"Baba bekle burda tamammı! Sakın gidiyim deme üstümü değişip geliyorum. Aaay çok heyecanlıı. "
Odama çita hızıyla koşarken kapıyı açtığımda yatağımda tokamla oynayan Çetin'in şaşkın gözleriyle karşılaştım. Kıkırdayıp üstüne zıplayınca yatakla bir oldu.
"Ne oldu?"
Ona sıkıca sarılarak üstünden kalkınca oda yatağımda doğruldu.
"Çetin hazırmısın söylüyorum bak"
Ellerini tutup yerimde debeleniyordum. Zıplıyodum olduğum yerde yani yere yatıp dönmüyordum orda bi anlaşalım.
"Evet,söyle niye bu kadar heyecanlısın?"
"Şimdi gidip bana iPhone alacaaaaaazz! "
Bu sefer ciddi ciddi odanın içinde ordan oraya zıplayan kanguru misali geziyorum. Çetin'in önünde? Çetin vardı dimi?! Aklıma dong edince sırıtışım önce yavaş yavaş sonra tamamen söndü.
"Bütün tepkin iPhone alacağın içinmiydi? " gözlerini devirip kıkırdayınca pis pis baktım.
"Olamaz mı yani sevinçten yapıyorum bunları!"
"Böyle gerçekçi tepkilerin olduğunu bilseydim sana hergün iPhone alırdım. Tabi gülmek için tepkilerinin güzelliğinden değil."
Kahkaha atınca yastığımı alıp kafasına geçirdim.
"Pislik yapma! Şimdi gidiyorsun ve bende üstümü değişip iPhone almaya gidiyorum tamammı? Seni sonra iPhone'umla arayacağım" yüzümdeki sırıtışla ona bakarken o da sırıttı. Ayağa kalkıp beni kendine çekince bende ona sarıldım.
"Keşke giyinişini izleyip öyle gitseydim "
Rahatımı bozmamak için kolunu cimciklerken acıyla inledi. Geri çekilip yüzüne baktım.
"Sarı saçlarını bakalım kızlar görünce ne diyecek? " saçlarının önüne bakıp kıkırdadım. Bir elini belimden çekip saçına yöneltince bana pis pis baktı.
"Bakma bana öyle. Yapmalıydım"
"İyi tamam. Geçmezse senin için çok kötü olur"
"Geçiyoor korkma"
"İyi umarım geçer." bana son kez kötü baktıktan sonra sırıtıp yanağımı öptü.
"Telefonuna kavuşunca ararsın o zaman iPhone'lum " gülüp yanağını bende öptükten sonra onu balkona ittim.
"Görüşürüz dikkatli in"
İçeri döndüğümde pantolon ve tişört giyip babamın yanına indim.
"Gidebiliriz! "
****
"4S alacağını söylemiştiniz Alya Hanım. Babanızı kandırdınız her zaman ki gibi "
Elimdeki 5S'e bakıp sırıtırken bir yandan telefonu okşuyordum.
"E almışken güzelini alayım dedim babacım bak ne güzel dimi? Hadi gel bi selfie çekelim" ön kamerayı açıp babama döndüm. O kameraya gülümseyerek bakarken bende dilimi uzattım ağzım açıkken . Çektiğimde fotoğrafa bakmak için kendime yakınlaştırınca babam saçımı hafiften çekti.
"Ne o öyle anormal pozlar veriyorsunuz anlamıyorum sizi. Bademciklerin görünüyor görüyormusun?"
"Bence çok tatlı çıkmışım kıskanma"
Babam bana öyle bir bakış attı ki eve tek gideceğimi söyledim. O da ısrar etmedi zaten o pozumdan sonra. Çetin'i aradım ve saçlarımı telefonu kulağıma koymadığım tarafa topladım. İPhone'um var benimde millet görmeli.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Cazibe
Teen FictionSen siyah olamazsın. O renk seni karşılayacak bir renk değil. Sen mavisin. Bense beyaz. Ben sadeyken sen değişkensin. Daha güzelsin. Her tonun anlam taşıyor. Ve mavi beyaza aşık oldu.