9.Bölüm

852 21 0
                                    

Bu bölümü yazmayacaktım ama vazgeçtim, kendime engel olamadım :D Galiba hikaye gidişatına yön buldum :D Aslında o yüzden de yazmış olabilirim :D Bölüm şarkısı tam Alya'yı anlatıyor :D Sevgili Sıla, Çetin'in ağzından istemişti ve bende bu bölüm Çetin'in ağzından da yazacağım :D iyi okumalar ^^ (yorum yapmayı unutmayın ve votelayın lütfen!)

Çetin'in Ağzından

"A-aşıkmı?"

Ha? Alya aşığım mı dedi bana az önce?

"Ne aşığı be" burnunu içine çekip geriye doğru çekilirken. Yanakları hafif pembeleşmişti. Ağladığındandır diye düşündüm.  Bir yerlerimden uyduruyor olamazdım ya. Duydum işte. Bildiğin aşığım sana dedi. Evet öyle dedi. Demedimi yoksa?

"Sen söyledin ya?"

"He. Sana aşığım Çetin. Hayal kurmaya devam et."

"Sınıfta konuştuklarımız?"

Başını hızlıca salladı.

"Hiçbirşeydi."

"Niye ağladığını söyleyecekmisin?"

"Dolmuşum.Sanırım.Bende ağladım"

"İyi. Yüzünü yıka da gel" ona bakmadan arkamı döndüm ve tuvaletten çıktım. Ellerimi saçlarımın arasından geçirdikten sonra sıkıntıyla ofladım. Hep kafamda kuruyorum işte. Aramızda birşey yok,olmayacakta.

Sınıf boştu. O sırada adını dahi hatırlamadığım kız yanıma geldi.

"Çetin müdür hepimizi konferans salonuna çağırıyor. Sen gördüklerine de söylermisin diğer sınıflara söylemem lazımda." başımı salladım.

Yanımdan geçen bir grup kızı durdurdum.

"Kızlar konferans salonuna inin hadi."

"Bizimle gelecekmisin? " arkadan gelen ayak sesleriyle hafifçe dönüp baktım. Alya ellerini eteğine kuruluyordu.

"Ah evet. "

Kızlar beni aralarına alıp -bana yapışık bir şekilde- konferans salonuna ilerlerken Alya'nın tepkilerini umursamadım. Bana olmayan tepkileri.

Konferans salonuna ulaştığımda arka sıralara geçtim ve ayaklarımı ön koltuğun üstüne yerleştirdim. Yavaşça hıçkırık sesleri duyunca ayaklarımı kaldırdım ve ön koltuğa doğru eğildiğimde kafalarımız tokuştu.

"Allah belanı vermesin Alya ne ara gelip uzandın lan buraya?" alnımı sesli bir şekilde ovalarken.

"Sanane bee! Sen git o leylek bacaklıların yanına! Allah'ın kütüğü! 'iyi yizini yiki di gil'  sana mı sorcam mal! İster yıkarım ister yıkamam yüz benim değilmi ağlayan benim embesil su maymuncuğu!.."

"Çok saçmalıyorsun farkında mısın sen? "

"Çik siçmiliyirsin firkindi misin sin? "

dedi ağzını yamultup gözlerini kısarken.

"Alya! "

"İlyi! "

"Ben tam bir malım"

"Bin tim bir milim! "

Kahkaha attım. O da sonradan dediklerini farkedince rengi mora döndü.

"Ahahah salak :D Malsın biliyorum"

"Sen varya.. Annen baban nasıl seni seviyor? Evlat olsan sevilmezsin şu tipe, sevimsizliğe bak bi ya"

"Sen bu tipe öl." ellerimi yeni çıkan sakallarımda gezdirdim.

Tehlikeli CazibeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin