8. Bölüm

744 15 2
                                    

Tam yazılı haftasındayken bölüm yazasım geliyor nedense :D bugün bölümü yazıp paylaşmak istedim, hepinize iyi okumalar ayrıca votelarsanız sevinirim sonuçta sizin için yazıyorum ben beğenip beğenmediğinizi anlamak istemem benimde hakkım :) lütfen bunu okumadan bölüme başlamayınız :) tekrardan iyi okumalar ^^

" I'm gonna make you feel like you are heaven on earth
I'm gonna saint your mother just for giving you birth
I'm gonna wanna hold you in my arms when you cry
If that's OK with you"

En sevdiğim şarkını alarm sesi yapmayacaksın arkadaş! Uyanasın gelmiyor. Şahsen bende öyle. Bazılarına öyle korkunç geliyoki alarm sesi -ki bi yönden haklılarda- ama kendi sevdiğin müziği koyunca korkanlardan bahsediyorum ben. Ben uyku halinde de olsam dinlerim. Neden?Çünkü ben Alya'yım.

Elimi telefona getirip kulağımın dibine soktum ve uyumaya devam ettim. Bi insan bi müziği bu kadarmı çok sever? Alarm sesi yapacak kadar!

Şarkı bitince mecburen yatakta doğruluyorum ve ayaklarımı yataktan sallandırıyorum. Esneyip kafamı elime bastırırken ayağa kalkıp dolabıma yöneliyorum. Pijamalarımı üstümden tek hamleyle çıkarırken ilk gömleğimi giyiyorum. Ardından eteğimi de bacaklarımdan geçirirken yukarı çekiştirip fermuarını kapatıyorum. Dolabımın kapağını kapatıp boy aynasından tipime bakıyorum. Bu ne çirkinliktir Allah'ım. Kendime aynada tiksinmiş gibi bakarken banyoya geçiyorum. Maşayı fişe takıp ısınmasını beklerken yüzümü yıkıyorum. Ardından saçlarımı yaparken telefonum içeriden çalmaya başlıyor. Maşayı bırakıp saçımı elimle düzelttikten sonra içeriden telefonumu alıyorum.

"Günaydın"

"Günaydın"

"Napıyorsun?"

"Saçımı yapıyorum Çetinciğim, sen napıyorsun?" gözlerimi devirerek elime tekrardan maşayı aldım.

"Hıı. Bende bi ariyim dedim."

"İyi yapmışsın da okulda görüşürdük zaten"

"Seni almamı istermisin? "

"Yok sağol babam görürse hiç iyi olmaz" babam bu saatte iştedir zaten bende bahane tükenmez.

"Sana niye soruyorum ki. Yarım saate ordayım"

Yüzüme kapattı. Hayvan.

"Sönö nöyö söröyöröm kö. Yöröm söötö ördöyöm. Öküz." sesini taklit ederken birden güldüm. Bende yeteneğin y'si bile yok. Evet Çetin sinir bozucu ahmak biri olsada iyiydi. Onunla olmak bana huzur veriyordu. Birlikte olunca rahattım. Beni öpsün istiyorum, benimle kalsın istiyorum. Ondan hoşlanıyormuydum? Evet kesinlikle. Ama aşıkmıydım? Bilmiyorum.

Çantamı kısa sürede hazırladıktan sonra aşağı iniyorum. Annemin merdivenlere doğru gelmesiyle gülümsüyorum.

"Günaydın anne"

"Günaydın anneciğim. Bende seni uyandırmaya gelecektim alarmı pek taktığın yok. Biliyorsun "

"Bu sefer uyandım "

"Birazdan servisin gelir. Kahvaltını yaparmısın şimdi yoksa okulda mı yersin? "

"Anne Çetin alacak beni. Ayrıca servisten çıksam iyi olur. Çetin'i maaşa bağlarım olur biter" aramızda gülerken ayağıma sporlarımı geçirip kapıya çıkıyorum. Beni bekliyormuş.

Yanına yürüyünce o da bana ilerledi.

"Annen arkada izliyor" deyip yanağımı okşadı. Bende onun elini tutarken aşağı indirdim ve elini elime sabitledim. Diğer eliyle saçımı okşarken eli yanağıma gitti ve yüzümü kendisine doğru çekti.

Tehlikeli CazibeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin