya kaldırdım ve son söylediğimle bende sesimi yükseltim .

Lamia :

SERİ KATİL' İN PEŞİNE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin