Bölüm 21; En Değerli (M)ücevher

5.4K 499 1K
                                    

+160 oy ve +450 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

+160 oy ve +450 yorum. Bu bölümü iki günde çok zor yazdım. Geberiyorum az daha be djhdjd.

Açıkçası kontrol etmeden attım. Umarım bok gibi olmamıştır smut djhdjdhd.
❄️

Jungkook'un şaşkın bakışları hâlâ yüzümde ve vücudumda gezinirken her saniye hayranlıkla bakan ve koyulaşan bakışlarından kaçmak için rahatsızca durduğum yerde bilinçsizce kıpırdandım.

Hareket etmem sonucu uzun bir süreden sonra Jungkook'un dudaklarının arasından boğukça bir hırıltı kaçtığında gözlerimi şaşkınlıktan irileştirerek yüzüne baktım.

Alt dudağını dişlerken gözleri kapalıydı. Bu benim durumu biraz da olsa anlamamı sağladığında sertçe yutkundum. Jungkook benden etkilenmişti ve büyük bir ihtimalle beni korkutmamak için kendini zor tutuyor gibi görünüyordu.

Ellerim hareketsizce iki yanda dururken istemsizce hareket ettim ve havaya kaldırdığım ellerimi Jungkook'un yüzünde buldum. Ellerim yanağını nazikçe okşarken kısıkça konuşmaya başladım. Kısıkça konuşma nedenim utancımdan kaynaklanıyordu. Hâlâ biraz da olsa utanıyordum ama yine de bu durumu bir kenara atıp Jungkook ile olmak istiyordum. Jungkook ile bir olma düşüncesi bana güzel hissettiriyordu.

"Jungkook, korkmuyorum. Eğer korksaydım, senin yanına ve yatağına gelmezdim. Kendimi hazır hissediyorum." dedim ama biraz düşündükten sonra sözlerimi devam ettirdim. Jungkook bu süre boyunca beni anlamış gibi sessiz kalmıştı.

"Hayır, hazırım. Seninle olmak istiyorum. Benim olmanı istiyorum, senin olmak istiyorum. Bunu daha nasıl ifade edebilirim ama seninle sevişmek istiyor-" diyeceğim sırada aniden yattığı yerden doğrularak dudaklarıma sertçe yapışan iri bedenle yüzündeki ellerimi yavaşça aşağı kaydırarak ensesine ulaştım, kendimi bu tutkulu öpüşmeye alıştırmaya çalışarak gözlerimi kapattım ve dudaklarımı onun dudaklarıyla uyumlu bir şekilde hareket ettirmeye çalıştım.

Üst dudağımı, dudaklarının arasında büyük bir açlıkla emmeye başladığında dudaklarımı aralayarak inledim. Jungkook bu hareketimle hızlanırken dişlerini alt dudağıma canımı acıtmayacak şekilde geçirmişti.

Onun yattığı yerden doğrulmasıyla kalçam aşağı kaymış ve onun kasıklarıyla buluşurken öpüşmemizin arasında ikimizin derin bir inlemesi kaçmıştı dudaklarımızından.

Sertleşmeye başlayan üyesini kalçamda hissediyordum ama bundan rahatsız olmak yerine kendimle gurur duyuyor gibiydim. Nedensizce düşündüğüm bu düşüncelerimi bir kenara iterek ensesinde olan soğuk ellerimi biraz daha aşağı indirerek geniş çıplak omuzlarında dinlendirdim.

Alt dudağımı dudaklarının arasına alıp emerken nefessiz kaldığımı hissedip omuzlarını canını acıtmayacak şekilde sıktım. Beni anlamış gibi yavaşça kendini geriye çekerken ben hala kucağındayken biraz geriye gidip sırtını yatak başlığına yasladı. Gözleri açık bir şekilde tavanı izlerken konuşmaya başladı.

Idyllic «KookMin» [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin