0.9

1.2K 22 8
                                    


Keyifli okumalar...

Ben tepsidekileri hem yiyip hem de Arasla sohbet ederken zil sesi doldurdu kulaklarımı.

"Ben gidip kimin geldiğine bakiyim." Dediğinde başımı olumlu anlamda salladığımda odadan çıktı.

Tepside olan bir kaç lokmayıda ağzıma atıp ayağa kalktım. Odadan çıkıp aşağıya indiğimde "Aras" diyerek sesleniyordum. Aras'ın sesini kapının orada duyduğumda oraya doğru ilerledim.

"Aras ben sana mutfağın yeri-" Kapının önündeki gördüğüm kişiyle elimde ki tepsi yere düşerken bir iki adım geriledim.

"Merhaba Karıcım." Diyerek sırıtırken sağ gözümden yaş düştü.

Beni bulmuştu.

"Sana buradan defolup gitmeni söyledim!" Diye bağırarak konuştuğunda Aras, Okan onu takmadan bana bakıyordu.

"Karımı almaya geldim." Diyerek bir iki adım atmıştı ki Aras onu itip uzaklaştırdı. Okan ona kaşlarını çatarak bakarak "izin verirsen karımı alıp gideceğim."

"Yok sana karı marı hadi uza."

"Karıcım ne diyor bu adam." Diyerek bakışlarını bana yönlendirdiğinde onda ki olan bakışlarımı direkt çektim.

Korkudan titrerken Aras benim korkmuş olduğumu anlamış olacak ki ona arkasını dönüp yanıma geldiğinde Okan'a baktım sırıtıyordu. Bu beni daha da korkuturken bir an da Aras'ın yere yığılmasıyla çığlık atmam bir oldu. Aras'dan bakışlarımı alıp Okan'a baktığımda silahın arkasıyla vurduğunu görmemle gözlerim dehşetle açıldı.

Silahı vardı!

Ben korkarak bir iki adım atıp ardından direkt arkamı dönüp koşmaya başladım. Odama girip kapıyı kilitledim. Kapıya sırtımı yaslayıp nefes almaya çalıştım.

"Hadi ama karıcım hiç saklambaç oynayacak halim yok. Evimize gidelim." Adım sesleri yakınlaştığında ve kapıların açılıp kapanma sesleri duyulduğunda odama yaklaştığını anlamamla titrek bir nefes aldım.

Evde kimse yokmuydu?

Onur bey? Semra hanım? Onlar nerdeydi? Tamam hadi onlar işe gitti Ece de okula. Çalışanlar?

Hiç mi kimse yoktu?

Kapının kırılmasıyla yere düşerken bileğimin acısıyla yüzümü buruşturdum.

"O kadar 'kapının önündeysen çekil kapıyı kıracağım' demiştim. Duymadın sanırım. Seni anlıyorum ben geldim diye çok heyecanlandın ve bir an önce evimize gitmek istiyorsun."

Ben yerde geri geri gitmeye çalışırken o üstüme doğru geliyordu. Yanıma gelip saçlarımı çekip açıkta kalan boynumu koklayarak öpüp "çok özledim seni karıcım. Hadi evimize gidelim." Diyerek ayağa kalktı.

Saçlarımdan tutup beni ayağa kaldırdığında kolunu belime atıp yürümeye başladı.

Kaçmak için birşeyler ararken yerde yatan Aras'ı görmemle kalbim acıdı.

Hepsi benim yüzümdendi.

Onlar çok güzel bir aileyken onları kendimle kirletemem.

Benim yüzümden acı çekmelerine göz yumamam.

Aras'ın bu halini Semra hanım görse çok üzülür belki de beni evlerinde o kendi kovardı.

Başımı eğerek Okan'ın beni ilerletmesine izin verdim.

ACI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin