0.2

2.3K 34 9
                                    

Keyifli okumalar...


Ben de ona karşılık vermeye başladığımda kalçalarımdan tutup kucağına oturttu. Dudaklarımdan ayrılıp boynumu öpmeye başlamasıyla ayağa kalktım. Kaşlarını çatarak bana bakarken yanına oturdum.

"Okan, şey ben... Hazır değilim. Bana biraz zaman tanı." Dedim.

"Ne demek hazır değilim Arya!" Diye kükremesiyle yerimden sıçradım.

"Özür dilerim. Ama çok erken lütfen zaman tanı." Diyerek ona baktığımda sinirle yüzünü sıvazladı.

"Ben ne zamandır bugünü bekliyorum biliyor musun?" Dediğinde kaşlarımı çattım.

"Sırf bunun için mi evlendin benimle!" Diye bağırdığımda gülmeye başladı.

"Sevgiliyken kendine dokundurtmuyordun ben de evlenirsek mecbur olarak benimle yatıcağın için evlenmek istedim." Dediğinde gözyaşlarıma engel olamadım onlar bir bir akarken zorla konuştum.

"Mecbur olarak benimle yatıcağın için ne demek! Hiç bir şeye mecbur değilim, anladın mı!" Hızlı bir şekilde gözyaşlarımı silip Okan'a tokat attım. Ayağa kalkıp dolabı açtım. Bavulu alıp yatağın üstüne koydum. Bir anda saçımdan çekilmemle acı bir çığlık attım.

"Bana vurmanın hesabını çok pis ödeteceğim sana!" Diyerek beni yere savurdu. Yere düşmemle acıyla inledim. Gözlerimden yaşlar durmaksızın akıyordu.

Ben nasıl böyle birini sevdim.

Aklım almıyor.

Yanıma gelip eğildiğinde yüzüne iğrenircesine baktım. Saçımdan tutup başımı geriye doğru çektiğinde acıyla tekrar bağırdım. Boynuma bir öpücük kondurup saçımı bıraktı. Ayağa kalkıp odandan çıktı ardındanda kapıyı kilitledi.

Hızla ayağa kalkıp kapıyı açmaya çalıştım. Açılmayınca pes ederek kapıya sırtımı dayadım. Ağlayarak yere doğru çöktüm.

Lanet olsun!

Zaten hayatım bok gibiydi daha da boka sardı.

Bu puştun elinden nasıl kurtulcam?

Gözyaşlarımı silip ayağa kalktım telefonumu bulursam polisi arayabilirdim.

Her yere baktım ama yok!

Kesinlikle almış olmalı.

Cama doğru ilerleyip aşağıya baktım. Burdan atlarsam kesinlikle bir yerim kırılmadan çıkamam. Zaten burdan atladığım an sesi duyar ve beni bulur. Oflayarak yatağa yattım bir süre sonra uykuya daldım.

***

Sabah gözlerimi açtığımda ayağa kalkıp kapıya yöneldim. Kilitliydi.

Kapıya vurmaya başladığımda bir süre sonra kilit sesi duyuldu ve kapı açıldı.

"Noldu niye vuruyorsun?"

"Burda mı yaşayacağım?" Diyerek odayı gösterdim.

"Evet burada yaşayacaksın!"

"Açım ben o nolucak?"

"Sana getirdiklerimi yiyeceksin. Arada bir eğleniriz." Diyerek göz kırptı.

"Asla ama asla seninle yatmayacağım. Zorla mı!" Kolumdan tutup kendine doğru çekti beni, göğsüm göğsüne çarparken kolumu sıktı. Acıdan dolayı yüzümü buruşturdum. Morarıcağına eminim.

"Gerekirse zorla!"

"Bırak kolumu acıyor." Dediğimde umursamadan daha da sıktı. Kafasını boynuma götürüp derin bir nefes aldı. Ardından öpmeye başladı. Ben onu itmeye çalıştıkca o daha da beni kendine bastırıyordu.

"Lütfen bırak." Hem ağlıyor hem yalvarıyordum. Boynumu ısırmasıyla acıdan dolayı gözlerimi yumdum.

"Lütfen bırak, lütfen yalvarıyorum dokunma bana." Hıçkırarak konuşuyordum artık.

Boynumdan kafasını çekip kapıya yöneldi. Kapıyı kapatıp kilitledi.
Yatağa oturup ayaklarımı kendime çektim. Kollarımı etrafına sarıp kafamıda dizime koydum. Hıçkırarak ağlamaya başladım.

ACI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin