1.9

216 8 2
                                    

Keyifli okumalar..

Gözlerime vuran güneş ışığıyla esneyerek yatakta oturur pozisyona geldim. Ellerimle gözlerimi ovuşturarak odadaki lavaboya girip yüzümü yıkadım. Geri odaya girdiğimde Aras'ı görmemle gülümseyerek "günaydın" dedim. O da bana gülümseyerek "günaydın, ben de seni kahvaltıya çağırmak için gelmiştim. Aşağıda bekliyoruz seni." Diyerek üstüme bakıp sırıtarak odadan çıktı. Onun çıkmasıyla üstüme bakmamla kızarmam bir oldu.

Çünkü civcivli pijama vardı üstümde hem de baya kısaydı. Oflayarak üstümü değiştirip aşağıya indim. Masada oturmuş beni bekliyolardı. Hemen günaydın diyerek boş sandalyeye oturdum. Semra abla bana bir sürü soru sormaya başladı. Hepsini cevaplıyordum ama sorduklarına yetişemiyordum artık. Aras'a bana yardım et bakışı atmamla bu halime gülüp "anne kızı sorularınla boğma artık rahat rahat yemek yesin." Dedi

"Sanki çok soru sormuşum gibi azarlıyorsun bir de beni Aras." Diyerek somurttu. Üzülmüştü sanırım. Onur bey hemen eşine sarılıp. "Aras haklı hayatım, kızı rahat bırak biraz. Sonra sorarsın sorucaklarını." Diyerek yanağından öptü.

Ne kadar güzellerdi. Onları gülümseyerek izlemiştim. Kaçıncı seneleriydi kim bilir, hâlâ aşkla bakıyorlardı birbirlerine.

Allahım böyle bir aşk istiyorum. Çok mu şey istiyorum ya?

Evet

Ece bana dönüp "arkadaşlarımla dışarı çıkıcaktım sende gelir misin?"

Ben nasıl dışarı çıkabilirdim ki Okan her yerde beni arıyordur. Evde hapis hayatı yaşayacaktım bildiğiniz. Özgürce dolaşamayacağım, gezemeyeceğim. Allah belanı versin Okan.

"Ben nasıl gelebilirim ki Okan her yerde beni arıyordur." Dedim üzüntüyle. Ece bana üzgünce bakıp kafasını salladı.

"Aras sen işe gitmeyecek misin?" Semra ablanın dediğiyle Aras'a baktım. Cidden doktor değil miydi ya evde napıyordu?

"Yok anne izin aldım bir kaç ay." Semra abla başını anladım dercesine salladı. Neden izin aldı ki? Başka işi mi var?

Onur beyle Semra abla işe gitmek için kalkmışlardı. Ece de arkadaşlarıyla buluşucaktı evde tek Arasla ben vardım. Birde çalışanlar.

Koltuğa oturunca yanına vurup "gelsene" dedi. Yavaş adımlarla gidip yanına oturdum. Biraz çekiniyordum, birde sabah beni pijamayla gördüğü için. Yani insan bir kapıya tıklar ne işin varsa odada.

"Film izler misin?"

"Olur izlerim."

"Ne istersin, ne açayım?"

"Bilmiyorum ki ne istersen aç."

"Korku izler misin? Yoksa korkar mısın?" Diyerek sırıttı. Omzuna bir tane vurup "ne korkucam be aç bir tane de izleyelim." Diyip koltuğa yayıldım.

"Öyle mi diyorsun? Ben yine de çok korkunç bir şey açmayayım, korkmanı istemem." Diyerek korku seansını açtı bunu duymuştum ama izlememiştim.

Film şu an beni çok germişti bi anda bir şey çıkıcak gibiydi. Hemen Aras'ın koluna yapışıp yüzümü koluna gömdüm. Bir gözümle filmi izlerken bir anda bir şey çıkmasıyla bağırıp tüm gücümle kolunu sıkmıştım. Aras bu halime yüksek sesle gülerken ben sinirden ve korkudan kızarmıştım.

"Cidden hiç korkmadın." Diyerek gülüşüne devam etti. Ama çok da güzel gülüyordu şerefsiz. Kafamı kaldırıp "korkmam doğal bir şey sussana!" Diye bağırıp omzuna vurdum. İnleyerek omzunu tutmasıyla korkuyla gözümü açıp "ay çok mu acıdı valla sert vurmadım. Şakacıktan vurmuştum hem." Diyerek omzunu sıvazlıyordum. Tekrardan gülmesiyle iyice sinirlendim.

Benimle dalga mı geçiyor bu?

"Şakacıktan mı vurdun sen." Diyip yanağımı sıkıyordu. Şu an çocuk muamelesi görüyordum.

"Ya bıraksana manyak mısın be?"

"Hem korkaksın hem safsın he." Ona dik dik bakarken ellerini yanağımdan çekmeye çalışıyordum.

"Lan bırak! Bırakmazsan çok pis döverim seni görürsün!" Dememle tekrar gülüp bana daha çok yaklaştı. Şu an aramızda çok az mesafe vardı.

Napıyor bu ya? Nefesi yüzüme çarpıyordu.

Nefesimi tutmuş ona bakarken o hâlâ sırıtıyordu.

"Nefes alsana ölcen şimdi." Dediğinde nefes aldım. Nefessizlikten değil kalpten gidicektim be.

Aras derin bir nefes alıp gözünü 2 saniye kapalı tuttu. Ben ona napıyor bu mal gözüyle bakarken onun umrunda değildim. Kalbim çok hızlı atıyordu.

Siz de hissettiniz mi?

Aras bana sarılıp burnunu boynuma gömdü. İyi bari yanağımı bıraktı. O kadar güzel sarılıyordu ki bende ona sarıldım.

Lan ben temas sevmiyordum. Bana kimsenin dokunmasından hoşlanmazdım. Ama bu nasıl oluyordu? O bana temas edince ben bundan hiç rahatsız olmuyordum. Aras benden uzaklaşıp filmi izlemeye başladı ben donmuş bir şekilde onu izliyordum. Kalbime indircekti ama! Bende filme bakıcakken arkadaki Eceyi görmemle ona baktım. Yüzündeki hınzırca gülümsemeyle bana bakıyordu. Göz kırparak yukarı çıktı. Herkes bir değişik ya anlamadım. Geri filme dönüp Arasla beraber izlemeye başladık.

Birde Aras çok korkunç açmayayım demişti bu korkunç değilse çok korkunç dediği filmler nasıldı kim bilir? Korku sahnesiyle tekrar Aras'ın koluna yapışınca tekrar sırıtmasıyla sinirle homurdandım. Korkuyordum napayım yani.

Yorum yapında okuyan varsa göreyim bi

Aras'ın götünü yemek lazım 💖😋

Kitapta şu olsun böyle olay yaşansın falan diyorsanız yazın hem fikir olur 💖

ACI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin