Herkese merhaba sonunda yeni bölümle karşınızdayım. Sınırı geçtiğiniz için teşekkür ederim ama yalan yok bir an hiç geçmeyeceksiniz sanmıştım, neyse ki öyle bir durum olmadı.
Oy sınırını gerçekten çok zor geçiyorsunuz ve ben içimdeki yazma isteği yavaş yavaş azalıyor. Ne yazacağımı düşünmem bir günümü falan alıyor. Yani 3 hafta önce yeni bölüm yazmışım. 3 hafta elime bilgisayarı alıp bir tek kelime bile yazmadım sınırı geçmediğiniz için, bu yüzden biraz hamlamış olabilirim. Kusura bakmayın lütfen.
+150 oy ve +350 yorum sınırı.
İyi şanslar ve iyi okumalar.
❄️"Hey, benimle birlikte kantine gelin. Sunumun ve vizelerin bitmesi şerefine size yemekhanenin lezzetsiz yemekleri yerine kantinden bir şeyler ısmarlayayım."
Taehyung'un sözleri üzerine Jungkook kaslı kolunu omzuma atarak beni kendine çekerken gözlerim yakın olan yakışıklı yüzüne hayranlıkla birkaç saniye baktıktan sonra onun bana bakışlarını hissederek gözlerinin içine bakarken istemsizce ortaya çıkan bir gülümseme yüzümde yer edinmişti.
"Bana uyar." diye bir ses yükseldiğinde bu ses ne bana aitti ne de Jungkook'a. Bu ses tam olarak Hoseok hyunga ait olurken bakışlarım Jungkook'un yüzünden Hoseok hyunga gitmişti. Hoseok hyung beyaz tene sahip olan iri elini Taehyung'un beline getirip kendine çekerken gözlerim irileşmiş ve kaşlarım şaşkınlıkla havaya kalkarken ne olduğunu sorarcasına bakışlarımı Taehyung'a çevirmiştim.
Taehyung'da benim gibi anlamaz bakışlarla bana baktığında gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırıp Taehyung'un şaşkınlıktan çıkarak yüzünün sinirle değişim geçirmesini eğlenceyle izlemiş ve bedenimi Jungkook'un bedenine daha çok yaklaştırdıktan sonra rahatlıkla başımı geniş omzuna koymuş ve adımlarımızı durdurarak onların bana göre komik olan tartışmasını izlemeye başlamıştık.
Bizim Jungkook ile buluştuğumuz günün ertesi günü Taehyung sinirle odaya girmiş ve elindeki flash belleği masasına koyduktan hemen sonra yüzündeki kızgın ifadesiyle söylenmişti bana.
Her şeyin Hoseok hyungun bir planı olduğunu ve asıl amacının şaka yapmak olduğunu... Ama en önemlisi o şakanın ardında bir gerçek yatıyordu. O gerçek ise evine davet etme sebebiydi. Hoseok hyung Taehyung'a onu sevdiğini söyleyerek onu öpmüş ama Taehyung buna izin vermemiş çünkü o an Hoseok hyunga o kadar çok sinirlenmiş ki onu reddedip sağlam bir yumruk atmış.
Taehyung şakaları sevmezdi hem de bu şaka dersleri veya ödevleriyle ilgiliyse şakalardan gerçek anlamda nefret ederdi ve Hoseok hyung tam nefret ettiği şeyi yaparak onu kendinden soğutmuştu ama neyse ki Taehyung kinci bir insan değildi ve Hoseok hyung asla pes etmezdi. Bu yüzden bunların arasındaki tartışmalı aşk ilişkisi kısa zamanda barışmalarını hatta sevgili olmalarını bile sağlayabilirdi. Bu yüzden onları gülerek izliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Idyllic «KookMin» [✓]
Fanfiction→Park Jimin sevdiği kişiler tarafından hep reddedilen biri olmuştu. Bunun nedeni ise eşcinsel olmasıydı. Eşcinsel olduğunu açıksözlülükle dile getirdiği için fazla arkadaşı olmamış, hoşlandığı kişiler tarafından hep reddedilmiş, eşcinsel olduğunu an...