Biliyorum fazla geciktim ve kısa oldu bu seferki ama bölümü yayınlayayım derken silindi ve Resimci olduğum için sürekli birşeyler karalamakla meşgulüm. Vakit bulunca devam ettim.
Bu bölümü dnzznddnz ye ithaf ediyorum ^^ keyifli okumalar :))
Telefonu yatağa bırakıp cama doğru ilerledim. Hiçbir şey yapamazdı ki bana. Ama bu korkmama engel değildi. Formamı bile unutmuştum. Aşağıda annemler yemeğini yerken açlığımında Çetin sayesinde kaybolduğunu farkettim. Gerizekalı çocuk. Telefonu yanıma alıp annemlerin yanına gittim.
"Alya bir sorun mu var?"
"Hayır ne olabilir ki?" sadist bir psikopat peşime düştü anne birazdan evi basacak.
"Peki. Daha yeni Berk Amcan aradı da babanla beni davet etti kıramadık gitsek sorun olur mu?"
"Gidin gidin benim için sorun yok gidin hatta şimdi durmanız bile yanlış hadii" annemi ve babamı kolundan çekip dışarı kapıya attım.
"Kapıyı kilitle öyle uyursun-" kapıyı yüzlerine kapattım. Ne giydikleri umrumda bile değildi.
Sofrayı takmadan telefonu iyice kavrayıp koltuğa geçtim ve film açtım. Çetin malı gelmez ya bu saatte yok canım götü yemez. En iyisi gidip uyumak. Kapıyı kilitleyip yukarı odama çıktım ve örtüye sarıldım. Bir kaç saat sonra tıkırtı sesi duyunca annem geldi sandım. Merdivenden aşağı doğru ilerleyip merdiven sonundaki vazoyu her ihtimale karşı aldım elime.
"Anne?"
Bana bakan bir çift yabancı mavi gözle karşılaşınca çığlık atıp vazoyu kafasına geçirmemle adamın yere düşmesi bir oldu. Telefonu elime alıp arama kaydındaki ilk kişiyi aradım.
"Yakınlardayım baş belası"
"Çetin" hönkürerek ağlama mod on
"Alya? Niye hunharca ağlıyorsun? Çok mu korktun?"
"Çetin evde hırsız var ve ben..ben galiba onu öldürdüm"
"Ne?! O herif sana zarar vermedi değilmi? Alya iyimisin? Cevap versene gerizekalı?!"
"Çetin çok korkuyorum"
"Geldim sarışın kapıyı aç"
Kapıyı açmamla Çetin'e sarılmam bir oldu. Ne kadar korktuysam artık. Beni sarmalayıp köşeye çekti, arkadan ayağıyla kapıyı kapattı. Ben yere otururken yanıma eğildi ve alnıma öpücük kondurdu.
"Ağlama şimdi şşh Alya sakin ol yırtıcı hayvanım benim hadi ben burdayım tamammı zarar vermedi değilmi sana? " kollarımı yüzümü ellerken aklımdan fesat şeyleri uzaklaştırdım.
"Çetin ben iyi değilim adamı bir an görünce ne yapacağımı şaşırdım direk indirdim kafasına ya öldüyse? Hapse mi girecem ben napacam bu genç yaşımda hı söyle bana hem seninle işim bitmedi ki benim ölmedi dimi ölmedi desene Çeti-" dudağıma öpücük kondurup susturdu.
"Şimdi sakin ol da ölüp ölmediğine bakayım olur mu?" başımı hızla salladım. Öpmesi şuan umrumda değildi. Çetin yere yığılan tombili adamın yanına çökünce parmaklarını boynuna bastırdı.
"Yaşıyor siktiğimin piçi"
"Oh iyi yaşıyor"
"Polisi aradınmı?"
"Hayır ilk kimse onu aradım sendin o kişi de."
"Arayalım bakalım."
Çetin telefondan uzunca konuşurken beni de yanına çekmişti. Ondan o kadar çok nefret ederken yanımda olmasını seviyordum. Ona has kokusu toprağı andırıyordu. İçime kokusunu çekip gözlerimi araladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Cazibe
Teen FictionSen siyah olamazsın. O renk seni karşılayacak bir renk değil. Sen mavisin. Bense beyaz. Ben sadeyken sen değişkensin. Daha güzelsin. Her tonun anlam taşıyor. Ve mavi beyaza aşık oldu.