Keyifli okumalar...
Hiç konuşmadan ilerlerken araba durdu. Camdan baktığımda 2 katlı bir villanın önündeydik. Kadın arabadan inip kapımı açıp tebessüm etti. Arabadan inip eve doğru ilerlemeye başladık. Kapıyı hizmetli bir kadın açtı.
"Hoşgeldiniz Onur bey." Diyerek kapıdan çekildi.
"Hoşbulduk." Diyerek içeri girdi bende arkasından ilerledim. Merdivenlerden biri indiğinde bakışlarım oraya kaydı. Yanımıza geldiğinde ben bir kaç adım geri gittim. Beni gördüğünde annesine.
"Misafirimiz kim?" Dedi. Annesi babasından cevap gelmeyince yanıma doğru adımlamaya başladığında geriye doğru gittim. Bana kaşları çatık bir şekilde bakarak babasına döndü.
"Gel benimle Aras." Diyerek sanırım adı Aras omzuna elini koyup ilerledi.
Kadın bana dönüp "benim adım Semra, eşim Onur, oğlum Aras bir de kızım var adı Ece 18 yaşında salondadır. Soyadımız da Altun." Kısa bir sessizlikten sonra "senin adın ne?" Diye sordu.
Cevap vermeden ayaklarıma baktım.
"O zaman içeri geçelim." Diyerek ilerledi bende arkasından. Salona geldiğimizde bir kız vardı sanırım Ece olmalı."Anne, misafirimiz kim?" Diye sorduğunda Semra hanım bir şey demeden yanına oturdu. Ben de karşılarına oturdum. Kız bir an da ayağa kalkıp yanıma oturmasıyla biraz yana kaydım.
"Adın ne?" Diye sorduğunda Semra hanım "Ece kızı rahat bırak." Dedi.
Onur beyle Aras geldiğinde karşıma oturdular. Hepsi bana bakarken ellerimle oynuyordum.
"Abla artık adını söylesen." Diye sabırsızca konuşan Eceye baktım. Annesi ona birşey diyeceği zaman "Arya" diyerek ellerimle oynamaya geri döndüm.
"Adın çok güzelmiş. Peki yaşın kaç? Nerden geldin? Sevgilin varmı?" Diye sorular sıralamasıyla Aras "Ece sanane bundan." Dedi.
Onur bey, "kızım bizden sana zarar gelmez. Eğer olan her şeyi anlatırsan sana yardımcı olabiliriz." Dediğinde derin bir nefes aldım.
Bu kadar iyi bir aile ne yapabilirdi ki?
"Okan." Diyip sustum. Gözümden yaşlar akarken hepsinde gözlerimi gezdirdim. Hepsi merakla bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI +18
Mystery / Thriller"Siz Arya Akın hiç bir baskı altında kalmadan kendi hür iradenizle Okan Şen'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?" Diye soran nikah memuru ile Okan'a bakıp gülümsedim. Ardından "Evet!" diye bağırdım. Okan da gülümserken nikah memuru yine konuşmaya...