Bölüm 1; Sevgili Arayışı

10.2K 973 848
                                    

Dayanamadım ve oturup yeni bölüm yazdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dayanamadım ve oturup yeni bölüm yazdım. Biraz kısa oldu amaa olsun, giriş kısımları olduğu için böyle kısa. Diğer bölümlerin uzun olmasını dileyerek ayrılıyorum. İyi okumalar~
❄️

"Hey!"

Yan tarafımdan gelen ses ile o tarafa döndüğümde birisinin derslikten içeri girdiğini ve en arka sırada oturan bir çocuğa hitaben konuştuğunu anlamıştım, bakışlarımı merakla oraya ilerleteceğim sırada hemen yanımda oturan Taehyung kolumu dürterek bana seslendiğinde bakışlarımı boşluktan çekerek ona yönlendirdim.

Başıma toplanan kişileri gösterip gözlerini devirdiğinde onun bu hareketine gülmemek için kendimi tutarken birleşik beşli uzun masanın boşluktaki sandalyelerine oturan Seokjin ve Namjoon hyunga bakıp mırıldandım.

"Çifte kumrular, hoş geldiniz. Bir ara okulun yolunu bulamayacağınızdan korkmuştuk." dediğimde Taehyung kısaca onlara baktıktan sonra omuz silkerek konuşmuştu.

"Ben korkmadım." dediğinde alt dudağımı ısırarak ani bir tepki vermemek için kendimi sıktım. Taehyung ve Seokjin hyungun eski sevgili olmaları, Namjoon hyungu zaten kıskandırırken üstüne bir de böyle yapması Namjoon hyungu daha çok kızdırıyordu. Aslında sadece kısa bir süreliğine denemişlerdi daha sonra ise arkadaş olarak kalmaları onları daha rahat yaptığında öyle kalmalarına karar verip ayrılmışlardı, aralarında ciddi bir şey olmamıştı ama Namjoon hyung sinirlenmeden veya kıskanmadan duramıyordu.

"Taehyung." dişlerini sıkarak söylediği isimle Namjoon hyunga baktıktan sonra mırıldandı. "Senin sevgilinde gözüm yok, yenisini uzun zamandır arıyorum merak etme." dediğinde gülümsedim ve Tae'nin kolunu iki elimle sararak yorgunlukla esnedim ve omzuna başımı koyarken mırıldandım alayla.

"Senin sevgilin benim bebeğim, böyle yapmasana." dediğimde Taehyung gülerek başımı itti ve kolunu benden kurtarırken yalandan bir sinirle konuştu.

"Siktir git, kısmetimi kapatıyorsun." dediğinde onun bu dediğine bu sefer hep beraber güldük.

Namjoon hyung, Tae'nin cümlesinden mutlu olmuşa benziyorken kolunu Seokjin hyung'a atarak onu kendine çekti. Aniden ağrımaya başlayan başımı tutup gözlerimi kapatırken dirseğimi masaya yaslayıp elimi alnıma koydum. Birkaç kez alnımı ovaladıktan sonra gözlerimi açtığımda etrafı bulanık görüyorfum. Sakince birkaç saniye bekledim görüş açımın netleşmesi için, daha sonra Taehyung halimi anlamış gibi su şişemin kapağını açarak bana uzatmışttığını görmüştüm net bir şekilde.

Sudan bir yudum içip ağrıyan başımla aklıma gelen ilaçlarımı sırt çantamdan çıkarttığımda arkadaşlarımda tuhaf bir sessizlik olmuştu. Hoca mola verdiği için aradaydık ve sınıfta sadece birkaç kişi vardı. İlaçlarımı içip sudan tekrar birkaç yudum aldığımda ilaçları tekrar çantama koyup Taehyung'a baktım.

Idyllic «KookMin» [✓]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin