{Duman - Sarhoş}
Keyifli okumalar...
Sabah gözlerimi açtığımda yanımda Okan'ı görmemle kaşlarımı çatıp ayağa kalktım.
Okan'ın deli olduğunu düşünmeye başlıyorum.
Camdan dışarı baktığımda gördüğüm şeyle gözlerim dehşetle açıldı. Her yerde adam vardı.
Bunlar kimdi?
Arkadan belime sarılan kollarla irkilerek bir kaç adım atmaya çalıştım. Okan belimi daha sıkı sarıp kendine sert bir şekilde yapıştırdı. Derin bir nefes aldım.
"Bunlar kim?" Diyerek dışarıda ki adamları gösterdim.
Umarım düşündüğüm şey değildir.
"Korumalar." Diyerek burnunu saçıma getirip derin bir nefes aldı. Bu yaptığı şeyler midemi bulandırıyor.
"Niye evin her yerinde koruma var?" Diye sorup ondan ayrıldım. Ona dönüp kaşlarımı çattım.
"Çünkü güzeller güzeli karıcım kaçmasın diye."
Sinirle soluyup "senin karın falan değilim!" Diye bağırdım.
Elini ağzıma koyup beni susturdu. "Kapa çeneni!" Diye bağırıp elini çekti.
"Neden kapının önüne adam dikiyorsun söylesene? Ne bu mafya tavırları! Kendine gel!"
"Çünkü ben mafyayım anladın mı? Şimdi otur oturduğun yerde! Yoksa yapacaklarımı az çok tahmin edebilirsin!" Gözlerim dehşetle açılırken elimle ağzımı kapattım. Gözlerimden yaşlar akarken kafamı iki yana sallamaya başladım.
Geri geri gidip "hayır" diye sayıklamaya başladım.
O mafyaydı.
Ve her şeyi yapabilirdi.
Aras'ı öldürmeleri için emir verebilirdi. Ya da onu öldürene kadar dövdürürdü.
Mafyalar acımasızdır. Mafyalar korkusuzdur. Mafyalar güçlüdür.
Ağlamam şiddetlenirken sırtımı duvara yasladım. Yere çöküp dizlerimi kendime çekip kollarımı etrafına sardım. Okan'a baktım ifadesiz bir şekilde bakıyordu.
"Artık benden korkup kaçmaya cesaret edemezsin umarım." Yanıma gelip yanağımı okşadı "değil mi karıcım?"
Korkuyla başımı olumlu anlamda salladım.
"Aferim benim karıma." Diyerek alnımı öpüp odadan çıktı. Odadan çıkmasıyla başımı dizime yaslayıp ağlamaya başladım.
Burdan asla kurtulamayacağım.
O kadar koruma varken asla dışarı çıkamam.
Lanet olsun!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACI +18
Mystery / Thriller"Siz Arya Akın hiç bir baskı altında kalmadan kendi hür iradenizle Okan Şen'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?" Diye soran nikah memuru ile Okan'a bakıp gülümsedim. Ardından "Evet!" diye bağırdım. Okan da gülümserken nikah memuru yine konuşmaya...