Baya zaman oldu ben de sizi daha fazla bekletmemek için kısa da olsa böyle bir bölüm yazdım. Bu ficde fazla uzun yazmayacağım ve uzun bir fic olacağını da düşünmüyorum. Tatlı bir fic olacak.
İyi okumalar canlarım. Diğer ficim bitince bu ficde daha aktif olacağım, bundan emin olabilirsiniz.
❄️Hocanın anlattığı dersi dinlerken yan tarafımda oturan Taehyung'un dirseğiyle koluma dokunması sonucu başımı ona çevirip ne oldu dercesine yan tarafa bakmıştım. Taehyung sırıtıp başını bana yaklaştırmış ve kulağıma doğru fısıldarken sesinin tonu alaylı çıkmıştı.
"Jeon ile ilgili bildiklerimi anlatmamı ister misin? Senin için ideal koca adayı olur kendileri." dediğinde göz devirmiş ve hemen arka taraf çaprazımda oturan iri bedene göz ucuyla bakarken omuz silkerek umursamaz bir ses tonuyla konuşmuştum.
"Saçmala benim için en ideal koca adayı sensin." dediğimde piç bir sırıtışı yüzüme kondurmuş ve ellerimi onun koluna saracağım sırada Taehyung yüzünü buruştururken elimi ittirerek konuşmuştu.
"Jimin, siktirip git lütfen." dediğinde kısıkça gülerken elimle ağzımı kapatmış ve başımı sıraya doğru eğerken gözlerim kısılana kadar gülmeye devam etmiştim ama hocanın yalandan öksürük sesiyle kendime gelmiştim.
Gülmekten akan gözyaşlarımı elimin tersiyle silerken yalandan boğazımı temizlemiş ve oturuşumu düzelttikten sonra dersi dinliyormuş gibi yapıp Taehyung'a kısıkça söylenmiştim.
"Sevgiline böyle şeyler dersen, hiç iyi olmaz. Senin pipini yakarım." dediğimde Taehyung daha fazla yüzünü buruşturmuş ve üyesine baktıktan kısa bir an sonra yüzüne pis bir sırıtış ekledikten sonra alayla konuşmuştu.
"Öyle bir şey yaparsan seni sikerim." dediğinde gözlerimi kısmış ve kulağına yaklaşarak ses tonumu ciddi tutmuş ve fısıldamıştım.
"Pipini yakarsam onu yapamazsın geri zekalı." dediğimde oflayarak başımı ittirmişti. Onun bu cevap veremeyen haline gülmemek için kendimi zor tutarken sonunda susmuş ve önüne dönerek dersi dinlemeye başlamıştı.
Ben de başımı biraz arkaya bakıyormuş gibi yapıp kısaca her iki yanında oturan kahverengi saçlara sahip, birisi uzun saçlı, diğer kısa saçlı kızlara ve ona baktım. Üstünde kalın, boğazlı krem renginde kazak vardı, ders başlamadan önce mavi, dar kot pantolon ve üstünde siyah deri ceketiyle içeri girmişti ama şu anda deri ceketini çıkarmış gözüküyordu.
Onun kızları umursamayıp deftere gömülü bakışlarının aniden benim bakışlarımla kesişmesine gözlerimi irileştirerek baktıktan sonra yutkunmuş ve başımı hızlıca önüme çevirirken derin ve titrek bir nefesi içime çekerken umursamaz davranmaya çalışmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idyllic «KookMin» [✓]
Fanfiction→Park Jimin sevdiği kişiler tarafından hep reddedilen biri olmuştu. Bunun nedeni ise eşcinsel olmasıydı. Eşcinsel olduğunu açıksözlülükle dile getirdiği için fazla arkadaşı olmamış, hoşlandığı kişiler tarafından hep reddedilmiş, eşcinsel olduğunu an...