0.4

2K 34 8
                                    

Keyifli okumalar...


Sabah uyandığımda ayağa kalkacakken birşey engel oldu. Arkamı döndüğümde Okan'ın hâlâ yanımda yattığını gördüm. Belimdeki elini yavaşca çözüp ayağa kalktım. Kapıya doğru ilerleyip kapı kulpunu tuttum.

Belki kilitlememiştir.

Kapı kulpunu yavaşca aşağı indirdiğimde kapı açılmıştı. Mutluluktan gözlerim dolarken hızlıca odadan çıktım. Koşarak dış kapıya geldiğimde kulpu aşağı indirecekken başımda ki acıyla inledim.

Okan saçımı çekip kapıdan uzaklaştırırken "naptığını zannediyorsun lan sen!" Diye bağırıyordu.

Saçlarımı çekerek beni odaya kadar sürükledi. Ardından kapıyı kilitleyip üstüme doğru gelmeye başladı. Ben yerde geri geri giderken ayak bileğimden tutup kendine doğru çekti.

"Bu yaptığın cezasız kalıcağını mı düşünüyorsun?" Beni hızla çekip kucağına oturttu. Ben onu iterken o daha fazla kendine bastırıyordu. Gözlerimden yaşlar akarken "lütfen dokunma bana" diyerek yalvarıyordum. O ise beni dinlemeden boynuma gömülmüştü. Ellerimle onu itmeye çalışıyordum ama ellerimi tutup arkadan birleştirdi. Hem ağlıyor hem de yalvarıyordum.

"Lütfen yapma. Yalvarıyorum. Dokunma bana." Sesim sona doğru kısık çıkmıştı. Artık yorulmuştum.

Boynumdan dudaklarıma geçicekken kafamı çevirdim. Çenemden sertçe çevirip öpmeye başladı. Ağlamam şiddetlenirken "ağlayıp zırlamayı kes benimsin ve benden başkası sana dokunamaz anladın mı?" Bağırdığında kafamı olumlu anlamda salladım.

"Şimdi bana karşılık ver!" Deyip dudaklarımı öpmeye başladığında karşılık vermemiştim. Dudağımı ısırdığında yavaşca dudaklarımı hareket ettirmeye başladım. Gözyaşlarım durmaksızın akarken öpüşüne karşılık veriyordum.

Dudaklarımdan ayrılıp tişortunu çıkarttı. Elleri benim tişortuma gidince ellerini sıkıca tuttum.

Yalvarırcasına "yapma" dedim ama sesim çok kısık çıkmıştı. Tekrarladım "lütfen yapma" beni takmadan tişortumu çıkardığında durdurmak istesemde yapamadım.

Ellerimle göğsünden onu iterken yüzüme sert bir tokat atması bir oldu. Ağzıma metalimsi bir tat gelince dudağımın kanadığını anladım. Kan tatı artık her gün tattığım bir şey oldu.

Elleriyle dudağımda ki kanı silip "uslu durmazsan daha kötüsünü yaparım" diyerek sütyenimden taşan göğüslerimi öpüyordu. "Lütfen yalvarıyorum dur"

"Boşuna yalvarma. Bugün yaptığının cezasını çekmeden bırakmam seni."

"Bir daha yapmıyacağım söz veriyorum." Diyerek gözlerinin içine baktım. Omuz silkip "bu kadar azdıktan sonra bırakamam çok geç." Diyerek tekrar sütyenimden taşan göğüslerimi öpmeye başladı.

Onu durdurmak için etrafta işime yarayacak birşey varmı diye etrafa kısa bir göz attığımda hiç birşey olmadığını görmemle aklıma gelen ilk şeyi söyledim.

"Benim çişim geldi. Çişimi yaptıktan sonra sana karşılıkta vericem ama lütfen tuvalete gidiyim." Bir süre yüzüme baktığında kafasını olumlu anlamda salladı. Belimde ki kollarını gevşettiğinde hızlıca ayağa kalkıp tuvalete gittim.

Etrafı kısaca taradığımda süs heykellerini gördüm. Kafasına sert bir şekilde vursam etki eder mi acaba? Elime alıp baktığımda ağır ve küçük olmasıyle tebessüm ettim.

"Hadi artık çık benim küçük rahat durmuyor!" Diye bağırmasıyla yüzümü buruşturdum.

Onu kendinden geçirirsem o zaman işimi daha kolay bir şekilde halledebilirdim.

ACI +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin