Merhabaaa ❤ Bölümdeki çiçek teması, tam da bugüne uyuyor! 8 Mart Kadınlar Günü! Herkesin kadınlar gününü kutluyorum, Alya'nın da tabiki :D Hepinize iyi okumalar ❤
#8MartKadınlarGünümüzKutluOlsun!!
'Ding doong!'Tabikide zil sesimiz böyle havalı çalmıyor kandırmayın kendinizi!
'Dırırırırırıım dırıırırı dırrım dırrırım dırrrıırırırırım'
Yüzümdeki sırıtışla kapıya giderken annem diğer çiçeklere yer açıyordu.
Kapıyı açtığımda esmer yeşil gözlü en fazla 25lerinde olan bir adam elindeki demet demet çiçeklerle konuştu,
"Alya Akay?"
"Buyrun benim? "
"Çetin Öz Beyefendi size yolladı bunları Alya Hanım, nereye bırakmamızı istersiniz? "
"Beni takip edin lütfen"
Adam tam adım atacakken elimle bir dakika anlamında işaret yaptım.
"Ayakkabılarınızı çıkarırsanız annem çok sevinecek" diyip adama şirince gülümsedim. Adam şaşırmış olacak ki ayakkabılarını tek hareketle çıkarıp karşıdaki odanın kapısından taşan çiçeklerin olduğu odaya ilerledi. Çiçekleri bulduğu boş yere eğilip sıkıştırınca, kafasını kaldırıp etraftaki rengarenk çiçekleri gözüyle taradı. Tekrardan kalkıp kapıya ilerledi. Ayakkabılarını giymeye çalışırken teşekkür edip uğurladıktan sonra odaya geri döndüğümde annemin bıkmış bakışlarıyla birlikte mutlu bakışları beni buldu.
"Alya kızım Allah aşkına şu Çetin'i ara da babana azıcık adamlık öğretsin. Kadınlar gününde kızımın sevgilisi bile kızıma bir oda dolusu çiçek yolluyor bu adam öküz gelmiş öküz gidiy-"
"Anne babamla boşandığınızı unuttunmu?"
"Ne var be alsa nolur sanki bir tane güle papatya ya bile razıyım ben. Kızının annesiyim sonuçta seni tek başıma yapmadım ben! "
"Ay anne sus allasen. Şimdi tek taraflı çift taraflı yapma tövbe estağfurullah. "
"Aman sanki ne dedik! Çetin'i ara o zaman yeter bu kadar çiçek "
"Gün sonuna kadar yollamaya devam edecek anne. "
"Ay şu kanepeyi çekeyim bari yeni çiçekler gelince oraya koyarız"
"Peki. Anne? '
"Efendim "
"Bi fotomu çeksene hadi anne hadi sultanım hadi '
En uçtaki çiçekleri kucağıma alıp telefonumu anneme uzattım. Gülümseyince annem 'çektim' diyip telefonumu bana uzatırken, bende elimdeki çiçekleri ona uzattım.
"Kanepeyi çek sen geliyorum ben anniş"
Telefonu avucumda sabitledim ve odama varınca yatağıma uzanır gibi yayıldım. Fotoğrafa bakıp güzel çıktığıma emin olunca Çetin'e yolladım. Ekstradan da
'İn rimintik irkidişimi tişikkirlir!' yazdıktan sonra online olduğunu farkettim. Ancak attığım fotoyu yaklaşık 7 dakika sonra gördü öküz. Üstteki 'yazıyor...' yazısı görününce olduğum yerde doğruldum.
'Çetin:
Beğendinizmi hanımefendi?'Piç smile atmayı unutmadı tabiki! Hemen yazmaya başladım,
'Çık biğindim çık ^_^ '
Görüldü anlamına gelen mavi tıklar sonrası Çetin yeniden yazmaya başladı.
'Çetin:
O zaman yeterlimidir bu kadar çiçek? ( ˘ ³˘)♥ '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Cazibe
Teen FictionSen siyah olamazsın. O renk seni karşılayacak bir renk değil. Sen mavisin. Bense beyaz. Ben sadeyken sen değişkensin. Daha güzelsin. Her tonun anlam taşıyor. Ve mavi beyaza aşık oldu.